درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 12:34   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
  وزیر اقتصاد به دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار سرمایه خبر داد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43596صفحه نخست » فناوری نودوشنبه، 9 تیر 1399 - 23:35
تغییر و تحولات سریع در ارتباطات دیجیتالی
تغییر و تحولات ارتباطات دیجیتالی، فرصت های بزرگی را در اختیار روابط عمومی‌ها قرار می دهند. در حال حاضر نیز افراد ژرف بین در حال بهره برداری از آنها می باشند. رسانه های جدید راه های نوینی برای نگرش به روابط سازمانی داخلی و خارجی فراهم می نمایند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تکنولوژی هایی که با رفتارهای انسانی سازگار هستند، معمولا ماندگارتر هستند. ارتباطات دیجیتال باید با نمونه های عمومی دریافت، پردازش، پاسخ به ارتباطات، تطبیق داده شوند و حالت عکس آن صادق نیست.

با این دو پرسش مواجه هستیم:
• چرا مردم برای روابط عمومی مهم هستند؟

• چگونه از آن می توان استفاده کرد؟

اهالی روابط عمومی باید به شبکه ها به چشم پایه و اساس روابط‌عمومی رسانه های ارتباطی بنگرند. اگر چه میلیون ها پیام موجود در این شبکه ها، مطالبی عادی و پیش پا افتاده هستند، اما همین مطالب پیش پا افتاده حسن شهرت یک شرکت را تعریف می کنند.

سوال این است که چگونه می توان از شبکه به نفع یک سازمان بهره گرفت. از خلال بررسی عملکرد هر یک از عناصر یک شبکه، می توان به جواب رسید. به عنوان مثال:

• اهالی روابط عمومی که بخواهند از احساسات و دیدگاه های عموم آگاه شوند باید به این شبکه ها نظری بیاندازند.

• شبکه ها شالوده نقد و بررسی ارتباطات هستند. آنها راهی سریع برای پی بردن به زمان بروز بحران و انتشار آن در بین گروههای ذینفع هستند.


• سازمان ها، از شبکه های ویدئویی و رادیویی استفاده می کنند تا بتوانند به مخاطبین داخلی خود به طور مرتب آموزش دهند، اخبار شرکت را برسانند و محصولات را معرفی نمایند.

شبکه ها همانقدر که مفید هستند به همان اندازه مشکلاتی هم دارند. شبکه ها می توانند همان اندازه که به امور یک سازمان سرعت می دهند، مانعی هم برای آن به حساب بیایند. برنامه ریزی های اشتباه و اقدامات نادرست کاربران شبکه ها منجر به اشتباهات پر هزینه ای در روابط عمومی شده است.

اهالی روابط عمومی باید کاربران شبکه را همانند تقسیم بندی مخاطبین در رسانه های سنتی تقسیم بندی کنند. این امر نیاز به بررسی شکل گیری رسانه و پیام های آن دارد. ایجاد و توسعه مدیریت شبکه راهی برای یادگیری مواردی است که انجام آن لازم است.


بالا رفتن از کوه های الکترونیکی
 

تغییر و تحولات ارتباطات دیجیتالی، فرصت های بزرگی را در اختیار روابط عمومی‌ها قرار می دهند.

در حال حاضر نیز افراد ژرف بین در حال بهره برداری از آنها می باشند. رسانه های جدید راه های نوینی برای نگرش به روابط سازمانی داخلی و خارجی فراهم می نمایند.

ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند. شناخت، کاربرد و مدیریت مهارت های ارتباطی ضروری است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا