درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 12:11   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
  وزیر اقتصاد به دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار سرمایه خبر داد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43522صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 3 تیر 1399 - 07:25
گزارش برگزاری نخستین نشست مدیران روابط عمومی شرکت های معدن و صنایع معدنی
نخستین جلسه مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی در سال ۹۹ با حضور سرپرست مرکز روابط‌عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل ایمیدرو برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نخستین جلسه مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی در سال ۹۹ با حضور سرپرست مرکز روابط‌عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل ایمیدرو برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در این نشست مشاور رئیس هیات عامل در امور بومی سازی ایمیدرو، طی سخنانی گفت: موضوع بومی سازی به عنوان یکی از استراتژی های اصلی در ایمیدرو محسوب می شود که دکتر غریب پور از 2 سال گذشته بر این موضوع تاکید داشته است.

حسن یونسیان افزود: سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در سال جهش تولید موضوع بومی سازی را در کنار تولید و توسعه، پیگیری می کند.

وی بیان داشت: با توجه به اقدامات ارزنده شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی در حوزه بومی سازی و ضرورت اطلاع رسانی به مردم، باید چارچوبی برای تهیه گزارش های خبری در رسانه ملی به عنوان الگوی مشترک همه شرکت ها تدوین شود.

دید وسیع دکتر مدرس خیابانی نسبت به رسانه و روابط عمومی

در ادامه سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دکتر مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، دید وسیعی نسبت به رسانه و روابط عمومی دارد.

محبوبه فکوری افزود: با توجه به تجربه سال ها فعالیت خبرنگاری، در هیچ دوره همچون اکنون، روابط عمومی و رسانه مورد توجه نبوده است.

وی گفت: مدرس خیابانی معتقد است هر چه مدیران اقدام به افتتاح طرح ها کنند، بدون وجود پوشش رسانه ای، نمی توانیم بازخورد مناسبی از این اقدامات در سطح جامعه داشته باشیم.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به دیدگاه مدرس خیابانی نسبت به بخش معدن و صنایع معدنی، گفت: به گفته سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، اگر برچسب اقتصاد تک محصولی به اقتصاد ایران زده شود، با افتخار اعلام می کنم که بخش معدن و صنایع معدنی است.

وی افزود: این فرصت بی نظیری برای بخش معدن و صنایع معدنی است که در سطوح بالای مسئولان کشور به این حوزه توجه دارند و در نتیجه باید روی آن تمرکز کرد.

فکوری با بیان اینکه مسئولان به باور اهمیت رسانه و روابط عمومی رسیده اند، گفت: گرایش به نوشتن نرم خبر و تولید محتوای غیر مستقیم از سوی روابط عمومی ها، تاثیرات مطلوب تری در مخاطبان در مقایسه با گزارش آگهی های ارسالی به رسانه ها دارد.

وی ادامه داد: روابط عمومی ایمیدرو از روابط عمومی های شاخص، منظم و توانمند وزارت صنعت، معدن و تجارت است و نظیر آن در سایر بخش ها بسیار کم است.

تقویت نحوه اطلاع رسانی روابط عمومی ها در انعکاس دستاوردها

در ادامه این جلسه مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: تقویت نحوه اطلاع رسانی با رویکرد انعکاس اقدامات و برنامه های شرکت های معدن و صنایع معدنی در ذیل برنامه های روابط عمومی های این حوزه قرار بگیرد.

محمد سپهر افزود: تقویت نحوه اطلاع رسانی در زمینه انعکاس اقدامات و برنامه های شرکت ها نیز از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است، در این راستا باید این برنامه ریزی درقالب ساخت فیلم و ابزارهای جدید اطلاع رسانی، مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو با اشاره به ضرورت هم افزایی روابط عمومی های این حوزه در برگزاری نمایشگاه های تخصصی، گفت: برنامه زمانبندی برگزاری و عنوان نمایشگاه های معدن و صنایع معدنی نیاز به بازنگری دارد.

سپهر ادامه داد: در حال حاضر استراتژی مشخصی در برگزاری نمایشگاه ها وجود ندارد و در این خصوص باید نشستی توسط مدیران روابط عمومی با دبیران همایش ها و نمایشگاه ها برگزار شود تا خانواده معدن و صنایع معدنی در تعیین موضوعات کلیدی این حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی کنند.

وی با اشاره به اهمیت استراتژی "ساخت داخل" در حوزه معدن و صنایع معدنی، اظهار داشت: رویکرد بومی سازی به جد مورد تاکید سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین رئیس هیأت عامل ایمیدرو است.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو افزود: در این زمینه روابط عمومی شرکت ها دستاوردهای خود را در قالب ابزارهای نوین اطلاع رسانی از جمله تهیه محتوای خبری، فیلم، اینفوگرافی، موشن گرافی و ... در دستور کار قرار دهند تا از این طریق، اقدامات به صورت مطلوبی در جامعه انعکاس داده شود.

در این جلسه، حیدر ضیغمی؛ مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس، سیدحسین مرتضوی؛ مدیر روابط عمومی ایمپاسکو، غلامرضا فروغی نیا؛ مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، کشور دوست؛ مدیر روابط عمومی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، ایرانمنش؛ مدریر روابط عمومی مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر، ترابی؛ مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و شهرام بقراط؛ مدیر روابط عمومی فولاد خراسان و صفریان؛ مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان نظرات خود را برای بهبود روابط عمومی ها بیان داشتند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا