درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 13 تیر 1399 - 17:37   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد

  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست
  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟
  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد
  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟
  روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه
  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم
  ارائه خدمت صندوق امانات در بانک آینده
  فیس‌بوک فعال‌سازی «حالت تاریک» را برای کاربران آیفون آزمایش می‌کند
  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد
  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43330صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 16 خرداد 1399 - 12:23
متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت
یک پژوهشگر مغز در آلمان از تأثیر مثبت پاندمی کرونا در تغییر جامعه سخن می‌گوید تا جایی که حتی به گفته او احتمال دارد در اثر این همه‌گیری و تغییر زندگی، یک بیداری اجتماعی رخ دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک پژوهشگر مغز در آلمان از تأثیر مثبت پاندمی کرونا در تغییر جامعه سخن می‌گوید تا جایی که حتی به گفته او احتمال دارد در اثر این همه‌گیری و تغییر زندگی، یک بیداری اجتماعی رخ دهد.

گرالد هوتر، پژوهشگر آلمانی در مصاحبه‌ای با روزنامه‌های این کشور درباره دوران پساکرونایی گفته است: «مطمئنا بخش بزرگی از جامعه دوباره به زندگی گذشته پیش از کرونای خود بازمی‌گردد اما شمار کسانی که نمی‌خواهند در آینده دیگر مثل سابق زندگی کنند، افزایش یافته است.»

به اعتقاد هوتر، ثروت، پرستیژ و قدرت در پرتو پاندمی بی‌فایده جلوه کردند.

هوتر برای نمونه به پدر و مادرانی اشاره می‌کند که کودکانشان را هر روز به مهدکودک می‌فرستادند و می‌گوید، والدین اکنون در سایه کرونا و بودن با کودکان به تجربه‌های جدیدی دست پیدا کرده‌اند: «ممکن است پدر و مادرها از نو، باردیگر، شیفته فرزندانشان شده باشند. اگر این اتفاق رخ داده است، نمی‌توانند دیگر مانند گذشته تمام روز را دور از آنها باشند و بچه‌ها را برای نگهداری به دست بیگانگان بسپارند.»
 

این پژوهشگر همچنین احتمال می‌دهد که این پاندمی و تغییر سبک زندگی بر ارزش‌های آلمانی‌ها هم تأثیر گذاشته باشد. هوتر معتقد است: «حدس می‌زنم که دو سوم شهروندان مانند گذشته به زندگی روزمره پیشین خود بازمی‌گردند: خیلی‌ها تنها منتظر این هستند که همه چیز به حالت سابق برگردد. اما یک سوم جمعیت هم خواست تغییر پس از گذر از بحران کرونا را دارد.»

او معتقد است که این بخش یک سومی جمعیت، در آینده جلب توجه خواهد کرد.

گرالد هوتر می‌گوید: «جالب‌ترین موضوع در مسئله کرونا این است که مردم از الگوها و روندهای معمول بیرون کشیده می‌شوند. بیشتر آنها وظایف، قواعد و الگوهای فکری مشخصی دارند و تمام روزشان کاملا کاربردی برنامه‌ریزی شده است. اما با بحران کرونا بخش زیادی از این الگوها و ساختارها در هم شکسته شد.»
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


  تاکید بر حضور حداکثری مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی در نخستین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ها


  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


  برگزاری جلسه روابط عمومی های تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی


  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری


  شرکتهای کانادایی به کمپین تحریم تبلیغات فیس‌بوک پیوستند!


  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود


  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران


  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا