درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 09:32   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت

  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
  انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد برگزار شد
  رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام
  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز
  روابط عمومی برای دوران پساکرونا
  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟
  چند مهارت نرمی که هر فریلنسر موفق باید داشته باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43322صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 15 خرداد 1399 - 11:14
برنامه‌های جدید فیس‌بوک
فیسبوک دو برنامه جدید به نام‌های «ونوس» و «کولاب» عرضه کرده است. این برنامه‌های آی‌او‌اس و اندروید از گروه ان‌پی‌ای فیس‌بوک (آزمایش محصول جدید) ارائه می‌شود.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک دو برنامه جدید به نام‌های «ونوس» و «کولاب» عرضه کرده است. این برنامه‌های آی‌او‌اس و اندروید از گروه ان‌پی‌ای فیس‌بوک (آزمایش محصول جدید) ارائه می‌شود.
 
 ونوس برنامه‌ای مختص وقایع زنده است که در دوران قرنطینه ناشی از کرونا گسترش پیدا کرد. این برنامه تجربه تعامل درجه دو را روی صفحه نمایش به وجود می‌آورد و افراد حرفه‌ای می‌توانند از آن برای لحظات بسیار مهم و وقایع مورد علاقه خود استفاده کنند. طبق گزارشات، این ویدیوهای کوتاه «لحظه‌ها» نامیده می‌شود و می‌توان آن‌ها را با ناظرین به اشتراک گذاشت.
 
 فیس‌بوک می‌گوید این کاربران حرفه‌ای شخصیت‌های مشهور مانند روزنامه‌نگاران، ورزشکاران قدیمی و یا حال حاضر و تحلیل‌گران و طرفداران مشتاق هستند. این برنامه بیش از آن که افراد را مانند توییتر درگیر کامنت گرفتن کند، بر ارتباط مستقیم متمرکز است.
 
 ناسکارسازم (Nascarcasm) که یک حساب کاربری گزارشی و ناشناس در توییتر با ۱۸۰ هزار دنبال‌کننده است از مفسرانی است که از برنامه ونوس استفاده خواهد کرد.
 
 «ناسکار»(NASCAR) یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین سازمان‌های ورزشی آمریکاست که رویدادهای ورزشی خود را با شروع مسابقات سوپر مارکت هیرو ۵۰۰ در تاریخ ۳۱ مه در بریستول تنسی از سرمی‌گیرد.
 
 تیم کلارک رییس و مدیر دیجیتال ناسکار اظهار داشت: « هم‌زمان با بازگشت ناسکار در هفته‌های آتی، برنامه ونوس به کاربران راهی منحصر به فرد و هیجان‌انگیزنشان می‌دهد تا به طرفداران این مسابقه در سراسر جهان وصل شوند؛ آن هم از خانه خود و به شکلی کاملا امن. ناسکار بر پایه نوآوری بنا شده است و ما بسیار هیجان‌زده هستیم از این که به شریک بزرگ خود، تیم تجربه محصول جدید فیس‌بوک کمک می‌کنیم تا این نوآوری را به مجراهای ارتباطی جدید وارد کند.»
 
 دومین برنامه‌ای که فیس‌بوک عرضه کرده است، « کولاب» است که برنامه‌ای دعوت‌کننده است (برنامه‌هایی که برای تعداد مشخصی عضو هزینه پرداخت می‌کنند) و به سازندگان و علاقه‌مندان ساختن ویدیو، فرصت تماشا، ترکیب و برهم منطبق کردن ویدیوهای اصلی را می‌دهد.
 
 «کولابس‌ها» سه ویدیوی مستقل هستند که با یکدیگر هماهنگ می‌شوند. این ویدیوها به کاربران اجازه می‌دهند تا با اضافه کردن ویدیوهای خودشان یا حذف بخشی از آرایه‌ها، ترتیب آن را تغییر دهند.
 
 ویدیوی ساخته شده را می‌توان در فیس‌بوک، استوری اینستاگرام (که توسط شرکت فیس‌بوک اداره می‌شود) و یا سایربرنامه‌های رسانه اجتماعی به اشتراک گذاشت.
 
 این دو برنامه دو روز بعد از اعلام برنامه «کچ آپ» توسط فیس‌بوک عرضه شدند. برنامه کچ آپ به کاربران، زمان در دسترس بودن دوستان و خانوده‌شان را برای صحبت کردن اطلاع می دهد.
 
 
 گزارش بیشتر از ایندیپندنت

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد


  عناصر یک بیانیه مطبوعاتی


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی


  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد