درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 12:33   

مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش

  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
  ششمین کنفرانس بین المللی ارتباطات و مطالعات رسانه ای
  برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
  ستایش حقیقت در زمانه اخبار جعلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43319صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 15 خرداد 1399 - 01:00
شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا
با شیوع ویروس کرونا برنامه‌های کارزارهای انتخاباتی متوقف و ناچار به تغییر شکل شد؛ به همین دلیل رقابت برای جلب نظر رای‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ کاملا به دنیای مجازی منتقل شد، جایی که نمی‌توان قدرت دونالد ترامپ در آن را دست‌کم گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صحبت از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از زمان آغاز کمپین تبلیغاتی رقبای دونالد ترامپ در سال گذشته میلادی آغاز نشد بلکه از زمان ورود او به عنوان رئیس‌جمهور به کاخ سفید در سال ۲۰۱۶ میلادی، اهمیت سرنوشت‌ساز این انتخابات بطور مداوم از سوی حزب دموکرات و مخالفان آقای ترامپ به رای‌دهندگان گوشزد می‌شد.

رئیس جمهوری آمریکا نیز کمپین تبلیغاتی خود را در این چهار سال برای انتخابات ۲۰۲۰ متوقف نکرد و کارزار خود را با انجام سخنرانی در میان هوادارانش ادامه داد.

اما با شیوع ویروس کرونا برنامه‌های کارزارهای انتخاباتی متوقف و ناچار به تغییر شکل شد؛ به همین دلیل رقابت برای جلب نظر رای‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ کاملا به دنیای مجازی منتقل شد، جایی که نمی‌توان قدرت دونالد ترامپ در آن را دست‌کم گرفت.

کارزار دیجیتالی انتخابات ۲۰۲۰ از روزهای اول اعلام قرنطینه در ایالات متحده از سوی کمپین جو بایدن، نامزد رقیب دونالد ترامپ در انتخابات پیش‌رو بصورت جدی پیگیری شد اما با وجود پیشرفت‌هایی که حاصل شد، همچنان فاصله زیادی با تجربه چند سالۀ دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی دارد.

اریک ویلسون، استراتژیست دیجیتال به نشریه «راواستوری» می‌گوید: «کارزار مجازی همیشه مهم بوده اما موضوع این است که در حال حاضر به تنها ابزار تبلیغات انتخاباتی تبدیل شده است.»

بایدن مقابل ترامپ در شبکه‌های اجتماعی

اریک ویلسون، استراتژیست محافظه‌کاری که البته نقشی در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ ندارد، ضمن تاکید بر برتری رئیس جمهوری کنونی آمریکا در این حضور فعال در دنیای مجازی می‌گوید: «رای‌دهندگان در شبکه‌های اجتماعی سیاست را سرگرمی می‌دانند اما به نظر نمی‌رسد که آقای بایدن نقش خود را به عنوان یک چهره شبکه‌ اجتماعی پذیرفته باشد و ظاهرا اراده‌ای هم برای تغییر رویه ندارد.»

حساب شخصی دونالد ترامپ تنها در توئیتر بیش از ۸۱ میلیون دنبال‌کننده و در اینستاگرام بیش از ۲۰ میلیون نفر فالوئر دارد. این رقم بسیار بالاتر از رقیب انتخاباتی دموکرات اوست.

جو بایدن در توئیتر تنها ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار فالوئر دارد و در اینستاگرام نیز تنها ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر او را دنبال می‌کنند.


رونق تبلیغات دیجیتال کارزارهای انتخاباتی در عصر کرونا

البته به نظر می‌رسد که کارزار انتخاباتی دیجیتالی آقای بایدن بر انتشار پیام‌هایی از طریق بخش آگهی‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی برای خنثی کردن نفوذ دونالد ترامپ و هوادارانش در فضای مجازی متمرکز شده‌ است.

شرکت آنالیز تبلیغات Advertising Analytics بر اساس آخرین پژوهش خود پیش بینی می‌کند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، کارزارهای انتخاباتی تا ۱.۸ میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتال هزینه کنند.

گروه سیاسی تبلیغاتی اکرونیم با رویکرد چپ میانه در ایالات متحده، از جمله سازمان‌هایی است که برای کمک به کارزار انتخاباتی دیجیتال جو بایدن فعالیت می‌کند.

تارا مک‌گوان، بنیانگذار اکرونیم می‌گوید که از ماه اوت سال گذشته این گروه برای مقابله با آنچه «عملیات دیجیتالی پیشرفته دونالد ترامپ» می‌خواند، فعالیت خود را آغاز کرده است.

او می‌افزاید: «ما می‌خواستیم که برای هر کدام از نامزدهای دموکرات که به عنوان رقیب دونالد ترامپ انتخاب شد، پشتیبانی پیشینی را فراهم کنیم. چون می‌دانستیم هر نامزدی که انتخاب شود قطعا کمبود زمان و منابع خواهد داشت.»


نگرانی از امنیت دیجیتالی کاربران و تکرار رسوایی کمبریج آنالیتیکا

تمرکز فزاینده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ بر تبلیغات اینترنتی و کارزارهای مجازی، نگرانی‌هایی را درباره تکرار رسوایی شرکت کمبریج آنالیتیکا و فیسبوک ایجاد کرده است.

در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، این شرکت متهم به استفاده از اطلاعات بیش از ۸۷ میلیون کاربر فیسبوک به نفع دونالد ترامپ شد.

به دلیل همین رسوایی‌ها بود که توئیتر از سال گذشته استفاده از امکان تبلیغات را برای آگهی‌های سیاسی ممنوع کرد.

گزارش بیشتر از یورونیوز

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست


  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


  فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی