درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 - 18:00   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد

  فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا

  شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان بحران در روابط‌عمومی را اندازه گیری کرد و چرا باید این کار را انجام داد؟
  ابتکار جدید گوگل؛ اپلیکیشنی که می‌تواند برچسب کالاها را برای نابینایان بخواند
  شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا
  فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد
  مدیرعامل بانک سینا در جمع همکاران منطقه کرمانشاه، همدان و ایلام: سرمایه انسانی با انگیزه؛ بانک را به سمت پیشرفت و تعالی سوق می دهد
  انتخاب روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر بعنوان روابط عمومی برتر سپاه کشور
  بیمه آسیا خبرنگاران را بیمه کرد
  تغییر سرپرست روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز
  دوره‌های آموزش خبرنگاری به مثابه‌ی ایفای مسئولیت اجتماعی برگزار شد
  خبرنگاران می توانند با تولید محتوای مناسب و همچنین نقد منصفانه به مشکلات جامعه کمک نمایند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43512صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 1 تیر 1399 - 23:46
راه های تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی
در هنگام خرید عطر و ادکلن این سوال در ذهن ایجاد می شود که آیا اصل است یا تقلبی؟ علیرغم تمام ترفندهایی که شرکت های کلاهبردار برای اصل جلوه دادن کالا به کار می برند، با کمی دقت و به کار بردن روش های ساده می توانیم اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در هنگام خرید عطر و ادکلن این سوال در ذهن ایجاد می شود که آیا اصل است یا تقلبی؟ علیرغم تمام ترفندهایی که شرکت های کلاهبردار برای اصل جلوه دادن کالا به کار می برند، با کمی دقت و به کار بردن روش های ساده می توانیم اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم. 

خرید از سایت ها و فروشگاه های معتبر 


یکی از روش‌ های شناخت اصالت این مراکز فروش چه به‌ صورت اینترنتی و چه به‌ صورت حضوری ضمانتی است که این مراکز در مورد اصالت و قابلیت بازگشت کالا در صورت ایرادات منطقی، به شما می ‌دهند. همیشه به مهر اعتبارسنجی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی که باید در صفحه اول سایت موجود باشد توجه کنید. در مورد فروشگاه باید این اطمینان را از نام‌ های معتبر و مراکزی که به‌ طور اختصاصی و به‌ صورت فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای خرید لوازم آرایشی اقدام به فروش عطر و ادکلن می‌ نمایند اقدام به خرید کنید.
 
توجه به بسته ‌بندی عطر و ادکلن 


معمولا جعبه با سلفون پوشیده شده است. در بسته بندی اصل میزان سفتی و کشیدگی این سلفون بر روی جعبه به صورتی است که هیچ‌ گونه حباب یا لغزشی بر روی جعبه عطر نخواهد داشت. این کشش و چسبندگی به حدی است که پس از باز کردن سلفون جعبه به ‌سختی از بسته‌ بندی سلفون خارج خواهد شد. اگر با عطری مواجه شدید که بسته‌ بندی سلفونی آن به‌ راحتی بر روی جعبه اصلی می‌ لغزد یا شل به نظر می‌رسد به‌ هیچ‌ وجه توضیحات توجیهی فروشنده را نپذیرید و از خرید آن اجتناب نمایید.


مورد دوم در مورد بسته بندی اینکه مطمئن باشید برای برندهای معتبر عطر و ادکلن ظاهر و بسته ‌بندی از اهمیت بسیار بالایی در فروش محصول برخوردار است. به همین دلیل در ساخت جعبه عطر از بهترین مواد استفاده خواهند کرد تا کیفیت ظاهری عطر ساخت خود را زیر سوال نبرند.

 

وقتی با ادکلن اصل مواجه هستید حتما بسته‌ بندی آن باکیفیت و جالب‌ توجه خواهد بود. در خیلی از موارد حتی این بسته ‌بندی و جعبه پرتجمل‌ تر از خود شیشه عطر به مشتری ارائه می‌ شود تا هر چه بیشتر بتواند مورد ‌توجه واقع‌ شده و به ‌نوعی اصالت کالای درون خود را به رخ بیننده بکشد.

تقارن شیشه عطر مساله مهمی است!


ادکلن اصل از شیشه و ملحقات متقارن برخوردار است. جنس شیشه در عطر اصل، باکیفیت است به صورتی که دارای حباب یا خطوط اضافی نخواهد بود. هر شرکت معتبر ساخت ادکلن به‌ گونه‌ ای به طراحی شیشه‌ های عطری خود می‌ پردازد که دارای تقارن و مفهوم خاص خود باشد.

 

درک این تقارن در نگاه اول ممکن است دشوار به نظر برسد ولی در مقایسه این مساله کاملا قابل ‌تشخیص است. اگر قبلا از عطری استفاده می ‌کردید که علاقمند به خرید دوباره آن هستید حتما شیشه خالی ادکلن اصل خود را نگه‌ دارید تا آن را با شیشه عطر جدید مقایسه کنید.


در تولید شیشه ‌های عطر توجه بسیار خاصی صورت می‌ گیرد. پس از تصویب فرمولاسیون داخلی و همچنین طراحی ظاهری و بسته‌ بندی توسط شرکت سازنده هیچ‌ گونه تغییری در عطر رخ نخواهد داد. سیاست بازاریابی و اعتباری برندهای معروف این‌ گونه حکم می‌ کند که هیچ‌ گونه تغییری در محصول تولید و عرضه‌ شده در بازار ایجاد نکنند. حتی وقتی حجم عطر تغییر می ‌کند، بسته‌ بندی و شیشه آن کوچک یا بزرگ خواهد شد ولی خصوصیات کلی و هویتی عطر تغییر نخواهد کرد.

توجه به رنگ مایع درون شیشه 


 با کنار هم قرار دادن ادکلن اصل و ادکلن تقلبی و توجه به رنگ مایع درون آن ‌ها متوجه تفاوت فاحش خواهید شد. این تغییر رنگ نه به خاطر عوامل محیطی که به خاطر عدم اصالت کالای تولید شده است. شرکت‌ های معتبر تولید محصولات عطری هیچ‌ گونه تغییری در رنگ ماده ادکلن ایجاد نمی‌ کنند، مگر این که به خاطر تغییر فرمولاسیون اصلی این اتفاق رخ دهد و این موضوع به ‌صورت رسمی از طرف برند اعلام خواهد شد یا محصول به‌ عنوان یک لاین جدید به بازار عرضه می ‌شود.
 

منبع: iranjavan.net

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ دشواری بزرگ و جهانی روزنامه ها


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد


  حافظه‌ی اینترنتی با حافظه‌ی انسانی چه می‌کند؟


  سیاستمداران چگونه در سخنرانی جلب توجه می‌کنند


  معرفی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان


  پیش‌بینی بیل گیتس: همه‌گیری کرونا در کشورهای ثروتمند جهان تا اواخر سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد


  ساماندهی توزیع انواع آگهی ها در کردستان


  بازدید روابط‌عمومی منطقه تهران از کارخانه مخزن سازی کاوش قزوین


  تیم کوک مدیرعامل اپل به جمع میلیادرها پیوست


  فرماندار رشت: خبرنگاران، اطلاع رسانی را بدون چشم‌داشتی انجام می‌دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی