درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 11:35   

مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش

  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
  ششمین کنفرانس بین المللی ارتباطات و مطالعات رسانه ای
  برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
  ستایش حقیقت در زمانه اخبار جعلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43311صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 13 خرداد 1399 - 22:00
آگهی جدید نایک علیه نژادپرستی
نایک تبلیغ ویژه‌ای با شعار «این کار را نکن» منتشر کرده است. این عبارت بازی با شعار معروف این برند لباس‌های ورزشی است: «کار را انجام بده» شعار جدید اشاره به مبارزه با نژادپرستی در پی مرگ جورج فلوید دارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نایک تبلیغ ویژه‌ای با شعار «این کار را نکن» منتشر کرده است.
 
 این عبارت بازی با شعار معروف این برند لباس‌های ورزشی است: «کار را انجام بده» شعار جدید اشاره به مبارزه با نژادپرستی در پی مرگ جورج فلوید دارد.
 
 فلوید روز دوشنبه پس از آن کشته شد که یک مامور پلیس زانویش را آنقدر بر گردن او فشار داد تا او از نفس کشیدن بازماند.
 
 نایک شعار جدید خود را روز جمعه در اینستاگرام مطرح کرد.
 
 ویدئوی این شرکت با کلمات «یک بار هم که شده، این‌کار را نکن» آغاز می‌شود که با حروف سفید روی پس‌زمینه سیاه نوشته شده‌اند.
 
 در ادامه ویدئو می‌شنویم: «وانمود نکن آمریکا مشکل ندارد.»
 
 و سپس: «به نژادپرستی پشت نکن. قبول نکن جان مردم بی‌گناه را بگیرند. بهانه نیاور. فکر نکن این ماجراها بر تو اثر ندارد. سر جای خود ساکت ننشین. فکر نکن نمی‌توانی به ایجاد تغییر کمک کنی. بیایید همه بخشی از تغییر باشیم.»
 
 این اولین بار نیست که نایک از موقعیت جهانی خود برای صحبت علیه نژادپرستی استفاده می‌کند.
 
 این شرکت غول‌آسای لباس‌های ورزشی معروف به حمایت از کالین کاپرنیک است، بازیکن لیگ ملی فوتبال آمریکایی که هنگام پخش سرود ملی به عنوان اعتراض بی‌صدا به بدرفتاری آمریکا با اقلیت‌های نژادی خود به طور نمادین زانو زد.
 
 نایک از آن به بعد چندبار با کاپرنیک همکاری کرده است از جمله برای کارزار تبلیغاتی «کار را انجام بده» در سی‌امین سالگرد آن. این بازیکن اصلی تیم «سان فرانسیسکو فورتی ناینرز» در آن آگهی می‌گوید: «به چیزی باور داشته باش. حتی اگر این به معنای فدا کردن همه چیز باشد»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه


  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست


  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی