درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43439صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 15 تیر 1399 - 11:50
یادداشتی از «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران
روابط عمومی؛ تعهد مسئولانه
در سال 1398 روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران به اذعان فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی در حوزه اطلاع‌رسانی، تبلیغات و مسئولیت‌های اجتماعی حرکت‌های درخشان و روبه جلویی را تحت راهنمایی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس آغاز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در سال 1398 روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران به اذعان فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی در حوزه اطلاع‌رسانی، تبلیغات و مسئولیت‌های اجتماعی حرکت‌های درخشان و روبه جلویی را تحت راهنمایی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس آغاز کرد.


در سال گذشته اهمیت روابط‌عمومی با توجه به حرکت جمعی نهادهای اقتصادی برای فراهم کردن زمینه‌های رونق تولید و تحقق این رخداد مهم دو چندان شد چراکه بدون بازنمایی این اقدامات ایجاد شور و شوق و امید در عرصه اقتصاد کشور برای تحقق منویات مقام معظم رهبری محقق نمی‌شد. بر این اساس یکی از وظایف مهم روابط عمومی شرکت مس بر مبنای انتشار اخبار به موقع، صحیح و شفاف از حوزه تولید، فروش و توسعه بود چراکه به تعبیر مقام معظم رهبری روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی {سازمان} از یک‌سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد.


در این راستا روابط عمومی و پایگاه خبری شرکت مس در سال گذشته تلاش کرد تا تولید محتوا بر پایه استراتژی‌های مشخصی که از سوی مدیرعامل محترم شرکت دکتر سعد محمدی و اعضای محترم هیأت مدیره تدوین و ابلاغ‌شده بود، انجام شود. این استراتژی‌ها که بر پایه افزایش تولید، بومی‌سازی و توسعه بود مبنای تولید محتوا قرار گرفت. برای نیل به این‌ هدف با بهره‌گیری از قالب‌های متفاوت رسانه‌ای 600 خبر، گزارش، یادداشت، مصاحبه، گزارش تصویری و ویدیویی از عملکرد سومین بنگاه‌ بزرگ اقتصادی کشور تولید و منتشر شد.


ایجاد ارتباط تأثیرگذار بین تولید محتوا و بازار سرمایه دومین محور تولید محتوا بود. سومین و مهم‌ترین استراتژی واحد رسانه در حوزه خبر ایجاد ارتباط گسترده با فعالان رسانه‌ای بخش معدن و صنایع معدنی بود. چهارمین رویکرد شرکت مس تعامل با خانواده‌های پرسنل صنعت مس بود. در این زمینه با ابتکاری متفاوت و خلاقانه در کنار انتشار نشریه عصر مس، نشریه کودک و نوجوان «مس آباد» که نماد فرهنگ‌ مسئولیت‌پذیری شرکت مس در قبال کارکنان و خانواده‌های آنان است منتشر شد.
این مجله، با هدف تولید محتوایی مفید، مؤثر و مناسب برای فرزندان کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران و در دو بخش کودکان و نوجوانان، تدارک دیده شد.


نتیجه این اقدامات به‌گونه‌ای شد که به اذعان فعالان رسانه‌ای و بر پایه نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی برخی پایگاه‌های خبری معدنی روابط عمومی شرکت ملی مس، عملکرد مطلوب و روبه‌جلویی در سال 98 در حوزه‌های مختلف نمایشگاهی و اطلاع‌رسانی داشت.


علاوه بر این، در حوزه نمایشگاه‌ها در سال گذشته تلاش شد تا نمایشگاه‌ها به‌عنوان فرصتی برای تبادل تجربه و محملی برای ارتباط بیشتر با ذی‌نفعان باشد.


افزون بر این اقدامات در حوزه برندینگ نیاز داشتیم تا شرکت مس را با بیش از 45 سال سابقه تولیدی در دو استان بزرگ کشور به یک برند در سطح جامعه تبدیل کنیم تا ضامن تداوم هویت سازمانی شرکت مس شود.


شرکت ملی صنایع مس ایران در طول سال‌های گذشته فراتر از وظایف تولیدی خدمات با اهمیت و تأثیرگذاری در حوزه فرهنگ و خدمات عمومی و توسعه و عدالت اجتماعی انجام داده است ولی این اقدامات آن‌گونه که بایدوشاید در سطح جامعه تبیین نشده است. در این زمینه در سال گذشته و با ابتکار شرکت موکب‌های پذیرای و خدمات‌رسانی به زائران و عزاداران امامان معصوم (ع) در سرتاسر کشور برگزار شد.


همچنین در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت ملی مس پیشروتر از هر نهادی موکب‌هایی در تهران، کرمان و دیگر نقاط کشور در راستای اکرام عزاداران این سردار بزرگ محور مقاومت برپا کرد. نامگذاری یکی از ورزشگاه‌های در دست ساخت شرکت مس در استان کرمان به نام سردار حاج قاسم سلیمانی و انجام بازی‌های تیمی با لباس منقش به چهره ایشان از دیگر اقداماتی بود که برای بزرگداشت یاد و نام و خاطره سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی انجام شد.


به باور مدیرعامل شرکت مس حوزه مسئولیت‌های اجتماعی حوزه‌ای است که باعث احساس تغییر و رفاه در زندگی مردم مناطق کم برخوردار کشور می‌شود. با این دیدگاه از ابتدای سال گذشته برنامه‌ریزی‌های پیوسته و مداومی برای انجام خدمات رفاهی، پزشکی و درمانی در مناطق کم‌برخوردار کشور در قالب برگزاری اردوی‌های جهادی انجام شد. در این راستا روابط عمومی شرکت مس در سال گذشته موفق به انجام 13 دروره اردوی جهادی با همکاری گروه فرهنگی جهادی بقیه‌الله در نقاط مختلف کشور شد.


همچنین برای ایجاد عدالت اجتماعی و فراهم کردن ورزش جوانان در مناطق کم‌برخوردار 70 چمن زمین ورزشی مصنوعی احداث شد.


افزون بر این شرکت مس خود را موظف می‌داند در زمان وقوع بحران‌های طبیعی همچون سیل و زلزله با تشکیل موکب و ستاد کمک‌رسانی حضور مؤثر عملیاتی داشته باشد. در این راستا کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان خوزستان و سیستان و بلوچستان، حضور پیشرو و سریع شرکت مس در مقابله با کرونا با تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی شبکه بهداشت و درمان، تجهیز ۹۰ تخت بیمارستانی برای بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان‌های رفسنجان و شهربابک، توزیع ماسک و اقلام پزشکی، همه و همه اقداماتی بود که با هدف خدمت به مردم عزیزمان ایران از سوی روابط عمومی شرکت مس انجام شد تا نام این صنعت در جای‌جای کشورمان با نیکی و خدمات خیرخواهانه گره بخورد.


امیدوارم در سال جاری که به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است با سیاست گذاری کلان و برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با سایر واحد ها اعم از ستاد و نیروهای تولیدی و صف بتوانیم همچنان جزو شرکت‌های معدنی پیشرو در حوزه روابط عمومی و رسانه قرار گیریم و از یک سو خدمات عزیزانی که در خط مقدم تولید برای تحقق هدف والای جهش تولید تلاش خستگی ناپذیر می‌کنند را منتشر و اطلاع رسانی کنیم و از سوی دیگر حضور موثرتر در عرصه خدمات فرهنگی و مذهبی و گسترش عدالت اجتماعی در کشور داشته باشیم تا به تعبیر مقام معظم رهبری «تغییر محسوسی در زندگی مردم» در سال جهش تولید ایجاد شود.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد