درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 11:07   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43616صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 11 تیر 1399 - 21:21
شرکتهای کانادایی به کمپین تحریم تبلیغات فیس‌بوک پیوستند!
درپی عدم مقابله فیس‌بوک با انتشار محتویات خشونت آمیز، شرکتهای کانادایی به جمع برنده‌های برتر بین المللی تحریم کننده تبلیغات در ماه ژوئیه در فیسبوک پیوستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درپی عدم مقابله فیس‌بوک با انتشار محتویات خشونت آمیز، شرکتهای کانادایی به جمع برنده‌های برتر بین المللی تحریم کننده تبلیغات در ماه ژوئیه در فیسبوک پیوستند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، شرکتهای لباس ورزشی ونکوور Lululemon Athletica Inc،Mountain Equipment Co-op و Arc’teryx در حال برداشتن تبلیغاتشان از این پلتفرم هستند و به شرکتهای کوکاکولا، هوندا امریکا، پاتاگونیا و یونیلیور و … که در این کمپین هستند می‌پیوندند.

کمپین StopHateForProfit# با هدایت گروه های مدنی و حقوق شهروندی از جمله Anti-Defamation League و National Association for the Advancement of Colored People درپی کم کاری فیس‌بوک در رابطه با انتشار مطالب نژادپرستانه، دروغین و خطرناک یا سفیدبرتربینان ایجاد شده است.

این شرکتها همچنین بدلیل امکان انتشار مطالبی در فیس‌بوک که در آنها خشونت علیه معترضین عدالت نژادی خواسته می‌شود و درپی کشته شدن چند آمریکایی سیاه پوست راه افتاده ناراحت هستند.

شرکت کانادایی Mountain Equipment Co-op در تاریخ ۲۵ ژوئن با بیرون کشیدن مطالبش از فیس‌بوک و اینستاگرام یکی از شروع کنندگان این کمپین بود و گفته که تا پایان ژوئیه در این سایتهای فعالیتی نمی‌کند.

شرکت MEC با انتشار بیانیه‌ای که به رسانه‌های کانادایی ارسال کرده آورده است: ما می‌خواهیم فیس‌بوک سیاستهای تعدیل محتوای خود را تقویت کرده و اصلاح کند.

شرکت Lululemon نیز روز شنبه از پیوستن این شرکت به کمپین StopHateForProfit# خبر داد و گفت: ما معتقدیم که همه ما موظف به ایجاد جامعه‌ای واقعا فراگیر و با فیس‌بوک درگیر هستیم تا بدنبال تغییر معنادار باشد.

شرکت کانادایی Arc’teryx نیز با انتشار توییتی از حمایت خود از این کمپین خبر داد و گفت، سود در فیس‌بوک ارزش تبلیغات نفرت افکن، تعصب نژادی، ضد دینی و خشونت را ندارد.


سال گذشته فیس‌بوک از محل تبلیغات خود در حدود هفتاد میلیارد دلار درآمد داشته و بزرگترین شرکت تولید پول امریکا بوده است.

با خروج برندهای معتبر از این پلتفرم تاکنون سهام آن ۳/۶۵ دلار افت کرده و به ۲۱۲/۴۳ دلار رسیده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی