درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 12:21   

مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش

  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
  ششمین کنفرانس بین المللی ارتباطات و مطالعات رسانه ای
  برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
  ستایش حقیقت در زمانه اخبار جعلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43313صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 14 خرداد 1399 - 09:40
کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی
کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" تالیف اندی گرین در میان کتاب‌های پرفروش انتشارات کارگزار روابط عمومی در عرض کمتر از یک سال به چاپ دوم رسید. این کتاب که مورد تایید مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) است در 96 صفحه و چهار بخش تالیف شده و به همه شاغلان روابط عمومی کمک می کند تا پتانسیل خلاقیت را در خود کشف کنند.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" تالیف اندی گرین در میان کتاب‌های پرفروش انتشارات کارگزار روابط عمومی در عرض کمتر از یک سال به چاپ دوم رسید.
 
 به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب که مورد تایید مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) است در 96 صفحه و چهار بخش تالیف شده و به همه شاغلان روابط عمومی کمک می کند تا پتانسیل خلاقیت را در خود کشف کنند.
 
 کتاب حاضر توصیه‌های عملی درباره این که ارتباط‌گران چگونه می‌توانند بهترین نتیجه را از خود، گروه و سازمان خود دریافت کنند به دست می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا ضمن دست‌یابی به اهداف تعیین‌شده به مهندسی مجدد عملکرد خود بپردازند.
 
 مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) مدت زمانی را با اعضای مختلف خود صرف کرده است تا با بهره‌گیری از گنجینه تجارب آن‌ها، ابزار حاضر و دستورالعمل‌های مفیدی را در طیفی از موضوعات تولید نماید – تازه‌ترین اثر در این مجموعه شامل ابزاری در خصوص «پژوهش، برنامه‌ریزی و ارزیابی» و راهنمایی برای کارفرمایان برای «کارآموزی» می‌باشد.
 
 عنوان کتاب: خلاقیت در روابط عمومی
 نویسنده: اندی گرین
 ترجمه: گروه ترجمه انتشارات کارگزار روابط‎عمومی
 ویرایش: زهرا بابازاده ‏گان
 حروفچین و صفحه ‎آرا: غلامحسن بابازاده گان
 انتشارات: کارگزار روابط ‏عمومی
 چاپ: احمدی
 نوبت چاپ: اول/1397 دوم/1398
 تعداد صفحات: 96 صفحه
 تلفن پخش: 09121938419
 وب سایت: www.irancpr.ir - www.shara.ir
 پست الکترونیک: karGozar80@Yahoo.com info@IranCPR.ir
 
 فهرست مطالب
 
 مقدمه
 پیشگفتار
 منشور خلاقیت
 
 بخش اول: نوآوری: اصول کلی
 1-1 ما همه خلاق هستیم
 1-2 منظور ما از نوآور و خلاق بودن چیست؟
 1-3 غلبه بر کاهلی ذاتی درون
 1-4 غلبه بر بهانه من وقتی برای خلاق بودن ندارم: قانون 80:20
 1-5 باید شروع به جرقه زدن کنید
 1-6 باید نسبت به در چارچوب اندیشیدن خود آگاه شوید
 1-7 استراتژی تفکر در چارچوب شما
 1-8 استراتژی و تاکتیک‌ها: تشخیص این که چارچوب فکری شما در سلسله‌مراتبی از دیگر چارچوب‌ها قرار دارد
 1-9 تشخیص این که همواره بیش از یک راه وجود دارد
 1-10 پرورش ایده: تحمل ایده‌های مزخرف
 1-11 دانستن این که همه ما دو نوع طرز فکر داریم: اندیشیدن قرمز و سبز
 1-12 دانستن این که خلاقیت همانند یک ماشین عمل می‌ کند: فرایند 5 مرحله‌ای خلاقیت
 1-13 هر مشکلی که با آن روبرو هستید، در یکی از گروه‌های زیر جای دارد
 
 بخش دوم: ابزار نوآوری و خلاقیت شما
 2-1 اجمالی
 2-1-1 ابتدا از ساده‌ترین استفاده کنید
 2-1-2 این شش سوال طلایی چه چیزی، چرا، کجا، کی، چه کسی و چگونه را بپرسید
 2-1-3 منفی باشید
 2-1-4 پرسش «چرا» را 5 بار تکرار کنید
 2-1-5 تحلیل پیش از مگر
 2-1-6 طرح پرسش‌های انگیزشی هوشمندانه روابط‌عمومی
 2-1-7 پرسش‌های انگیزشی کلی
 2-1-8 تریبون 60 ثانیه‌ای
 2-2 کار مکانیکی با ابزار برای کاوش و خلق ایده‌های جدید از دل موقعیتی که در آن هستید
 2-2-1 ماتریس
 2-2-2 فهرست DNA
 2-2-3 ویژگی‌های برند- چیزی به نام فری سایز وجود ندارد
 2-2-4 استفاده از یک مدل فرآیند غیرمرتبط
 2-3 خروج از روزمرگی/ سفر ماجراجویانه ذهنی- داشتن نگاه متفاوت
 2-3-1 واژه/ شیء/ تصویر/ صدای تصادفی
 2-3-2 استعارات
 2-4 ابزار استراتژیک
 2-4-1 تفکر بالا به پایین: مار و پله
 2-4-2 تفکر پایین به بالا: ایجاد بانک ایده مخصوص به خود
 2-4-3 برای دیدن «تصویر بزرگ‌تر» یک نقشه ذهنی ایجاد کنید
 2-5 ابزار ارزیابی
 2-5-1 اجمالی
 2-5-2 ابزار ارزیابی کننده
 2-5-3 پرورش‌دهندگان ایده: 4-3-2-1 عامل ایده- در مرحله بعد با ایده‌هایم چه می‌کنم؟
 
 بخش سوم: مجموعه ابزار نگارش مؤثر و خلاق
 3-1 مجموعه ابزار نگارش مؤثر و خلاق شما
 3-1-1 مدیریت متن: رئیس غیرخلاق شما
 3-1-2 به «رئیس غیرخلاق» خود گوش دهید
 3-2 پنجاه و هفت روش سریع برای رسیدن به ایده‌ای برای نوشتن گزارش خبری
 3-2-1 الگوها- داخلی
 3-2-2 شما- الگوی خود شما
 3-2-3 الگوها- بیرونی برای ایجاد آرای مختلف
 3-3 با رویکرد متفاوتی به سراغ داستان خود بروید
 3-3-1 درس‌هایی از فیلم‌نامه‌ و نمایشنامه‌نویسی
 3-3-2 استفاده از دو موضوع داستانی: «داود و جالوت» و «رومئو و ژولیت»
 3-3-3 استفاده از موضوعات پایه در ادبیات
 3-3-4 شناسایی زوایای مختلف با استفاده از سلسله مراتب نیاز مازلو
 3-3-5 مسیرهای منتج به مطبوعات تابلوئید
 
 بخش چهارم: مدیریت گروه خلاقیت و نوآوری
 مقدمه
 4-1 شناسایی وضعیت نگرش حمایتی برای عملکرد خلاق
 4-2 برقراری تعادل مناسب میان سهم مهارت مختلف
 4-3 هدف‌گذاری
 4-4 مدیریت انواع مختلف شخصیت‌های خلاق
 4-5 پروفایل‌های خلاق- عینک‌های متفاوت تفکر خلاق
 4-6 طیف روزافزون نرم‌افزارهایی که به شما برای خلاق بودن کمک می‌کنند
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه


  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست


  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی