درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43596صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 9 تیر 1399 - 23:35
تغییر و تحولات سریع در ارتباطات دیجیتالی
تغییر و تحولات ارتباطات دیجیتالی، فرصت های بزرگی را در اختیار روابط عمومی‌ها قرار می دهند. در حال حاضر نیز افراد ژرف بین در حال بهره برداری از آنها می باشند. رسانه های جدید راه های نوینی برای نگرش به روابط سازمانی داخلی و خارجی فراهم می نمایند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تکنولوژی هایی که با رفتارهای انسانی سازگار هستند، معمولا ماندگارتر هستند. ارتباطات دیجیتال باید با نمونه های عمومی دریافت، پردازش، پاسخ به ارتباطات، تطبیق داده شوند و حالت عکس آن صادق نیست.

با این دو پرسش مواجه هستیم:
• چرا مردم برای روابط عمومی مهم هستند؟

• چگونه از آن می توان استفاده کرد؟

اهالی روابط عمومی باید به شبکه ها به چشم پایه و اساس روابط‌عمومی رسانه های ارتباطی بنگرند. اگر چه میلیون ها پیام موجود در این شبکه ها، مطالبی عادی و پیش پا افتاده هستند، اما همین مطالب پیش پا افتاده حسن شهرت یک شرکت را تعریف می کنند.

سوال این است که چگونه می توان از شبکه به نفع یک سازمان بهره گرفت. از خلال بررسی عملکرد هر یک از عناصر یک شبکه، می توان به جواب رسید. به عنوان مثال:

• اهالی روابط عمومی که بخواهند از احساسات و دیدگاه های عموم آگاه شوند باید به این شبکه ها نظری بیاندازند.

• شبکه ها شالوده نقد و بررسی ارتباطات هستند. آنها راهی سریع برای پی بردن به زمان بروز بحران و انتشار آن در بین گروههای ذینفع هستند.


• سازمان ها، از شبکه های ویدئویی و رادیویی استفاده می کنند تا بتوانند به مخاطبین داخلی خود به طور مرتب آموزش دهند، اخبار شرکت را برسانند و محصولات را معرفی نمایند.

شبکه ها همانقدر که مفید هستند به همان اندازه مشکلاتی هم دارند. شبکه ها می توانند همان اندازه که به امور یک سازمان سرعت می دهند، مانعی هم برای آن به حساب بیایند. برنامه ریزی های اشتباه و اقدامات نادرست کاربران شبکه ها منجر به اشتباهات پر هزینه ای در روابط عمومی شده است.

اهالی روابط عمومی باید کاربران شبکه را همانند تقسیم بندی مخاطبین در رسانه های سنتی تقسیم بندی کنند. این امر نیاز به بررسی شکل گیری رسانه و پیام های آن دارد. ایجاد و توسعه مدیریت شبکه راهی برای یادگیری مواردی است که انجام آن لازم است.


بالا رفتن از کوه های الکترونیکی
 

تغییر و تحولات ارتباطات دیجیتالی، فرصت های بزرگی را در اختیار روابط عمومی‌ها قرار می دهند.

در حال حاضر نیز افراد ژرف بین در حال بهره برداری از آنها می باشند. رسانه های جدید راه های نوینی برای نگرش به روابط سازمانی داخلی و خارجی فراهم می نمایند.

ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند. شناخت، کاربرد و مدیریت مهارت های ارتباطی ضروری است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد