درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 11:45   

مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش

  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
  ششمین کنفرانس بین المللی ارتباطات و مطالعات رسانه ای
  برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
  ستایش حقیقت در زمانه اخبار جعلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43312صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 13 خرداد 1399 - 22:36
آغاز به کار تیم نوسازی Core Banking بانک رفاه کارگران
اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک رفاه در نشست شورای عالی فناوری اطلاعات و مراسم آغاز به کار تیم نوسازی Core Banking این بانک اظهار داشت: به منظور استفاده از تکنولوژی های جدید و پاسخ به نیازهای مشتریان باید بستر لازم برای استفاده از بانکداری دیجیتال و الکترونیک را فراهم کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک رفاه در نشست شورای عالی فناوری اطلاعات و مراسم آغاز به کار تیم نوسازی Core Banking این بانک اظهار داشت: به منظور استفاده از تکنولوژی های جدید و پاسخ به نیازهای مشتریان باید بستر لازم برای استفاده از بانکداری دیجیتال و الکترونیک را فراهم کنیم.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، للـه گانی با اعلام این مطلب گفت: در عصر کنونی این، بانک باید بتواند هم به مشتریان خدمات جدید و به روز ارائه دهد و هم چابکی لازم را داشته باشد که این مهم از طریق به‌کارگیری تکنولوژی های جدید امکان پذیر است و برای استفاده از این تکنولوژی ها باید بستر لازم را فراهم کنیم.


مدیر عامل بانک رفاه افزود: برای استفاده از تکنولوژی های جدید، باید ضمن بهره‌گیری از مشاوران و متخصصان برون سازمانی، مدیریت زمان باید مد نظر قرار گیرد. هر چقدر که بتوانیم فرآیند ها را به لحاظ زمانی کوتاه تر کنیم به کیفیت کار کمک می کند و یکی از راهکارهای مدیریت زمان، استفاده از نیروی متخصص و پیش برد کارها به صورت موازی است.


وی عنوان کرد: باید آینده نگر بود و با مطالعه و برنامه ریزی، زمینه توسعه کارها را فراهم کنیم. باید پایه و اساس کار به گونه ای طراحی شود که با ورود و گسترش کسب و کارها و تکنولوژی های جدید مانند بلاکچین و ارزهای مجازی و یا کسب و کارهایی که با استفاده از کیف پول الکترونیک گسترش می یابد، ظرفیت ارائه خدمات به مشتریان را با توجه به تحولات جدید در آینده داشته باشیم.


لـله¬گانی تصریح کرد: برای تحقق چنین برنامه هایی نیاز به سند تحول دیجیتال است که همه تغییرات در حوزه کسب و کارهای جدید از جمله فین تک ها و استارتاپ ها در آن دیده شود.


وی در ادامه این نشست اظهار داشت: در بانکداری باز موضوع این است که از همه تغییرات در حوزه کسب و کارهایی که دیگران ایجاد می کنند، حداکثر بهره را ببریم و این امر نیازمند زیر ساخت هایی است که باید طراحی و اجرایی شود.


مدیر عامل بانک رفاه در ادامه به فرآیندهای طراحی محصول اشاره کرد و گفت: هر فرآیند باید یک محصول داشته باشد. ابتدا باید فرآیند ها را استخراج کرد. عنوان و کارکرد را مشخص کرد و با انتخاب یک مدیر و تیم
فرآیندی، فرآیندها را مکتوب و نقشه راهی طراحی شود تا بر اساس آن نقشه بتوان نرم افزار طراحی کرد و آن را به کار گرفت.


للـه گانی ادامه داد: این موضوع، کار مهم و پیچیده ای است که از تهیه طرح تحول شروع و فرآیندها بر اساس این طرح بازنگری می شود؛ هر چقدر در نوشتن فرآیندها به جزئیات توجه شود، کار تهیه نرم افزار آسان‌تر است. بنابراین باید همه جزئیات فرآیندها به خوبی دیده شود تا یک نرم افزار مناسب تولید و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


مدیر عامل بانک رفاه افزود: لازمه این فرآیند، کار مطالعاتی است که باید مطالعات تطبیقی صورت گیرد و بانک‌های داخلی و خارجی مورد بررسی و مطالعه قرار گیرند و با کار آینده پژوهی و نگاه به آینده، این پروژه را به سرانجام رساند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه


  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست


  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی