درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 10:57   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43463صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 29 خرداد 1399 - 03:17
کاربران فیسبوک می‌توانند آگهی‌های سیاسی را مسدود کنند
مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک، گفته است که در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال جاری، کاربران خواهند توانست پیام‌ها و آگهی‌های سیاسی را مسدود کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک، گفته است که در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال جاری، کاربران خواهند توانست پیام‌ها و آگهی‌های سیاسی را مسدود کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از بی سی، زاکربرگ در مقاله‌ای که برای روزنامه آمریکایی یو‌اس‌ای‌تودی نوشته همچنین ابراز امیدواری کرده است که بتواند به چهار میلیون آمریکایی کمک کند تا به عنوان "رای اولی" در این انتخابات ثبت نام کنند.
 
 از فیسبوک انتقاد می‌شود که اجازه درج آگهی‌هایی را از سوی سیاستمداران می‌دهد که گاه شامل اطلاعات نادرست است.
 
 توییتر در ماه اکتبر سال گذشته انتشار آگهی‌های سیاسی را ممنوع کرد.
 
 مارک زاکربرگ در مقاله خود نوشته است: "به کسانی که پیشاپیش تصمیم خود را در مورد رای در این انتخابات گرفته اند می‌گویم که خواسته شما را شنیدیم - بنابراین امکاناتی را در فیسبوک قرار داده‌ایم که با استفاده از آنها بتوانید آگهی‌های سیاسی را خاموش کنید."
 
 فیسبوک و اینستاگرام، وابسته به آن، به کاربران اجازه خواهند داد که با استفاده از امکانات جدید نصب‌شده در این شبکه‌ها بتوانند هنگام ظاهر شدن آگهی‌های سیاسی آنها را مسدود کنند.
 
 کاربرانی که آگهی های سیاسی را مسدود کرده‌اند خواهند توانست در صورت ظاهرشدن مجدد، این موارد را به این شبکه‌ها گزارش کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی