درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:42   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43556صفحه نخست » خبر یکجمعه، 6 تیر 1399 - 23:08
نشست مجازی مدیران روابط عمومی شهرداری تهران و بارسلونا برگزار شد
نشست مجازی مدیران روابط‌عمومی شهرداری تهران و بارسلونا با حضور سید مجتبی تقوی نژاد؛ معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران، زهیر صباغ پور؛ معاون روابط بین الملل شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارتباطات شهرداری و شورای شهر بارسلونا انجام شد که در آن همتایان ایرانی و اسپانیایی به تبادل نظر و اشتراک تجربیات در رابطه با مقابله با کرونا پرداختند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست مجازی مدیران روابط‌عمومی شهرداری تهران و بارسلونا با حضور سید مجتبی تقوی نژاد؛ معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران، زهیر صباغ پور؛ معاون روابط بین الملل شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارتباطات شهرداری و شورای شهر بارسلونا انجام شد که در آن همتایان ایرانی و اسپانیایی به تبادل نظر و اشتراک تجربیات در رابطه با مقابله با کرونا پرداختند.

به گزارش شارا، سید مجتبی تقوی نژاد، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در این نشست درباره اقدامات شهرداری درباره مقابله با کرونا و آموزش شهروندان، بیان کرد: در حوزه کرونا برای پیشگیری و بایسته های مراقبتی بر اساس نظرات وزارت بهداشت کشور و سازمان جهانی بهداشت محتواهای آموزشی توسط شهرداری تهران تولید و اطلاعات خودمراقبتی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

او افزود: علاوه بر این فضاها خود شهرداری تهران یک خبرگزاری به نام «شهر» دارد که شهروندان می‌توانند به اطلاعات لازم در زمینه کرونا دسترسی پیدا کنند. همچنین از ظرفیت های کانال‌های تلگرامی و تلویزیون های اینترنتی برای آگاهی بخشی و آموزش شهروندان استفاده شده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، تقوی نژاد در ادامه با اشاره به همزمانی افتتاح شبکه شهر در شهرداری تهران با دوران کرونا، گفت: با توجه به شایع شدن کرونا این شبکه توانست کمک کند تا اطلاعات ازطریق آن به شهروندان ارائه شود.همچنین اینفوگرافی های هشدار دهنده و آموزشی تولید شد. علاوه بر این جشنواره هایی در حوزه کودکان برگزار شد که در آن کتاب آنلاین کودکان، مونشن گرافی و ویدئوهایی به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار گرفت. مسابقات نقاشی برای کودکان طراحی شد که این نقاشی ها در مرحله داوری به سر می برد.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: در همه ۳۵۲ محله تهران سرای محله هایی وجود دارد که دارای بخشی به نام خانه های سلامت هستند. این خانه ها به صورت مداوم با شهروندان در ارتباط هستند و به سوالات آنها پاسخ می دهند.

آگوئتا بنون مدیر ارتباطات شورای شهر بارسلونا در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی شهرداری بارسلونا وب‌سایتی برای ارائه اطلاعات و توصیه های لازم به شهروندان ایجاد کرد، گفت: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا توزیع و انتشار اطلاعات از طریق مجاری رسمی در بارسلونا آغاز شد. این اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی به صورت روزانه و کانال تلگرامی به صورت هفتگی و خبرنامه به روزرسانی شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

او با اشاره به نقش موثر رادیو در این زمینه، افزود: یکی ازشبکه های رادیویی اصلی بارسلونا با به روز کردن اطلاعات، آن ها را با شهروندان به اشتراک می گذارد. علاوه بر فعالیت های آنلاین، اطلاعات به صورت پوشه در محله ها توزیع و روی دیوارها نصب می‌شوند.

مدیر ارتباطات شورای شهر بارسلونا درباره آخرین تکنیک های تبلیغاتی و اثربخش در حوزه مقابله با کرونا عنوان کرد: ایجاد کانال های تلگرامی یکی از آخرین تکنیک‌ها در این زمینه بود. وضعیت کودکان یکی از نگرانی های ما در دوران قرنطینه بود و بر همین اساس پروژه‌ای برای کودکان راه اندازی شد که در آن شهردار بارسلونا در برنامه ای در یک تلویزیون اینترنتی به صورت مستقیم به سوالات کودکان پاسخ می دهد. این برنامه در ابتدا به صورت هفتگی برگزار می شد و پس از کاهش محدودیت ها، هر دو هفته یکبار برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد