درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43640صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 13 تیر 1399 - 21:20
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است
مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی به مناسبت برگزاری نشست مشترک مسئولان روابط عمومی های هیات‌های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام در پیامی عنوان کرد که روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی به مناسبت برگزاری نشست مشترک مسئولان روابط عمومی های هیات‌های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام در پیامی عنوان کرد که روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام دکتر کاوه احمدی به شرح ذیل است:


امروز ورزش یکی از ارکان اصلی و قابل تامل رسانه های گروهی به خصوص در فضای مجازی محسوب می شود.


ورزش با ماهیت رسانه، ارتباط مفهومی پیدا کرده و این تفاهم با نگاه مثبت روابط عمومی به تقابل نمی رسد، بلکه موجب تعالی همدیگر و هم افزایی بهتر می‌شود.


روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است. بخصوص در وزارت ورزش و جوانان و نهادهای تابعه، این روابط عمومی است که با ایفای نقش اطلاع رسانی آنی و به موقع رویداهای ورزشی و آمیختگی آن با موضوع جوانان می‌تواند به رشد این شفافیت، مفهوم سرزندگی و سربلندی دهد.


روابط عمومی با بکارگیری بدنه کارشناسی قوی می تواند پیوند دهنده رسانه ها با ورزش و رشد و تکامل در نظام اجتماعی شده و گام محکمی در راستای تاثیرگذاری در جامعه هدف بردارد.


روابط عمومی باید نقشی را حک کند تا ماندگار شود که این مهم با بهره گیری از ابزار قدرتمندی چون رسانه میسر می‌شود. رسانه اثری را خلق می کند که تا سال‌ها عامل تعیین کننده و تاثیرگذار در زندگی بشر خواهد بود.


روابط عمومی می تواند با ریل گذاری مناسب مسیر حرکتی مجموعه خود را به درستی هدایت کند و به عنوان مشاوری امین و دیده بانی تیز بین به آگاهی بخشی جامعه جانی دوباره دهد و مسیر حرکت را هموار سازد.


همکاران گرانقدر من در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی، ما می توانیم با خوب کار کردن، کار خوب کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد