درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 12:18   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
  وزیر اقتصاد به دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار سرمایه خبر داد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43563صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 تیر 1399 - 13:46
فرماندار شمیرانات: پاسخگویی شفاف به مردم، وظیفه اصلی روابط عمومی است
فرماندار شمیرانات تاکید کرد: روابط‌عمومی سازمان‌ها و ادارات بایستی با پاسخگویی شفاف و صریح در قبال مردم که وظیفه اصلی این واحد تلقی می‌شود، منجر به افزایش اعتماد عمومی مردم به حاکمیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار شمیرانات تاکید کرد: روابط‌عمومی سازمان‌ها و ادارات بایستی با پاسخگویی شفاف و صریح در قبال مردم که وظیفه اصلی این واحد تلقی می‌شود، منجر به افزایش اعتماد عمومی مردم به حاکمیت است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان بیان داشت: روابط عمومی مغز متفکر، گوش شنوا، چشم بینا، زبان گویا، دست اجرا، قلب پویا و موتور حرکت و شخصیت یک سازمان است.


وی تصریح کرد: خبرنگاران نیز مشاوری امین برای مسئولان شهرستان هستند و قطعاً از ظرفیت آنها برای اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع استفاده خواهیم کرد.


این مقام مسئول افزود: روابط عمومی موفق، توجیه‌گر و تبیین گر نیست، بلکه تحلیل‌گری است؛ پاسخگویی به شبهات و ابهامات نهادهای اداری، روشن‌گری و تبیین سیاست‌‌های اداری و ایجاد فضای همدلی که نیاز جامعه امروز جامعه بر عهده روابط عمومی‌ها است.


فرماندار شمیرانات ضمن بیان اینکه شهرداری منطقه یک میشانی عمران و آبادانی پایتخت است، خاطرنشان کرد: نگاه جهادی شهرداری منطقه یک در ایام کرونا می‌تواند الگوی موفقی برای کشور باشد.

روابط عمومی‌ها، بر اطلاعات سازمان متبوع مسلط باشند
شهردار منطقه یک شهرداری تهران اظهار داشت: مدیران روابط عمومی باید بر اطلاعات، اقدامات، دستاوردها و عملکرد تمام واحدهای سازمان و اداره متبوع خود مسلط باشند تا بتوانند در وظیفه خود که انعکاس و پاسخگویی شفافاست موفق عمل کنند.
سید حمید موسوی افزود: اعتقاد ما این است شفافیت سازمان بایدد مانند اتاق شیشه‌ای باشد؛ ما هیچ موضوع مخفیانه‌ای از مردم نداشته و نخواهیم داشت.


وی تاکید کرد: تخصص، تعهد، تفکر و صداقت از صفات ضروری فعالان روابط عمومی است؛ همچنین باید افرادی در این واحد خدمت کنند که با انگیره و جهادی پای کار باشند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا