درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 13:42   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
  وزیر اقتصاد به دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار سرمایه خبر داد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43397صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 22 خرداد 1399 - 10:13
بحران کرونا؛ خوب و بد آموزش دیجیتالی دانش‌آموزان
جرالد هاتر، متخصص مغز و اعصاب معتقد است تدریس دیجیتال به دلیل تعطیلی مدارس در پاندمی کرونا، می‌تواند تأثیر مثبتی بر استقلال دانش‌آموزان داشته باشد. او می‌گوید سیستم آموزش کنونی به قرن گذشته تعلق دارد و باید تغییر کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جرالد هاتر، متخصص مغز و اعصاب معتقد است تدریس دیجیتال به دلیل تعطیلی مدارس در پاندمی کرونا، می‌تواند تأثیر مثبتی بر استقلال دانش‌آموزان داشته باشد. او می‌گوید سیستم آموزش کنونی به قرن گذشته تعلق دارد و باید تغییر کند.
 

جرالد هاتر، متخصص مغز و اعصاب که در زمینه شیوه‌های یادگیری پژوهش می‌کند معتقد است یادگیری در خانه به شیوه آنلاین، می‌تواند برای دانش آموزان مفید باشد.

او معتقد است حال که مدارس تعطیل است و دانش‌ آموزان در کلاس‌های آنلاین شرکت می‌کنند، مجبور هستند محتوای دروس را سریعتر بفهمند. او می‌گوید: «دانش آموزان نیاز ندارند زمانی طولانی پشت میزبنشیند و باید در کمتر از چند ساعت، مطلبی را یاد بگیرد که پیشتر یک هفته در مدرسه برای فهمیدن آن وقت داشت.»

البته نتیجه پژوهش‌های این متخصص نشان می‌دهد تنها یک سوم دانش آموزان تجربه موفقی در یادگیری مستقل، بدون حضور معلم دارند. او می‌گوید دو سوم دیگر که در خانه نشسته‌ا‌ند، واقعاً نمی‌دانند که چه باید بکنند و مجبور هستند برگه‌هایی بی‌سر و تهی را که معلم به عنوان مشق به آنها داده، برای تمرین پرکنند. هاتر می‌گوید: «این کودکان اغلب نمی‌دانند که چطور می توان مطلبی را مستقل آموخت.»

جای تعجب ندارد که بسیاری از دانش آموزان در انتظار بازگشت به مدرسه و یادگیری در شرایطی هستند که می‌شناسند و به آن عادت کردند. جرالد هاتر تصور نمی‌کند که شرایط کنونی تغییر پایدار در سیستم آموزش و پرورش به وجود آورد تا دانش آموزان درازمدت از آن بهره‌مند شوند.


او چندان امیدوار نیست که بعد از پاندمی کرونا، شیوه‌های مدرن یادگیری در مدارس تشویق شود. او می‌گوید تجهیزات مدارس ممکن است مدرن شوند. اما این مدرن‌سازی مثل جایگزین کردن وایت‌برد با تخته سیاه اهمیت چندانی برای یادگیری دانش‌ آموز ندارد.

هاتر می‌گوید: «مهمترین مسئله باید این باشد که هیچ دانش آموزی شادی ذاتی خود برای یادگیری را از دست ندهد.» به عقیده او، نمره دادن و تقسیم کردن دانش آموزان به خوب‌ها و بدها یا سیستم پاداش تنبیه کنونی، متعلق به قرن گذشته است و حال باید به دانش آموزان آموخت، مستقل فکر کنند، یاد بگیرد و استعدادهای خود را شکوفا کنند.

این پژوهشگر معتقد است برخی از دانش آموزان در ماه های اخیر رشد کردند و دریادگیری مستقل شدند. او می‌گوید: «همین حالا هم می‌بینیم که دانش آموزانی هستند که انگیزه دارند و خیلی جدی مباحثی را در اینترنت دنبال می‌کنند. ما والدینی را می‌بینیم که از آزادی و انگیزه فرزندانشان استقبال می‌کنند و از آنها حمایت می‌کنند. این مثال‌ها من را امیدوار می‌کنند.»

هوتر معتقد است شهرداری‌ها و منطقه‌های مختلف شهری و روستایی می‌توانند خود یک سیستم آموزشی باشند و فرصتی برای ورود دانش آموزان به دنیای حرفه ای بزرگسالان فراهم کنند. او می‌گوید: «جایی که پیشتر مدرسه بود باید مکانی باشد تا دانش آموزان تجربه و دانش خود را با یکدیگر به اشتراک گذارند.»
 

گزارش بیشتر از وله

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا