درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:40   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43370صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 19 خرداد 1399 - 19:54
ارتباطات بر مدار تحول گرایی اجتماعی ...
بی شک در این برهه از زمان رسانه ها می توانند بعنوان یک ابزار فراگیر و تعیین کننده ضمن پژوهش و بررسی هایی از باب این تحول گرایی اجتماعی در حوزه ارتباطات، همچون همیشه با ورودی سازماندهی شده بر چگونگی و چرایی این تحول، نقشی تعیین کننده بر ساختار سازی آن در کشور ایفا نموده، چرا که نفوذپذیری رسانه ها بر لایه های مختلف جامعه به شیوه های گوناگون می تواند مدیریت این تحول بنیادین پنهان را در دست گیرد.
  


فرشید نادریان – فعال حوزه رسانه ،ارتباطات و از مدیران روابط عمومی کشور

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در جوامع امروزی با کنکاشی ساده می توان دریافت که ارتباطات در حال پوست اندازی عمومیست و این تحول در ارتباطات می توان ضرورت یک بازنگری اساسی در شاخص های ارتباطی در حوزه اجتماعی را بیش از همیشه اولویت سازی نماید، چرا که بی توجهی به این امر می تواند یک نوع عقب ماندگی مکانیزه از اصول و قواعد اجتماعی در حوزه ارتباطات را عامل شود که در بلند مدت کاهش فواصل و پیشی گرفتن از آن از باب ترسیم مجدد و شاخص گذاری هدفمند را بسیار دشوار خواهد ساخت.


با ورود تکنولوژی های مدرن در جوامع خصوصا در کشور ما چارچوب های ترسیم شده در حوزه ارتباطات دچار یک دگرگونی گاه ناخواسته شده، زیرا جوامعی که بر پایه ی نظام منسجم و کارآمد و به نوعی سنتی و متکی بر یک سری اصول اعتقادی و باورهای ذاتی بر گرفته از ریشه های کهن فرهنگی برجسته بوده باشد، می تواند تاثیر عوامل بیرونی و ناخواسته بر آن ها گاه زیان بار و گاه باعث انحرافات عمیق دیدگاهی و نیز چالشی برانگیز برای آن ها گردد.


حال بایستی با شناسایی به موقع این تحولات و مسیریابی آن ها نه تنها از این تحول بنیادین جا نمانده بلکه با پیشی گرفتن از آن بتوانید شاخص های درست و منطبق بر قواعدی که از یکسو در برگیرنده اعتقادات و باورها فرهنگی بوده و از سوی دیگر مدرنیست جوامع امروزی را برای آن ترسیم نمود و بر پایه ی این شاخص ها هدف گذاری و برنامه ریزی تکامل یافته ی را صورت داد تا همچنان جز جوامعی با فرهنگی کهن از بعد ارتباط محور بوده و هم ضمن بهره مندی از تکنولوژی ایجاده شده مدرن، از آسیب های احتمالی آن جلوگیری و به نوعی بر بومی سازی آن قبل از هرگونه ضربه اجتماعی غلبه سازیم.


بی شک در این برهه از زمان رسانه ها می توانند بعنوان یک ابزار فراگیر و تعیین کننده ضمن پژوهش و بررسی هایی از باب این تحول گرایی اجتماعی در حوزه ارتباطات، همچون همیشه با ورودی سازماندهی شده بر چگونگی و چرایی این تحول، نقشی تعیین کننده بر ساختار سازی آن در کشور ایفا نموده، چرا که نفوذپذیری رسانه ها بر لایه های مختلف جامعه به شیوه های گوناگون می تواند مدیریت این تحول بنیادین پنهان را در دست گیرد.


براستی باید اذعان کرد جوامع بشری رو به تحولات نوین ارتباطاتی و گاها ساختار شکنانه است و هر گونه غفلت از این امر می تواند وحدت ملی و ایدئولوژیک ارتباطی را که از درون جوامع کوچکی چون خانواده شکل گرفته و پرورش می یابد را دچار چالش های استدلال گریزی نماید که شاید حتی دیگر خیزش ها و جنبش های اجتماعی پس از آن نیز نتواند سبقت بگیرند، لذا می بایست رسانه ها با ساز و کاری برتر، تقویت عقیده موجود، ساختن عقاید نوین بر پایه فرهنگی و برگرفته از سیستم های ارتباطی مدرن و همگون سازی مطلوب متضاد های این دو زمینه رشد و کمال ارتباطی پذیرش محور در جامعه امروزی کشور را فراهم آورد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد