درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 13:32   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
  وزیر اقتصاد به دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار سرمایه خبر داد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43352صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 17 خرداد 1399 - 22:46
ناشر کتاب «سیر تا احمق» انتخاب شد
کتاب «سیر تا احمق» به قلم مهدی جمشیدی توسط «انتشارات فارابی» منتشر خواهد شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب «سیر تا احمق» به قلم مهدی جمشیدی توسط «انتشارات فارابی» منتشر خواهد شد.
 
 مهدی جمشیدی، نویسنده "سیر تا احمق" از عقد قرارداد انتشار این کتاب با "انتشارات فارابی" خبر داد و افزود؛ جلد اول این اثر پس از دریافت مجوز نشر وارد بازار کتاب خواهد شد.
 
 جمشیدی با اشاره به انتشار جلد نخست کتاب گفت؛ در ابتدا قرار بود "سیر تا احمق" در یک جلد منتشر شود اما با توجه به تصمیمات گرفته شده، کتاب مذکور در دو جلد مجزا منتشر میشود که جلد اول آن به نوعی مقدمه این اثر محسوب میشود.
 
 این پژوهشگر و نویسنده به ویژگیهای کتاب نیز اشاره کرد و افزود؛ برای اولین بار است که اثری با موضوع شناخت و نجات آدم احمق منتشر خواهد شد که میتوان گفت "سیر تا احمق" یک نهج الحماقه یا دایره المعارف احمق شناسی محسوب میشود که توسط نویسنده ایرانی تالیف شده است.
 
 وی ضمن انتقاد از بازار نشر در ایران گفت؛ با وجود نویسندگان توانمند ایرانی، متاسفانه شاهد هستیم که ناشران داخلی روز به روز کتاب های ترجمه شده را منتشر میکنند و به تعبیری منفعت مالی را در این موضوع میبینند و مخاطبان هم مانند خرید کالاهای خارجی، تمایل به خواندن کتاب های ترجمه شده دارند.
 
 جمشیدی اشاره ای هم به ترجمه کتاب های ایرانی کرد و افزود؛ متولیان فرهنگی و سیاسی کشور در موضوع معرفی نویسندگان ایرانی و آثارشان در سطح جهانی غافل هستند و بیشتر از آنکه شاهد صادرات آثار باشیم، به واردکننده متون خارجی تبدیل شده ایم که باید این نوع نگاه و سیاست تغییر نماید.
 
 نویسنده کتاب "سیر تا احمق" در پایان گفت؛ انشاء الله بزودی جشن امضاء و رونمایی از جلد اول این اثر توسط "انتشارات فارابی" با حضور علاقه مندان به کتاب در تهران برگزار میشود و همچنین درحال رایزنی هستیم که کتاب مذکور به زبان های هندی، روسی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی ترجمه گردد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا