درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43605صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 10 تیر 1399 - 18:10
گزارش برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
روابط عمومی نهاد نسبت به دوران قبل پیشرفت فوق العاده ای داشته با این حال هنوز با شرایط مطلوب فاصله بسیاری داریم؛ این فاصله در دو موضوع بیشتر خودنمایی می کند؛ نخست، مقایسه حجم فعالیت های موثر کار نهاد با دستگاه های مشابه فرهنگی و دوم که مسئله‌ای مهم است، انعکاس فعالیت‌های فرهنگی کتابداران در سطح استان ها است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیرکل نهاد گفت: میزان فعالیت های کتابداران و همکاران ستاد مرکزی و استان ها، بسیار زیاد است و در صورت انعکاس بیشتر و به موقع آنها دولت، مجلس و سایر دستگاه‌ها در تخصیص بودجه به نهاد کم‌مهری نخواهند کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، جلسه تکریم و معارفه مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل نهاد روز دوشنبه ۹ تیرماه با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ اسماعیل شفاعی، معاون اداری و مالی؛ امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات؛ مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی؛ محمدهادی ناصری طاهری، مدیرکل سابق روابط عمومی و امور بین الملل، مهدی توکلیان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل؛ حسام قربانعلی، مدیرکل امور مجلس و استان‌ها؛ مهدی صباغ، مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی؛ عباس نعمتی، مدیرکل حراست و هادی آشتیانی، مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی؛ در سالن جلسات نهاد برگزار شد.
 
 انعکاس بیشتر فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار در کتابخانه های عمومی باعث از بین رفتن کم مهری در تخصیص بودجه نهاد می شود
 
 علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: این جلسه تودیع و معارفه شیرینی ویژه ای دارد؛ چراکه در اینگونه جلسات معمولا ظرفیتی از دست می رود و ظرفیت جدیدی به کار گرفته می شود؛ اما در این جلسه علاوه بر اینکه ظرفیت فرد تودیع شده برای مدیریت یک استان مهم و بزرگ در نهاد باقی می ماند، ظرفیت جدیدی نیز به مجموعه اضافه می شود.
 
 وی تصریح کرد: روابط عمومی نهاد نسبت به دوران قبل پیشرفت فوق العاده ای داشته با این حال هنوز با شرایط مطلوب فاصله بسیاری داریم؛ این فاصله در دو موضوع بیشتر خودنمایی می کند؛ نخست، مقایسه حجم فعالیت های موثر کار نهاد با دستگاه های مشابه فرهنگی و دوم که مسئله‌ای مهم است، انعکاس فعالیت‌های فرهنگی کتابداران در سطح استان ها است.
 
 مختارپور ادامه داد: هزاران کتابدار در کتابخانه‌ها و نیروی انسانی در معاونت‌ها و ادارات مختلف ستاد مرکزی و استان ها در حال فعالیت هستند. به عنوان مثال، صدها تن از کتابداران در ایام تعطیلی کتابخانه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیلات عید و ... به انجام کار فرهنگی می پردازند. هزاران برنامه فرهنگی از سوی نهاد و کتابخانه های عمومی در طول سال برگزار می شود و نهاد هنوز نتوانسته است با سرعت انجام این فعالیت ها در انعکاس این برنامه ها همراه باشد . این اقدامات، فعالیت در عرصه فرهنگ کشور محسوب می شود و ارزشمند و اثرگذار است. برای نمونه، نشریه و یا کتابی که وارد کتابخانه می شود، مورد استقبال قرار گرفته، محتوای آن منعکس می شود و این محتوا بر مخاطب اثر می‌گذارد؛ دریافت بازخورد از کتابداران برای شناسایی نشریات پرمخاطب و انعکاس این نظرات به ناشران، به رشد جریان نشر و ارتقای محتوا می‌انجامد.
 
 وی تصریح کرد: میزان فعالیت های کتابداران در کتابخانه ها و همکاران در معاونت ها و ادارات ستاد مرکزی و استان ها، بسیار زیاد است و ما باید برای انعکاس این فعالیت ها تدبیری بیندیشیم؛ چراکه در صورت انعکاس این مجموعه فعالیت ها دولت، مجلس و سایر دستگاه ها به جایگاه و اثرگذاری کتابخانه های عمومی آگاه خواهند شد و در تخصیص بودجه به نهاد کم مهری نخواهند کرد.
 
 انعکاس فعالیت کتابداران در اولویت کار اطلاع رسانی روابط عمومی است
 
 همچنین در این نشست هادی ناصری طاهری، مدیرکل سابق روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت ثامن الحجج(ع)، اظهار داشت: بیش از ۵ سال است که در مسئولیت روابط عمومی نهاد انجام وظیفه کرده ام که برایم فرصت مغتنمی بوده است.
 
 وی ادامه داد: در این دوره نقش و اثرگذاری روابط عمومی بیش از پیش شده است. این توفیق به دلیل نوع نگاه جدید به حوزه روابط عمومی و اعتماد به همکاران این مجموعه بود. بر اساس این رویکرد از ابتدای کار مقرر شد توجه به فعالیت همکاران کتابدار در اولویت کار اطلاع رسانی قرار گیرد. این کار در عمل موجب شد جریان اطلاع رسانی در روابط عمومی نهاد به فعالیتی پویا تبدیل شود. بر این اساس، پایگاه اطلاع رسانی نهاد با همکاری آقای متولیان و همکاران حوزه فناوری، راه اندازی شد و تحول ایجاد شده در حوزه نرم افزاری به استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها انجامید.
 
 ناصری اظهار داشت: از فروردین سال ۱۳۹۶ تا هفتم تیرماه ۱۳۹۹، بالغ بر ۱۶ هزار عنوان مطلب در پایگاه اطلاع رسانی نهاد منتشر شد که بیش از هشت و نیم میلیون بازدید داشته است. به علاوه همواره سعی کردیم فعالیت‌های کتابداران را در رسانه های مختلف کشور منعکس کنیم؛ نمونه این امر انتشار هفتگی تجربیات کتابداران برای مدتی در روزنامه جام جم بود. تولید و انتشار ۷ شماره از نشریه کتابخوان، تولید و پخش برنامه های ترویجی کتابخوان تلویزیونی و مستند سازی فعالیت های انجام شده بخشی از اقدامات انجام شده بود. از مجموعه این فعالیت ها، آخرین اقدامی که به همت همکاران حوزه اطلاع رسانی انجام شد،‌ گفتگو با کتابداران در ایام تعطیلی کتابخانه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و انعکاس فعالیت های فرهنگی کتابداران بود که این مجموعه گفتگوها در قالب کتابی منتشر شده است.
 
 وی تأکید کرد: مهم ترین عامل اثرگذار در انجام مجموعه این فعالیت ها ابتدا، نوع رویکرد جدید، و نیز تلاش سختکوشانه همکارانم چه در روابط عمومی ستاد و چه در استان ها بوده است.
 
 ناصری ضمن تبریک انتصاب مهدی توکلیان به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد، اظهار داشت: با دانش و تجربه ای که ایشان دارند،‌ ان شاء الله روزهای خوبی در انتظار روابط عمومی نهاد کتابخانه ها خواهد بود. بنده نیز در صورت نیاز در خدمت هستم. روحیه خوب و تعامل گرایانه آقای توکلیان کارها را به سهولت پیش خواهد برد. از همه همکاران در مجموعه شورای معاونین و همکاران روابط عمومی نهاد قدردانی می کنم.
 
 کار در کتابخانه های عمومی همچون مساجد و سایر مراکز خدماتی به سود جامعه است
 
 همچنین در ادامه این نشست اسماعیل شفاعی با اشاره خصوصیات بارز اخلاقی در هادی ناصری و شیوه تعامل وی با مدیران نهاد صبر را از جمله خصلت‌های ستودنی وی برشمرد و اظهار داشت: تعامل مناسب و اخلاق‌مدارانه و همچنین خلاقیت و توانمندی‌های ایشان در عرصه مدیریتی در دوران فعالیت‌ در روابط عمومی منشأ اثر بوده است همانطور که در چند ماه گذشته و با حضور در اداره کل استان تهران اتفاقات مثبت و تحولات مهمی را نیز رقم زده‌اند.
 
 در ادامه مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی اظهار داشت: شخصیت و توانایی آقای ناصری شناخته شده است اما از نگاه من صبر زیاد، خصیصه برجسته ایشان است؛ نکته ای که بزرگان و ائمه اطهار(ع) همواره به آن تأکید داشته اند. این ویژگی ایشان باعث حل بسیاری از مسائل شده، فضای مثبتی ایجاد می کند و اطرافیان از این خصیصه مثبت بهره مند می شوند. خداوند به صابران بشارت های متعددی داده که امیدوارم تمامی آن ها بر ایشان نازل شده و در زندگی از برکت آن بهره مند شوند. امیدوارم همواره منشأ اثر و خیر و برکت باشند.
 
 وی ادامه داد: جناب آقای توکلیان برادری توانمند، ارزشمند،‌ حرفه ای و متعهد هستند. ان شاء الله حضور ایشان باعث خیر و برکت برای نهاد و جامعه باشد؛ چراکه هر آنچه در کتابخانه های عمومی انجام می شود، همچون مساجد و سایر مراکز خدماتی، به سود جامعه خواهد بود. ما نیز در معاونت توسعه در خدمت خواهیم بود تا ان شاء الله همکاری ها و همراهی ها ادامه داشته باشد.
 
 کار آقای ناصری مصداق استقامت بود
 
 امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از صبر و استقامت هادی ناصری برای انجام مسئولیت های محوله در سمت مدیرکلی روابط عمومی و امور بین الملل نهاد، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: کار آقای ناصری مصداق استقامت بود؛ ان شاء الله با وجود ایشان، استان تهران به الگوی موفق استانی عمیقا فرهنگی تبدیل شود. برای آقای توکلیان نیز در انجام مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم.
 
 حضور در جمع مدیرانی که شیفته کتاب و فعال فرهنگی هستند مایه خوشوقتی است
 
 در ادامه مهدی توکلیان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد، اظهار داشت: مایه خوشبختی و خوشوقتی است که در محضر دوستان خوش محضر و خوش منظر و خوش کلامِ جوان و پرنشاطی هستم که بحمدالله همگی شیدای کتاب و شیفته فرهنگ هستند. این اتفاق در خوش ترین زمان، در دهه کرامت ودر بازه زمانی ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، رخ داد. امیدوارم که توفیق خدمت و لیاقتِ محبت و اعتماد شما را داشته باشم و بتوانم منویات و فرمایشات جنابعالی را که بر اساس منویات مقام معظم رهبری تنظیم و ابلاغ شده است است، به خوبی به سرانجام برسانم.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد