درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:47   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43593صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 9 تیر 1399 - 21:53
گزارش نشست مدیران روابط عمومی حرم حضرت معصومه (س)
در نشست مدیران روابط‌عمومی حرم حضرت معصومه (س) با خبرگزاری حوزه، ضمن تأکید بر نشر معارف دینی به صورت تخصصی از سوی خادمان رسانه ای، بر توسعه همکاری دو مجموعه تأکید شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در نشست مدیران روابط‌عمومی حرم حضرت معصومه (س) با خبرگزاری حوزه، ضمن تأکید بر نشر معارف دینی به صورت تخصصی از سوی خادمان رسانه ای، بر توسعه همکاری دو مجموعه تأکید شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری حوزه حجت الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) و استطهباناتی رئیس اداره اطلاع رسانی و تشریفات حرم حضرت معصومه(س) به همراه عطایی مسئول اداره اطلاع رسانی و بیدگلی سردبیر بخش اخبار اداره اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه (س) باحضور در رسانه رسمی حوزه های علمیه در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میرغیاثی ناظر علمی و محتوایی رسانه حوزه، حجت الاسلام عزیزی سردبیر هفته نامه افق حوزه و حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه، راه های تعامل و همکاری بیشتر آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با رسانه رسمی حوزه را بررسی کردند.
 
 بر اساس این گزارش: حجت الاسلام آمره در این نشست ضمن تبریک ایام دهه کرامت به تشریح برنامه های روابط عمومی حرم حضرت معصومه (س) پرداخت و گفت: معاونت فرهنگی آستان مقدس از سه مدیریت معارف قرآن و عترت، کتابخانه و اسناد و روابط عمومی و تبلیغات تشکیل شده است که بخش اول شامل برنامه قرآن و حدیث، پژوهشکده قرآنی، ستارگان حرم؛ بخش دوم شامل محققین، کتابخانه دیجیتال، گنجینه حضرت فاطمه معصومه و بخش دیگر شامل روابط عمومی و رسانه و فضای مجازی، بین الملل، زائران و گردشگران بین الملل، خانواده، تبلیغات، خدمات فرهنگی و... است.
 
 ضرورت همکاری خبرگزاری حوزه و اداره اطلاع رسانی فاطمه معصومه(س)
 
 استطهباناتی، رئیس اداره اطلاع رسانی و تشریفات حرم حضرت معصومه(س) نیز در سخنانی گفت: در حوزه اطلاع رسانی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تلاش این بود که باب تعامل و فصل جدید تازه با همکاران و خادمان رسانه ای آغاز شود. در گذشته این گونه بوده و امروز هم می توان این تعامل را بیش از گذشته توسعه و تقویت کرد.
 
 وی بیان داشت: باید سعی کرد معارف دینی به صورت تخصصی از سوی خادمان رسانه ای نشر پیدا کند.
 
 استطهباناتی با اشاره به ویژگی برجسته تعامل حوزه اطلاع رسانی حرم نسبت به خبرگزاری حوزه افزود: اهداف مشترک در حوزه خبر و اطلاع رسانی و نگاه های مشترک آن قدر وسیع است که نیازی به بررسی و کنکاش ندارد.
 
 رئیس اداره اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه(س) با بیان این که نقطه اشتراک دو مجموع در در حوزه نشر معارف است افزود: امروز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اطلاع رسانی در حرم مطهر هستیم که از جمله آن، راه اندازی نشر در خبر فضازی مجازی و کانالها، توسعه سرویس ها و زیرسرویس های خبری، راه اندازی چند رسانه ای است.
 
 وی افزود: یکی از کارهای اطلاع رسانی حرم مطهر، ایجاد رابطه بین حوزه های متناظر نهادها و دستگاهای هم سو و ارتباطات بهتر و مدیریت بهتر است.
 
 استطهباناتی از نشست هم اندیشی مسئولین دو مجموعه و با حضور مسئولین اداره موزه حرم مطهر در آینده نزدیک برای تقویت و توسعه ارتباطات و همکاری ها خبر داد.
 
 رئیس اداره اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه(س) بر گفتمان سازی برای همکاری بهتر در حوزه اطلاع رسانی و نشر معارف دو نهاد تأکید کرد.
 
 برخوردهای خادمان حرم مطهر باید شایسته زائران باشد
 
 حجت الاسلام والمسلمین میرغیاثی، ناظر علمی خبرگزاری حوزه نیز با خدمت رسانی به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه و معرفی بهتر این بارگاه تأکید کرد و اطلاع رسانی را از موارد ضروری در عرصه نشر معارف دینی دانست.
 
 وی با بیان که در عرصه شناساندن شخصیت علمی و سیره اخلاقی حضرت معصومه(س) در قالب جزوه و کتاب کم حجم به زائران کم کاری و غفلت شده است افزود: از این امر مهم تا کنون غفلت شده اگر چه فعالیت های در عرصه های دیگر شده، ولی در عرصه شناساندن آن بانو به زائران کم کاری شده است.
 
 حجت الاسلام والمسلمین میرغیاثی اظهار داشت: باید سعی کرد این بحث شناساندن شخصیت آن بانو برای زائران بین الملل هم تلاش هایی به صورت مکتوب و غیر مکتوب صورت گیرد.
 
 ناظر علمی رسانه حوزه، بر احترام ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر به زائران هم تأکید کرد و گفت: برخوردهای خادمین حرم، باید متناسب با زائران باشد، و زائران خاطره خوبی از قم داشته باشند.
 
 وی بیان داشت: زائران انتظاراتی از خادمان حرم مطهر دارند که بعضا بعضی از این برخوردها شایسته زائران خسته و گرفتار و مریض نیست.
 
 حجت الاسلام والمسلمین میرغیاثی گفت: یکی از موضوعاتی که در این آستان مورد غفلت قرار گرفته، نشر و معرفی آثار بزرگان دین و مراجع اثر گذار حوزه یکصدساله قم و جهان تشیع است.
 
 وی با بیان این که فعالیتهای خوبی مانند برگزاری سخنرانی و دعا از سوی آستانه انجام می شود، اما نباید به این انداز کفایت کرد عنوان داشت: بهتر این است این مباحث و موعظه ها برای زائران مکتوب و در اختیار آنها قرار گیرد.
 
 در این نشست سردبیر خبرگزاری حوزه و سردبیر هفته‌نامه افق حوزه نیز گزارشی از فعالیت‌های جاری رسانه حوزه ارائه دادند و بر افزایش تعاملات دوجانبه تاکید کردند و راه‌های تعامل را برشمردند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد