درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43411صفحه نخست » خبر یکشنبه، 24 خرداد 1399 - 22:50
شهردار تهران: وظیفه روابط عمومی ایجاد تاثیر مثبت بر افکار عمومی است
حناچی گفت: وظیفه روابط‌عمومی ایجاد تاثیر مثبت بر افکار عمومی است و بی توجهی به حساسیت افکار عمومی می تواند تبعات سنگین داشته باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حناچی گفت: وظیفه روابط‌عمومی ایجاد تاثیر مثبت بر افکار عمومی است و بی توجهی به حساسیت افکار عمومی می تواند تبعات سنگین داشته باشد.
 
 به گزارش شارا، پیروز حناچی شهردار تهران در اولین همایش مدیران برتر ارتباطی شهر گفت: ابتدا روز جهانی ارتباطات را تبریک می‌گویم و لازم نیست اشاره کنیم که اهمیت روابط عمومی و تاثیر آن بر افکار عمومی چگونه است
 
 شهردار تهران افزود: یکی از اهداف روابط عمومی ایجاد تاثیر مثبت بر افکار عمومی است و بی توجهی به حساسیت افکار عمومی می‌تواند تبعات سنگین داشته باشد و از سوی دیگر با زیاده روی عوام‌زدگی ایجاد می‌شود
 
 حناچی ادامه داد: یکی از وظایف روابط عمومی تبیین‌درست فعالیت‌ها در خانواده عظیم شهرداری تهران است و اگر بخواهیم‌مقایسه کنیم با چند وزارت خانه شهرداری از حیث عده با وزارت خانه برابری می‌کند
 
 او بیان کرد: اگر این‌ سازمان‌ عظیم‌در مسیر درست خود حرکت نکند اتلاف منابع و مسیر اشتباه را به دنبال دارد و ما در دوره حاضر شهر را یک نهاد مدنی می‌دانیم و اگر بتوانیم خواسته‌ها به شکل اجتماعی باشد با هزینه کمتر به هدف نزدیک می‌شویم.
 
 شهردار تهران افزود: اگر موفق شویم‌ همراهی مردم را داشته باشیم شهر را ارزان‌تر اداره خواهیم کرد و در بازه‌ای از زمان ما با جنگی مواجهه شدیم‌که مشکلات زیادی در کشور وجود داشت و شیرازه اداره کشور از هم پاشید و باید گفت بزرگترین‌تهدید با حضور مردم به فرصت بدل شد و اگر مردم حضور پیدا نمی‌کردند جنگ بسیار سخت و دشوار با نتیجه‌ای دیگر به پایان می‌رسید.
 
 حناچی ادامه داد: ما‌ در شهرداری تهران این‌نعمت را داریم که با مردم در ارتباط باشیم و وای بر ما اگر مردم خوبمان را نا امید‌کنیم و توجه به این نکته که ما اقدامی را با منابع عمومی و دولتی استفاده کنیم و یا دیگر بخش‌ها را درگیر کنیم‌نتایج متفاوتی دارد.
 
 او بیان کرد: وظیفه ما در شهرداری تهران این است منابع مردم را با نیروی انسانی به کار بگیریم و روابط دو سویه را روغن کاری کنیم و باید از همکاران در حوزه روابط عمومی تشکر کنم که اقدام‌های شهرداری تهران را به خوبی منعکس کردند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد