درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:54   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43400صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 22 خرداد 1399 - 13:40
نامه جمعی از خبرنگاران درباره برخی شایعات درباره تغییرات احتمالی در حوزه روابط عمومی سازمان بورس
به باور ما حضور صاحبان رسانه‌ها ‌و افراد دارای سابقه رقابت و حتی تقابل تجاری جدی در فضای رسانه‌ای در موضع روابط عمومی سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر و بی‌طرف بازار سرمایه عملا در حوزه توزیع منابع مالی و از آن مهم‌تر در حوزه انتشار اخبار بازارسرمایه، سازمان بورس را با تعارض و تضاد منافع جدی مواجه خواهد کرد، که قطعا به نفع حضرتعالی به عنوان مدیری خوشنام و باسابقه و هم‌چنین مجموعه سازمان نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جمعی از فعالان رسانه‌ای درباره برخی شایعات درباره انتصابات احتمالی در حوزه روابط‌عمومی سازمان بورس به رئیس بورس نامه نوشتند.

به گزارش شارا، جمعی از فعالان رسانه‌ای درباره برخی شایعات درباره انتصابات احتمالی در حوزه روابط عمومی سازمان بورس به رئیس بورس نامه نوشتند که به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن قالیباف اصل
رییس محترم سازمان بورس و اوراق بهادار


باسلام و احترام
این‌جانبان، به نمایندگی از خبرنگاران حوزه بورس، ضمن عرض تبریک انتصاب شایسته شما به ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار و آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی، برخی دغدغه‌های حرفه‌ای خود را در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای بازار سرمایه به استحضار می‌رسانیم.


در طول یک ماه گذشته انتشار برخی شایعات درباره انتصابات احتمالی در حوزه روابط عمومی سازمان موجب نگرانی دوستان شما در رسانه‌ها شده است. ضمن تایید حق جنابعالی در انتخاب مدیران و همکاران هماهنگ در مجموعه سازمان بورس تاکید داریم انتصاب برخی افراد دخیل در معاملات سهام ، بازاریابان کارگزاری‌های بورس و هم‌چنین افراد دارای تعامل مالی گسترده با شرکت‌ها و ذی‌نفعان بازار سرمایه قطعا به صلاح جنابعالی نیست و موجب وارد آمدن خدشه به نام سازمان بورس به عنوان نهاد دارای سلامت حرفه‌ای در مجموعه اقتصاد ایران خواهد شد.


بر این مبنا به نمایندگی از جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه بورس به استحضار‌ می‌رسانیم، به باور ما حضور صاحبان رسانه‌ها ‌و افراد دارای سابقه رقابت و حتی تقابل تجاری جدی در فضای رسانه‌ای در موضع روابط عمومی سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر و بی‌طرف بازار سرمایه عملا در حوزه توزیع منابع مالی و از آن مهم‌تر در حوزه انتشار اخبار بازارسرمایه، سازمان بورس را با تعارض و تضاد منافع جدی مواجه خواهد کرد، که قطعا به نفع حضرتعالی به عنوان مدیری خوشنام و باسابقه و هم‌چنین مجموعه سازمان نیست.


براین اساس به عنوان دوستانی که پیش‌تر و در طول 10 سال تصدی مدیریت بورس تهران در کنار شما در توسعه بازار سرمایه همراه و همگام بوده ایم، درخواست می‌کنیم در چنین انتصابی نکات یادشده را مدنظر قرار دهید. یقین داشته باشید در صورت رعایت صرفه و صلاح حرفه روزنامه نگاری و حفظ سلامت بازارسرمایه، فعالان رسانه‌ای بازار سرمایه هم‌چون گذشته در کنار شما هستند.


با سپاس فراوان
جمعی از فعالان رسانه‌ای در حوزه بورس

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد