درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 13:47   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43582صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 8 تیر 1399 - 21:31
گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور برگزار شد
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور با حضور امام جمعه و فرماندار نیشابور به میزبانی «مجتمع فولاد خراسان» برگزار شد، گفت: مدیران روابط عمومی چشم، گوش و زبان یک سازمان هستند و به نوعی سرمایه اجتماعی و دارایی‌های معنوی یک سازمان را هدایت و حفاظت می‌کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور با حضور امام جمعه و فرماندار نیشابور به میزبانی «مجتمع فولاد خراسان» برگزار شد، گفت: مدیران روابط عمومی چشم، گوش و زبان یک سازمان هستند و به نوعی سرمایه اجتماعی و دارایی‌های معنوی یک سازمان را هدایت و حفاظت می‌کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، در این گردهمایی که به ابتکار فرمانداری شهرستان و همراهی روابط عمومی مجتمع فولاد پیش از ظهر یکشنبه هشتم تیرماه 1399 برگزار شده بود، مدیران و نمایندگان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، ضمن بیان دیدگاه‌های خود، برخی چالش‌های بر سر راه انجام وظیفه روابط عمومی‌ها را با مدیر ارشد اجرایی شهرستان در میان گذاشتند.
 
 در این مراسم، حجت‌الاسلام یعقوبی، امام جمعه نیشابور با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در روابط عمومی، «اخلاق» است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های روابط عمومی مخاطب‌شناسی دانست.
 
 وی روابط عمومی را قلب سازمان دانست که باید برای توانمندسازی خود در راستای رفع مشکلات جامعه هر چه بیشتر مجهز به علم و تخصص گردد.
 
 امام جمعه نیشابور از روابط عمومی‌های شهرستان خواست در معرفی هر چه بیشتر ارزش‌ها و توانایی‌های به گفته او «ابر شهر نیشابور» به دنیا بیش از پیش تلاش کنند.
 
 همچنین علیرضا قامتی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان هم در سخنانی با بیان اینکه امین‌ترین مشاوران مدیران در هر دستگاه اجرایی، مسئولان روابط عمومی هستند که چهره واقعی یک سازمان را در آینه اقدامات آنان می‌توان دید، از روابط عمومی‌های شهرستان خواست در انعکاس اخبار ضمن بازگویی صحیح وقایع، نسبت به نقد و ارائه پیشنهادهای سازنده اقدام نمایند و در حوزه تعاملات و ارائه نقاط قوت شهرستان، شاهد حضور بیش از پیش روابط عمومی‌ها باشیم.
 
 وی افزود: شهرستان در سال «جهش تولید»، خوشبختانه توسعه واقعی و همه جانبه را در مجموعه تولید و فولاد خراسان شاهد بودیم.
 
 در این نشست، کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان هم با بیان اینکه روابط عمومی فولاد خراسان نقش موثری در انعکاس اخبار و رویدادهای مجتمع برای تنویر افکار عمومی و روشنگری جامعه نقش‌آفرینی کرده است، گفت: مدیران روابط عمومی چشم، گوش و زبان یک سازمان هستند و به نوعی سرمایه اجتماعی و دارایی‌های معنوی یک سازمان را هدایت و حفاظت می‌کنند.
 
 وی موقعیت روابط عمومی را در هر سازمان بسیار حساس دانست و افزود: بخش عمده‌ای از موفقیت سازمان در صورتی است که روابط عمومی‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
 
 مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان اینکه به اعتقاد اندیشمندان، قرن حاضر، قرن دو فعالیت است؛ روابط عمومی و بیمه، یادآور شد: باید از فضای مجازی و رسانه‌ای که امروزه همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده به نحو شایسته، حداکثر استفاده را انجام داد.
 
 کسری غفوری، روابط عمومی را کارگزاران دیپلماسی سازمان‌ها و ادارات متبوع خویش در ارائه صحیح تصویر بیرونی تلاش‌ها و مجاهدت‌ها دانست.
 
 وی از تمامی روابط عمومی‌های حاضر در سالن خواست برای موفقیت سازمان متبوع خود با دانش‌افزایی به فعالیت خود ارتقا بخشند و به علم ارتباط با مخاطب واقف شوند.
 
 مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از آمادگی فولاد خراسان برای برگزاری دوره‌های آموزشی موردنیاز روابط عمومی‌های شهرستان خبر داد.
 
 گفتنی است در پایان این مراسم از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان ازجمله مدیر روابط عمومی فولاد خراسان تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا