درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 22:36   

اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی

  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا

  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا

  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
  بازدید مسول وکارشناسان روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب از مراکز بهزیستی
  گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد
  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی
  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  اشتباهات در فروش
  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق
  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43370صفحه نخست » رادیو روابط عمومیدوشنبه، 19 خرداد 1399 - 19:54
ارتباطات بر مدار تحول گرایی اجتماعی ...
بی شک در این برهه از زمان رسانه ها می توانند بعنوان یک ابزار فراگیر و تعیین کننده ضمن پژوهش و بررسی هایی از باب این تحول گرایی اجتماعی در حوزه ارتباطات، همچون همیشه با ورودی سازماندهی شده بر چگونگی و چرایی این تحول، نقشی تعیین کننده بر ساختار سازی آن در کشور ایفا نموده، چرا که نفوذپذیری رسانه ها بر لایه های مختلف جامعه به شیوه های گوناگون می تواند مدیریت این تحول بنیادین پنهان را در دست گیرد.
  


فرشید نادریان – فعال حوزه رسانه ،ارتباطات و از مدیران روابط عمومی کشور

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در جوامع امروزی با کنکاشی ساده می توان دریافت که ارتباطات در حال پوست اندازی عمومیست و این تحول در ارتباطات می توان ضرورت یک بازنگری اساسی در شاخص های ارتباطی در حوزه اجتماعی را بیش از همیشه اولویت سازی نماید، چرا که بی توجهی به این امر می تواند یک نوع عقب ماندگی مکانیزه از اصول و قواعد اجتماعی در حوزه ارتباطات را عامل شود که در بلند مدت کاهش فواصل و پیشی گرفتن از آن از باب ترسیم مجدد و شاخص گذاری هدفمند را بسیار دشوار خواهد ساخت.


با ورود تکنولوژی های مدرن در جوامع خصوصا در کشور ما چارچوب های ترسیم شده در حوزه ارتباطات دچار یک دگرگونی گاه ناخواسته شده، زیرا جوامعی که بر پایه ی نظام منسجم و کارآمد و به نوعی سنتی و متکی بر یک سری اصول اعتقادی و باورهای ذاتی بر گرفته از ریشه های کهن فرهنگی برجسته بوده باشد، می تواند تاثیر عوامل بیرونی و ناخواسته بر آن ها گاه زیان بار و گاه باعث انحرافات عمیق دیدگاهی و نیز چالشی برانگیز برای آن ها گردد.


حال بایستی با شناسایی به موقع این تحولات و مسیریابی آن ها نه تنها از این تحول بنیادین جا نمانده بلکه با پیشی گرفتن از آن بتوانید شاخص های درست و منطبق بر قواعدی که از یکسو در برگیرنده اعتقادات و باورها فرهنگی بوده و از سوی دیگر مدرنیست جوامع امروزی را برای آن ترسیم نمود و بر پایه ی این شاخص ها هدف گذاری و برنامه ریزی تکامل یافته ی را صورت داد تا همچنان جز جوامعی با فرهنگی کهن از بعد ارتباط محور بوده و هم ضمن بهره مندی از تکنولوژی ایجاده شده مدرن، از آسیب های احتمالی آن جلوگیری و به نوعی بر بومی سازی آن قبل از هرگونه ضربه اجتماعی غلبه سازیم.


بی شک در این برهه از زمان رسانه ها می توانند بعنوان یک ابزار فراگیر و تعیین کننده ضمن پژوهش و بررسی هایی از باب این تحول گرایی اجتماعی در حوزه ارتباطات، همچون همیشه با ورودی سازماندهی شده بر چگونگی و چرایی این تحول، نقشی تعیین کننده بر ساختار سازی آن در کشور ایفا نموده، چرا که نفوذپذیری رسانه ها بر لایه های مختلف جامعه به شیوه های گوناگون می تواند مدیریت این تحول بنیادین پنهان را در دست گیرد.


براستی باید اذعان کرد جوامع بشری رو به تحولات نوین ارتباطاتی و گاها ساختار شکنانه است و هر گونه غفلت از این امر می تواند وحدت ملی و ایدئولوژیک ارتباطی را که از درون جوامع کوچکی چون خانواده شکل گرفته و پرورش می یابد را دچار چالش های استدلال گریزی نماید که شاید حتی دیگر خیزش ها و جنبش های اجتماعی پس از آن نیز نتواند سبقت بگیرند، لذا می بایست رسانه ها با ساز و کاری برتر، تقویت عقیده موجود، ساختن عقاید نوین بر پایه فرهنگی و برگرفته از سیستم های ارتباطی مدرن و همگون سازی مطلوب متضاد های این دو زمینه رشد و کمال ارتباطی پذیرش محور در جامعه امروزی کشور را فراهم آورد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک چرخه عمر محتوا


  استراتژی‌های پاسخگویی به سوالات مشتریان


  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  چگونه تنوع را در محل کار افزایش دهیم؟


  اشتباهات در فروش


  تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل


  انتشار بیش از ۶ هزار خبر در شبکه‌های اجتماعی دانشگاه بیرجند


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا


  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی