درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 13:22   

قانون تشدید کنترل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه اجرایی شد

  قانون تشدید کنترل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه اجرایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

شکایت از گوگل به علت نقض حقوق مالکیت معنوی

  شکایت از گوگل به علت نقض حقوق مالکیت معنوی


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان: جشنواره استانی رسانه های خلیج فارس در هرمزگان برگزار می‌شود
  شکایت از گوگل به علت نقض حقوق مالکیت معنوی
  قانون تشدید کنترل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه اجرایی شد
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43322صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 15 خرداد 1399 - 11:14
برنامه‌های جدید فیس‌بوک
فیسبوک دو برنامه جدید به نام‌های «ونوس» و «کولاب» عرضه کرده است. این برنامه‌های آی‌او‌اس و اندروید از گروه ان‌پی‌ای فیس‌بوک (آزمایش محصول جدید) ارائه می‌شود.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک دو برنامه جدید به نام‌های «ونوس» و «کولاب» عرضه کرده است. این برنامه‌های آی‌او‌اس و اندروید از گروه ان‌پی‌ای فیس‌بوک (آزمایش محصول جدید) ارائه می‌شود.
 
 ونوس برنامه‌ای مختص وقایع زنده است که در دوران قرنطینه ناشی از کرونا گسترش پیدا کرد. این برنامه تجربه تعامل درجه دو را روی صفحه نمایش به وجود می‌آورد و افراد حرفه‌ای می‌توانند از آن برای لحظات بسیار مهم و وقایع مورد علاقه خود استفاده کنند. طبق گزارشات، این ویدیوهای کوتاه «لحظه‌ها» نامیده می‌شود و می‌توان آن‌ها را با ناظرین به اشتراک گذاشت.
 
 فیس‌بوک می‌گوید این کاربران حرفه‌ای شخصیت‌های مشهور مانند روزنامه‌نگاران، ورزشکاران قدیمی و یا حال حاضر و تحلیل‌گران و طرفداران مشتاق هستند. این برنامه بیش از آن که افراد را مانند توییتر درگیر کامنت گرفتن کند، بر ارتباط مستقیم متمرکز است.
 
 ناسکارسازم (Nascarcasm) که یک حساب کاربری گزارشی و ناشناس در توییتر با ۱۸۰ هزار دنبال‌کننده است از مفسرانی است که از برنامه ونوس استفاده خواهد کرد.
 
 «ناسکار»(NASCAR) یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین سازمان‌های ورزشی آمریکاست که رویدادهای ورزشی خود را با شروع مسابقات سوپر مارکت هیرو ۵۰۰ در تاریخ ۳۱ مه در بریستول تنسی از سرمی‌گیرد.
 
 تیم کلارک رییس و مدیر دیجیتال ناسکار اظهار داشت: « هم‌زمان با بازگشت ناسکار در هفته‌های آتی، برنامه ونوس به کاربران راهی منحصر به فرد و هیجان‌انگیزنشان می‌دهد تا به طرفداران این مسابقه در سراسر جهان وصل شوند؛ آن هم از خانه خود و به شکلی کاملا امن. ناسکار بر پایه نوآوری بنا شده است و ما بسیار هیجان‌زده هستیم از این که به شریک بزرگ خود، تیم تجربه محصول جدید فیس‌بوک کمک می‌کنیم تا این نوآوری را به مجراهای ارتباطی جدید وارد کند.»
 
 دومین برنامه‌ای که فیس‌بوک عرضه کرده است، « کولاب» است که برنامه‌ای دعوت‌کننده است (برنامه‌هایی که برای تعداد مشخصی عضو هزینه پرداخت می‌کنند) و به سازندگان و علاقه‌مندان ساختن ویدیو، فرصت تماشا، ترکیب و برهم منطبق کردن ویدیوهای اصلی را می‌دهد.
 
 «کولابس‌ها» سه ویدیوی مستقل هستند که با یکدیگر هماهنگ می‌شوند. این ویدیوها به کاربران اجازه می‌دهند تا با اضافه کردن ویدیوهای خودشان یا حذف بخشی از آرایه‌ها، ترتیب آن را تغییر دهند.
 
 ویدیوی ساخته شده را می‌توان در فیس‌بوک، استوری اینستاگرام (که توسط شرکت فیس‌بوک اداره می‌شود) و یا سایربرنامه‌های رسانه اجتماعی به اشتراک گذاشت.
 
 این دو برنامه دو روز بعد از اعلام برنامه «کچ آپ» توسط فیس‌بوک عرضه شدند. برنامه کچ آپ به کاربران، زمان در دسترس بودن دوستان و خانوده‌شان را برای صحبت کردن اطلاع می دهد.
 
 
 گزارش بیشتر از ایندیپندنت

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


  فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: در برخی دستگاه های اجرایی نگاه تخصصی به روابط عمومی وجود ندارد


  کتاب روابط عمومی تشکیلاتی منتشر خواهد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی