درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43357صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 18 خرداد 1399 - 12:17
مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه بابل: وظیفه ذاتی روابط‌عمومی ارتباط موثر با عموم جامعه است
مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه بابل گفت: روابط‌عمومی یکی از مهمترین سنگرها برای این خدمات‌رسانی است، همکاران ما باید قدر این فرصت خدمت را بدانند و وظیفه ذاتی روابط‌عمومی ارتباط موثر با عموم جامعه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه بابل گفت: روابط‌عمومی یکی از مهمترین سنگرها برای این خدمات‌رسانی است، همکاران ما باید قدر این فرصت خدمت را بدانند و وظیفه ذاتی روابط‌عمومی ارتباط موثر با عموم جامعه است.

به گزارش شارا به نقل از بابل نوین، همزمان با روز روابط عمومی مهدی بادی‌کناری یکی از اعضای شورای روابط عمومی مازندران ضمن تبریک به فعالین این عرصه در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: هر روز را باید روز روابط عمومی و اهالی رسانه جهت خدمت و اطلاع‌رسانی مناسب به عموم جامعه دانشت.


وی افزود: بسیار شنیده‌ایم که روابط عمومی‌ها ،قلب تپنده ادارات خود هستند و حضورشان نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشبرد اهداف هر مجموعه و یا سازمانی دارد.


رئیس شورای روابط عمومی شهرستان بابل ادامه داد: بدون شک ارتباط مستمر و موثر این فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با اصحاب رسانه، یکی از مهم‌ترین ملاک‌های ارزیابی عملکرد آنان به‌شمار می‌رود و از سوی دیگر، مدیران موفق نیز همواره از حضور روابط عمومی‌های پرتلاش در کنار خود بهره برده‌‌اند.


این مسئول تصریح کرد: روز ارتباطات بهانه‌ای است تا دست‌کم یک روز در سال روابط عمومی‌ها،خود موضوع خبر و گزارش خبرنگاران باشند که باید این فرصت را مغتنم شمرد.


بادیکناری گفت: خدمت‌رسانی به مردم یکی از ویژگی‌های اصلی روابط عمومی‌هاست، کسب عناوین مختلف دستگاه‌ها زمانی معنادار است که روابط عمومی‌ها کارهای برون‌سازمانی خود را به خوبی انجام دهند تا مردم بتوانند نتیجه اقدامات انجام شده را لمس کنند.


وی به روز بودن و نوآوری را جزو شاخصه‌های یک کارشناس روابط عمومی قلمداد و اذعان کرد: روابط عمومی‌ها باید با ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی به خوبی آشنا باشند، امروزه با تغییر ابزارهای زندگی و افزایش سرعت در کارها، ذهن انسان‌ها نیز به سرعت اخبار و اطلاعات را دریافت کرده و به دنبال کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به مطلب مورد نظر است؛ بنابراین باید علاوه بر استفاده از شبکه‌های مجازی، سعی در نوشتن اخبار به صورت کوتاه و چکیده باشد.


مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه بابل تاکید کرد: وظیفه ذاتی روابط‌عمومی ارتباط موثر با عموم جامعه است و در همین راستا کار روابط عمومی فرمانداری متمایز از دیگر روابط عمومی‌هاست بیشتر مورد نظر مرد قرار دارد.


وی افزود: خدمت در این مجموعه، تفاوت‌های بسیاری با دیگر سازمان‌ها و ادارات دارد، چرا که تمام آن‌ها به نوعی با فرمانداری در ارتباط بوده و فرمانداران نیز علاوه بر نشست‌های رسمی، در بسیاری از آیین‌های خارج از این اداره نیز شرکت می‌کنند، مردم در سخت‌ترین شرایط برای حل مشکلات خود به این نهاد مراجعه می‌کنند پس روابط عمومی که رابط میان مردم و فرماندار است باید صبور بوده و با حسن اخلاق با آن‌ها برخورد کند.


برگزیده پیاپی دو دوره روابط عمومی‌های برتر مازندران از سوی استانداری با توجه ویژه به اخلاق‌مداری در کار گفت: یکی از ویژگی‌های روابط عمومی‌های موفق، داشتن ارتباط خوب با خبرنگاران است، توجه به این موضوع یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت در انجام وظایفی است که بر دوش فعالان عرصه ارتباطات نهاده شده و مدیران موفق نیز افرادی هستند که با حفظ ارتباط مستمر خود با رسانه‌ها، خدمات انجام گرفته را به گوش مردم و دولت برسانند.


وی افزود: تعامل با رسانه‌ها و پاسخ‌گویی به جامعه از مواردی است که همواره مورد توجه روابط عمومی باید باشد، از آنجایی که در همه سازمان‌ها روابط عمومی‌ها نزدیک ترین افراد به مدیران هستند باید از این ظرفیت برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم استفاده کرد.


بادیکناری در پایان یادآور شد: اگر نگاه خدمت به مردم باشد روابط عمومی یکی از مهمترین سنگرها برای این خدمات‌رسانی است و همکاران ما باید قدر این فرصت خدمت را بدانند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد