درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 10:49   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43644صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 14 تیر 1399 - 00:16
پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند
پنج بانک بزرگ کانادا بدلیل عدم موفقیت فیس بوک غول رسانه‌های اجتماعی در جلوگیری از انتشار محتویات تنفرآمیز، به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس بوک پیوستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پنج بانک بزرگ کانادا بدلیل عدم موفقیت فیس بوک غول رسانه‌های اجتماعی در جلوگیری از انتشار محتویات تنفرآمیز، به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس بوک پیوستند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، اسکوشیا بانک روز سه شنبه از الحاق به جمع برندها تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوست و بانک‌های CIBC، RBC،TD و BMO روز چهارشنبه به آن ملحق شدند.

سخنگوی اسکوشیا بانک با انتشار بیانیه‌ای گفت: این تصمیم بر اساس باورهای اساسی ما در ایجاد محیط کاری مناسب برای کارکنان، مشتریان، سهامداران و جوامع ما اتخاذ شده است.

ای.جی.گودمن، سخنگوی RBC، نیز گفت: نژادپرستی سیستمی جوامع سیاهپوست، رنگین پوست و بومی (BIPOC) را از فرصت‌های پیشرفت اقتصادی – اجتماعی محروم می‌کند.

وی افزود: هدف بانک RBC از پیوستن به این کارزار کمک به پیشرفت جوامع در رسیدن به اهداف و از بین بردن نژادپرستی سیستمی و تعصبات است.

گودمن روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با لزوم تحریم تبلیغاتی فیس‌بوک و اینستاگرام در ژوئیه اعلام کرد: تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم ایستادگی در برابر اطلاعات غلط متنفرانه نژادپرستی سیستمی است.

این بانک‌ها تازه ترین برندهایی هستند که به عنوان بخشی از کمپین StopHateForProfit# که با هدایت گروه های مدنی Anti-Defamation League و National Association for the Advancement of Colored Peopleبه تحریم کنندگان ضد تبلیغ فیس‌بوک پیوستند.

ائتلاف شرکتها از زمانی که قرار شد در ژوئیه فیس‌بوک را تحریم کنند، بارها و بارها بر عدم موفقیت این پلتفرم در مبارزه با نژادپرستی سیستمی تاکید کردند.

سایر شرکتهای کانادایی که به این تحریم پیوسته اند عبارتند از:

Lululemon Athletica، Mountain Equipment Co-op، Arc’teryx و Moosehead Breweries.

در سایر کشورها بخصوص آمریکا نیز برندهای معروفی مانند کوکاکولا، بن و جری، ادی بائر، هرشی، هوندا و پاتگونیا تبلیغات در فیس بوک را تحریم کرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی