درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 - 12:12   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

خبرنگار صدای مردم است نه بلندگوی مسئولین

  خبرنگار صدای مردم است نه بلندگوی مسئولین


ادامه ادامه مطلب دو

ابتکار شهرداری ساری/ تقدیر از خبرنگاران مرکز استان مازندران

  ابتکار شهرداری ساری/ تقدیر از خبرنگاران مرکز استان مازندران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استفاده از روبات برای پاکیزه کردن شهر از کووید-۱۹
  چرا کنار گذاشتن تلفن همراه سخت است؟
  نخستین روزنامه‌ ایرانی: کاغذ اخبار میرزا صالح
  بحران کرونا؛ مشترکان تلگرام در پرتگاه تئوری توطئه
  ابتکار شهرداری ساری/ تقدیر از خبرنگاران مرکز استان مازندران
  دیوار کوتاه تر از دیوار خبرنگار/ سر تعظیم در مقابل مقام شامخ خبرنگاران
  سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد
  مراسم تجلیل از خبرنگاران در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد
  دیدار وزیر ورزش و جوانان با مدیر روابط عمومی،خبرنگاران پایگاه خبری ورزش و جوانان و مدیرمسئول، دبیران و سردبیر خبرگزاری برنا
  خبرنگار صدای مردم است نه بلندگوی مسئولین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43422صفحه نخست » رادیو روابط عمومییکشنبه، 25 خرداد 1399 - 18:09
نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار متعادل
شرکتها می توانند حداکثر مزایای پروژه را به حداقل رسانده و خطرات کلی پروژه را با متعادل کردن پرتفوی پروژه به حداقل برسانند. مدیران برای دستیابی به این اهداف مجبور هستند که نمونه کارها را تحلیل و توازن کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکتها می توانند حداکثر مزایای پروژه را به حداقل رسانده و خطرات کلی پروژه را با متعادل کردن پرتفوی پروژه به حداقل برسانند. مدیران برای دستیابی به این اهداف مجبور هستند که نمونه کارها را تحلیل و توازن کنند.

 

پروژه نمونه کارها می تواند مانند یک صندوق سرمایه گذاری در نظر گرفته شود، جایی که مدیر صندوق با انتخاب مناسب ترین سهام (سهام پر ریسک و سهام تراشه های آبی) برای رسیدن به هدف می کوشد بهترین سبد سرمایه گذاری را ایجاد کند.


مدل امتیاز دهی


یک مدل امتیاز دهی استاندارد برای انتخاب پروژه باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرد، در اینجا برخی از مهمترین آنها ذکر شده است:

دوره بازپرداخت: نشان می دهد چه مدت یک تجارت برای بازیابی یک سرمایه گذاری طول می کشد.


تراز استراتژیک: چقدر برنامه با استراتژی شرکت مطابقت دارد. تراز کردن پروژه ها با اهداف استراتژیک شرکت برای موفقیت پروژه و کسب سرمایه گذاری بسیار مهم است.


مدت زمان محصول: عمر محصول.


فرصت بازار: احتمال تاسیس شرکت برای رفع نیاز بازار با تولید یک محصول یا خدمات خاص که مشتریان می خواهند.


سطح رقابت: رقابت چقدر قوی یا شدید است. چه تعداد رقبا در بازار حضور دارند و کدام محصولات و خدمات را ارائه می دهند.


سطح تخصص: هر پروژه به مهارت و دانش متفاوتی نیاز دارد.


احتمال موفقیت: احتمال موفقیت فنی و تجاری. موفقیت فنی به معنای دستیابی به اهداف یک پروژه است. در حالی که موفقیت تجاری به معنای دستیابی به یک بازار سودآور است.

استفاده از نمودارهای بصری برای نمایش تعادل در سبد پروژه های محصول جدید مفید است. این نمایش های بصری می توانند شامل نقشه های نمونه کارها یا نمودارهای حبابی باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین روزنامه‌ ایرانی: کاغذ اخبار میرزا صالح


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  معرفی کتاب جدید رئیس پیشین شرکت نفتی «بریتش پترولیوم»/ کتاب «بساز، بیندیش، تخیل کن»


  رهبران صنعت از روابط عمومی چه سودی می برند؟


  ویژگی‌های ممتاز یک خبرنگار


  نشست مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره هنر مقاومت


  روابط عمومی در مقابل روزنامه نگاری


  گزارش برگزاری آئین پایانی دومین جشنواره نیرو و رسانه (نور)


  «۶۹ میلیون نفر» در ایران مشترک اینترنت موبایل هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی