درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 آبان 1399 - 08:50   

کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل

  کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل


ادامه ادامه مطلب یک

پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد

  پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب دو

نمایشگاه «آینده» دبی نماد آینده جهانی

  نمایشگاه «آینده» دبی نماد آینده جهانی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان
  توصیه‎‌های مدیرعامل بانک کشاورزی برای بهبود عملکرد روابط عمومی
  برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی ویژه مدیران روابط عمومی نواحی و رده های سپاه امام سجاد (ع)
  اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون‌ها بررسی شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد
  نسخه‌‌ای برای دوام و مقاومت بیشتر شرکت‌ها
  پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد
  وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران در پایان نود و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی
  فولاد مبارکه 3 بار از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته است/ آب به آسیاب دشمن نریزیم
  شتاب بیشتر روند فعالیت شرکت امید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43422صفحه نخست » رادیو روابط عمومییکشنبه، 25 خرداد 1399 - 18:09
نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار متعادل
شرکتها می توانند حداکثر مزایای پروژه را به حداقل رسانده و خطرات کلی پروژه را با متعادل کردن پرتفوی پروژه به حداقل برسانند. مدیران برای دستیابی به این اهداف مجبور هستند که نمونه کارها را تحلیل و توازن کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکتها می توانند حداکثر مزایای پروژه را به حداقل رسانده و خطرات کلی پروژه را با متعادل کردن پرتفوی پروژه به حداقل برسانند. مدیران برای دستیابی به این اهداف مجبور هستند که نمونه کارها را تحلیل و توازن کنند.

 

پروژه نمونه کارها می تواند مانند یک صندوق سرمایه گذاری در نظر گرفته شود، جایی که مدیر صندوق با انتخاب مناسب ترین سهام (سهام پر ریسک و سهام تراشه های آبی) برای رسیدن به هدف می کوشد بهترین سبد سرمایه گذاری را ایجاد کند.


مدل امتیاز دهی


یک مدل امتیاز دهی استاندارد برای انتخاب پروژه باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرد، در اینجا برخی از مهمترین آنها ذکر شده است:

دوره بازپرداخت: نشان می دهد چه مدت یک تجارت برای بازیابی یک سرمایه گذاری طول می کشد.


تراز استراتژیک: چقدر برنامه با استراتژی شرکت مطابقت دارد. تراز کردن پروژه ها با اهداف استراتژیک شرکت برای موفقیت پروژه و کسب سرمایه گذاری بسیار مهم است.


مدت زمان محصول: عمر محصول.


فرصت بازار: احتمال تاسیس شرکت برای رفع نیاز بازار با تولید یک محصول یا خدمات خاص که مشتریان می خواهند.


سطح رقابت: رقابت چقدر قوی یا شدید است. چه تعداد رقبا در بازار حضور دارند و کدام محصولات و خدمات را ارائه می دهند.


سطح تخصص: هر پروژه به مهارت و دانش متفاوتی نیاز دارد.


احتمال موفقیت: احتمال موفقیت فنی و تجاری. موفقیت فنی به معنای دستیابی به اهداف یک پروژه است. در حالی که موفقیت تجاری به معنای دستیابی به یک بازار سودآور است.

استفاده از نمودارهای بصری برای نمایش تعادل در سبد پروژه های محصول جدید مفید است. این نمایش های بصری می توانند شامل نقشه های نمونه کارها یا نمودارهای حبابی باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مسوولیت شرکتی در مقابل جامعه


  اشتباهات در فروش


  دیوار ها مکانی برای معرفی روابط عمومی


  مدیریت به وسیله انتظارات


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد


  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!


  گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی