درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 13:34   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
  وزیر اقتصاد به دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار سرمایه خبر داد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43556صفحه نخست » خبر یکجمعه، 6 تیر 1399 - 23:08
نشست مجازی مدیران روابط عمومی شهرداری تهران و بارسلونا برگزار شد
نشست مجازی مدیران روابط‌عمومی شهرداری تهران و بارسلونا با حضور سید مجتبی تقوی نژاد؛ معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران، زهیر صباغ پور؛ معاون روابط بین الملل شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارتباطات شهرداری و شورای شهر بارسلونا انجام شد که در آن همتایان ایرانی و اسپانیایی به تبادل نظر و اشتراک تجربیات در رابطه با مقابله با کرونا پرداختند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست مجازی مدیران روابط‌عمومی شهرداری تهران و بارسلونا با حضور سید مجتبی تقوی نژاد؛ معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران، زهیر صباغ پور؛ معاون روابط بین الملل شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارتباطات شهرداری و شورای شهر بارسلونا انجام شد که در آن همتایان ایرانی و اسپانیایی به تبادل نظر و اشتراک تجربیات در رابطه با مقابله با کرونا پرداختند.

به گزارش شارا، سید مجتبی تقوی نژاد، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در این نشست درباره اقدامات شهرداری درباره مقابله با کرونا و آموزش شهروندان، بیان کرد: در حوزه کرونا برای پیشگیری و بایسته های مراقبتی بر اساس نظرات وزارت بهداشت کشور و سازمان جهانی بهداشت محتواهای آموزشی توسط شهرداری تهران تولید و اطلاعات خودمراقبتی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

او افزود: علاوه بر این فضاها خود شهرداری تهران یک خبرگزاری به نام «شهر» دارد که شهروندان می‌توانند به اطلاعات لازم در زمینه کرونا دسترسی پیدا کنند. همچنین از ظرفیت های کانال‌های تلگرامی و تلویزیون های اینترنتی برای آگاهی بخشی و آموزش شهروندان استفاده شده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، تقوی نژاد در ادامه با اشاره به همزمانی افتتاح شبکه شهر در شهرداری تهران با دوران کرونا، گفت: با توجه به شایع شدن کرونا این شبکه توانست کمک کند تا اطلاعات ازطریق آن به شهروندان ارائه شود.همچنین اینفوگرافی های هشدار دهنده و آموزشی تولید شد. علاوه بر این جشنواره هایی در حوزه کودکان برگزار شد که در آن کتاب آنلاین کودکان، مونشن گرافی و ویدئوهایی به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار گرفت. مسابقات نقاشی برای کودکان طراحی شد که این نقاشی ها در مرحله داوری به سر می برد.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: در همه ۳۵۲ محله تهران سرای محله هایی وجود دارد که دارای بخشی به نام خانه های سلامت هستند. این خانه ها به صورت مداوم با شهروندان در ارتباط هستند و به سوالات آنها پاسخ می دهند.

آگوئتا بنون مدیر ارتباطات شورای شهر بارسلونا در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی شهرداری بارسلونا وب‌سایتی برای ارائه اطلاعات و توصیه های لازم به شهروندان ایجاد کرد، گفت: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا توزیع و انتشار اطلاعات از طریق مجاری رسمی در بارسلونا آغاز شد. این اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی به صورت روزانه و کانال تلگرامی به صورت هفتگی و خبرنامه به روزرسانی شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

او با اشاره به نقش موثر رادیو در این زمینه، افزود: یکی ازشبکه های رادیویی اصلی بارسلونا با به روز کردن اطلاعات، آن ها را با شهروندان به اشتراک می گذارد. علاوه بر فعالیت های آنلاین، اطلاعات به صورت پوشه در محله ها توزیع و روی دیوارها نصب می‌شوند.

مدیر ارتباطات شورای شهر بارسلونا درباره آخرین تکنیک های تبلیغاتی و اثربخش در حوزه مقابله با کرونا عنوان کرد: ایجاد کانال های تلگرامی یکی از آخرین تکنیک‌ها در این زمینه بود. وضعیت کودکان یکی از نگرانی های ما در دوران قرنطینه بود و بر همین اساس پروژه‌ای برای کودکان راه اندازی شد که در آن شهردار بارسلونا در برنامه ای در یک تلویزیون اینترنتی به صورت مستقیم به سوالات کودکان پاسخ می دهد. این برنامه در ابتدا به صورت هفتگی برگزار می شد و پس از کاهش محدودیت ها، هر دو هفته یکبار برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا