درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 12:23   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
  وزیر اقتصاد به دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار سرمایه خبر داد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43570صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 8 تیر 1399 - 11:30
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان هرمزگان: روابط عمومی‌های مدارس علمیه رویکرد تحولی داشته باشند
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه روابط‌عمومیها باید پاسخگوی افکار عمومی باشند، گفت: معرفی عملکرد مدارس علمیه استان نیازمند تحول در رویکرد روابط عمومی‌ها است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه روابط‌عمومیها باید پاسخگوی افکار عمومی باشند، گفت: معرفی عملکرد مدارس علمیه استان نیازمند تحول در رویکرد روابط عمومی‌ها است.
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از هرمزگان، حجت الاسلام داریوش حسن زاده صبح امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس علمیه با اشاره به نقش حیاتی روابط عمومی در مدارس علمیه گفت: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می‌دهد و هدف و چگونگی کلید برنامه‌ها را ترسیم می‌کند.
 
 وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان خواهد بود، افزود: لازم است که مدیران مدارس علمیه به این مسأله توجه جدی داشته باشند و از ظرفیت موجود حداکثر استفاده را در معرفی مدارس علمیه و فعالیت‌ها و همچنین عملکرد و رویکردشان داشته باشند.
 
 مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان هرمزگان، برقراری ارتباط مستمر با رسانه‌های درون استانی جهت معرفی عملکرد حوزه علمیه استان هرمزگان و فعالیت طلاب در عرصه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی را از جمله سیاست‌های حوزه علمیه استان خواند.
 
 حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید پاسخگوی افکار عمومی باشند، ابراز داشت: باید فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی مدیران مدارس در سطح شهرستان و همچنین عملکرد قابل دفاعی آنان به جامعه منعکس شود و تحقق این امر مهم نیازمند تلاش و حضور جدی بیش از پیش روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی درون سازمانی با محیط برون سازمانی است که فعالیت‌های مدارس علمیه را به مردم تبیین و تشریح کنند.
 
 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روابط عمومی‌های مدارس فعال هستند ولی عملکرشان برای استان، قابل قبول نیست، افزود: مدیران مدارس باید به این مهم ورود کرده و از مسؤولان روابط عمومی مدارس تحت مدیریت خود، درخواست کنند فعالیت بیشتری در جهت معرفی فعالیت علمی، فرهنگی و اجتماعی مدارس و طلاب انجام دهند.
 
 مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان هرمزگان تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید در قامت یک نیروی فعال و پویا بتوانند با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی علاوه بر معرفی فعالیت‌ها مدارس علمیه، به نیازهای مخاطبان پاسخگو باشند و رضایت‌مندی حداکثری را در راستای پیشرفت و تعالی به ارمغان آورد، یقین دارم با این رویکرد می‌توانند در زمینه دستاوردها و فعالیت‌ها موفق ظاهر شوند و زمینه رشد و پیشرفت را به ارمغان بیاورند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا