درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 - 16:30   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دوره‌های آموزش خبرنگاری به مثابه‌ی ایفای مسئولیت اجتماعی برگزار شد
  خبرنگاران می توانند با تولید محتوای مناسب و همچنین نقد منصفانه به مشکلات جامعه کمک نمایند
  مدیر روابط عمومی سازمان صنعت معدن تجارت استان مرکزی: مدیران، سواد رسانه ای را در دستور کار خود قرار دهند
  مدیرکل روابط‌عمومی استانداری لرستان: خبرگزاری های جهاددانشگاهی از رسانه های سرآمد و ظرفیت های فرهنگی استان لرستان هستند
  امضای تفاهم‌نامه همکاری میان انجمن روابط عمومی ایران و موسسه آموزش اتاق تهران
  روابط عمومی نقش مهمی در اطلاع رسانی فعالیت های سازمان دارد
  برگزاری کارگاه مجازی خبرنویسی در شهرستان تفرش
  مدیر مخابرات منطقه لرستان در دیدار با مدیر کل روابط عمومی استانداری مطرح کرد: عملکرد مناسب روابط عمومی ها باعث بهبود خدمت رسانی به مردم می شود
  بازدید روابط‌عمومی منطقه تهران از کارخانه مخزن سازی کاوش قزوین
  سیاستمداران چگونه در سخنرانی جلب توجه می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43599صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 10 تیر 1399 - 10:58
کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ
کمپین تحریم فیسبوک با پیوستن برندهای معتبر زیان هنگفتی را روی دست زاکربرگ گذاشته است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کمپین تحریم فیسبوک با پیوستن برندهای معتبر زیان هنگفتی را روی دست زاکربرگ گذاشته است.
 
 به گزارش شارا به نقل از دیجیاتو، خودداری زاکربرگ از برچسب ‎گذاری مطالب «دونالد ترامپ» باعث راه افتادن موج اعتراضی گسترده ای به این شبکه اجتماعی شد. این موج که کارکنان خود شرکت در خط مقدم آن بودند، در ادامه با کمپین عظیم StopHateforProfit# همراه شده که حالا بیش از ۱۲۰ شرکت به آن پیوسته اند.
 
 سازمان‎ دهندگان این کمپین گروه های مردمی هستند که به خوبی پاشنه آشیل این شرکت یعنی تبلیغات را تشخیص داده و روی آن دست گذاشتند. فیس بوک پس از راه اندازی کمپین تحریم و پیوستن بیش از 100 شرکت به آن سرانجام در برابر فشارها تسلیم شده و از این پس مطالب منتشرشده از سوی سیاستمداران که ناقض قوانین باشند را برچسب‎گذاری خواهد کرد، با این حال کمپانی این پست ها را دارای ارزش خبری دانسته و حذف نمی کند.
 
 علی رغم عقب‎نشینی زاکربرگ از سیاست های اولیه ظاهرا کمپین سر متوقف شدن ندارد و به گفته «بیزینس اینسایدر» باعث سقوط ۸ درصدی ارزش سهام شرکت شده؛ سقوطی که به معنای زیان ۷ میلیارد دلاری برای مارک زاکربرگ است. از جدیدترین شرکت هایی که برنامه های تبلیغاتی خود در فیس بوک را به صورت موقت متوقف کرده اند باید به «کوکاکولا»، «ورایزن» و «هوندا» اشاره کرد.
 
 هنوز مشخص نیست این کمپین تا چه زمانی با این سرعت به جذب اعضای جدید ادامه می دهد اما ادامه آن حتی در کوتاه‎مدت هم فیس بوک را متحمل خسارت هنگفتی خواهد کرد چراکه تقریبا 100درصد درآمد این شرکت ناشی از تبلیغات است و در سه ماهه اول سال جاری از این راه ۱۷.۴ میلیارد دلار به جیب زده اند.
 
 همین عامل باعث شده تیم تبلیغات شرکت به سرعت برای جلب رضایت مشتریان دست به کار شده و به آنها تضمین دهند که دغدغه های‎شان در مورد برچسب‎گذاری تصاویر و اصلاح سیاست ها را جدی می گیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ دشواری بزرگ و جهانی روزنامه ها


  تقویم روز ارتباطات/ زادروز احمد خادم الملّه مدیرعامل پیشین ایرنا و 6 سال رئیس دفتر این خبرگزاری در نیویورک


  پیام تبریک روز خبرنگار و دعوت به بازدید از خطوط تولید شرکت دخانیات ایران


  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


  شورای راهبردی روابط عمومی های بخش آب کشور تشکیل شد


  مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد


  جیمی لای، غول رسانه‌ای هنگ‌کنگ بازداشت شد


  مدیر کل راه و شهرسازی لارستان: روابط عمومی قوی، مدیر سازمان را قوی تر می کند


  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم


  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی