درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 13 تیر 1399 - 17:33   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد

  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست
  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟
  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد
  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟
  روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه
  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم
  ارائه خدمت صندوق امانات در بانک آینده
  فیس‌بوک فعال‌سازی «حالت تاریک» را برای کاربران آیفون آزمایش می‌کند
  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد
  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43332صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 16 خرداد 1399 - 13:07
کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد
کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" (روابط عمومی استراتژیک، تحقیقات و ابزارهای دیجیتال) تالیف پروفسور جیمز ای. گرونیگ به همت انتشار کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" (روابط عمومی استراتژیک، تحقیقات و ابزارهای دیجیتال) تالیف پروفسور جیمز ای. گرونیگ به همت انتشار کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، این کتاب نقش حیاتی تحقیقات و ابزارهای دیجیتال برای موفقیت روابط عمومی را نشان می دهد.

 

گرونیگ اعتقاد دارد حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد. بیشتر روشها هنوز شامل تحقیقات نمی شوند و بیشتر تحقیقات انجام شده در عرصه روابط عمومی، تنها تأثیرات کوتاه مدت برنامه های ارتباطی بازاریابی را مورد ارزیابی قرار می دهند.


اغلب این تحقیقات تنها به منظور توجیه هزینه ای است که صرف برنامه های روابط عمومی شده است، تا نشان دهد که تبلیغات در رسانه ها برای یک سازمان ارزشمند است یا اینکه روابط عمومی باید پول بیشتری از آنچه صرف برنامه های ارتباطی بازاریابی می شود، دریافت کند. به ندرت اتفاق می افتد که تحقیقات برای برنامه ریزی برنامه های روابط عمومی یا ارتقای آنها انجام شود. تحقیقات به ندرت به عنوان نوعی ارتباط برای رساندن اطلاعات از مردم به روند تصمیم گیری مدیریت به کار گرفته می شود. با وجود رشدی که در تحقیقات آکادمیک صورت گرفته است، هنوز پژوهشگران اندکی وجود دارند؛ و بیشتر کارگزاران از وجود چنین تحقیقاتی بی اطلاع هستند یا نسبت به آن بی توجهی می کنند.


از آنجایی که تعداد اندکی از کارگزاران به تحقیقات آکادمیک توجه نشان می دهند، حتی کارگزارانی که از تحقیقات در کار خود استفاده  می کنند، این حرفه از نبود اندیشه زایی رنج می برد.


عنوان کتاب: اندیشه زایی روابط عمومی
نویسنده: پروفسور جیمز ای. گرونیگ
ترجمه و تدوین: حنانه باقریان
ویرایش: زهرا بابازاده‏گان
حروفچین و صفحه آرا: غلامحسن بابازاده گان
طرح جلد: علی قاصدی
انتشارات: کارگزار روابط‏عمومی
چاپ: احمدی
نوبت چاپ: اول/1398
تعداد صفحات: 88 صفحه
تلفن پخش: 09121938419
وب سایت: www.irancpr.ir- www.shara.ir
پست الکترونیک: info@irancpr.ir  - kargozar80@yahoo.com

فهرست مطالب

بخش اول: تحقیقات در روابط عمومی
پیش‌گفتار
مقدمه
چگونه روابط عمومی را اندیشه زایی کنیم
سطوح تجزیه و تحلیل در تحقیقات روابط عمومی
تحقیقات سازنده و ارزیابی کننده
تحقیقات روابط عمومی در سطح برنامه
تحقیقات روابط عمومی در سطح سازمانی
تحقیقات روابط عمومی در سطح عملکردی
تحقیقات روابط عمومی در سطح اجتماعی
نتایج تحقیقات در روابط عمومی
تحقیقات اخیر برای روابط عمومی
نتیجه گیری
منابع

بخش دوم: الگوهای روابط عمومی جهانی در عصر دیجیتالی شدن (ابزار دیجیتال برای روابط عمومی)
پیشگفتار
مقدمه
اصول کلی
رها کردن توهم اعمال کنترل
استفاده از رسانه های جدید به روش قدیمی
الگوی مدیریت تفسیری و استراتژیک
رسانه های دیجیتال در مدیریت استراتژیک روابط عمومی
ابزار دیجیتال برای روابط عمومی و استراتژی
نتیجه
منابع

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


  تاکید بر حضور حداکثری مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی در نخستین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ها


  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


  برگزاری جلسه روابط عمومی های تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی


  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری


  شرکتهای کانادایی به کمپین تحریم تبلیغات فیس‌بوک پیوستند!


  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود


  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران


  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا