درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 12:14   

مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش

  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
  ششمین کنفرانس بین المللی ارتباطات و مطالعات رسانه ای
  برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
  ستایش حقیقت در زمانه اخبار جعلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43306صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 13 خرداد 1399 - 11:55
کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد
کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" ترجمه و تدوین حنانه باقریان در 104 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب در چهار گفتار، مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف، هنر مثبت ‎اندیشی، ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها و چگونه مثبت بیاندیشیم منتشر شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" ترجمه و تدوین حنانه باقریان در 104 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی
انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب در چهار گفتار، مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف، هنر مثبت ‎اندیشی، ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها و چگونه مثبت بیاندیشیم منتشر شده است.

عنوان کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
ترجمه و تدوین: حنانه باقریان
ویرایش: زهرا بابازاده ‏گان
حروفچین و صفحه آرا: غلامحسن بابازاده گان
طرح جلد: علی قاصدی
انتشارات: کارگزار روابط‏ عمومی
چاپ و صحافی: احمدی
نوبت چاپ: اول/1398
تعداد صفحات: 104
قیمت: 25 هزار تومان
تلفن پخش: 09121938419
وب سایت: www.irancpr.ir- www.shara.ir
پست الکترونیک: info@irancpr.org-kargozar80@yahoo.com



فهرست مطالب

پیش‌گفتار
 

گفتار اول: مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف
تاریخچه مثبت اندیشی
تعریف مثبت اندیشی
ارزش مثبت اندیشی
افکار مثبت و منفی
ویژگی های افراد مثبت نگر
ویژگی های افراد منفی نگر
چهار قانون اساسی
چرا باید مثبت اندیش باشیم؟
آیا شما یک فرد منفی هستید یا مثبت اندیش؟
 

گفتار دوم: هنر مثبت ‎اندیشی
مثبت‌اندیشی (لیوی ویلسون)
کیفیت افکار
تجدیدنظر در تفکرات
عواید تفکر مثبت برای سلامتی
 

گفتار سوم: ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها
1. مقدمه
2. اهمیت رویکرد مثبت‌گرا
3. رفتار کجروانه‌ مثبت
4. رابطه‌ میان مثبت‌گرایی و عملکرد
5. ارتباطات مثبت از سوی رهبر
6. قلمروهای مثبت‌گرایی
 

گفتار چهارم: چگونه مثبت بیاندیشیم
بخش 1: بررسی تفکر خودتان
بخش 2: مبارزه با افکار منفی
بخش 3: یک زندگی خوش بینانه
نکات
هشدارها
100 تمریـن مثبـت اندیشـی


سرآغازی جدید


منابع
 


پیش‌گفتار
همه کارهای ما نوعی ارتباط است، ارتباطات شامل تمامی رفتارها، حرکات و اشارات ماست و ما هر روز به گونه‌ای مختلف با یکدیگر در ارتباط هستیم و اندیشه‌ها، احساسات و تمایلات خود را به یکدیگر منتقل می‌کنیم.


اما ارتباط ما تنها به ارتباط با افراد خلاصه نمی‌شود. ما با خدا ارتباط برقرار می‌کنیم، با خودمان ارتباط برقرار می‌کنیم و هر لحظه می‌آموزیم که چگونه ارتباط برقرار کنیم و چگونه بهتر ارتباط برقرار کنیم، زیرا مهارت‌های ارتباطی آموختنی است.


پیام های ما بواسطه آموختن شکل می‌گیرند، گاهی حتی پیام‌های غیرکلامی ما آموخته می‌شوند و ژست‌ها و حرکات ما بواسطه آموزش شکل می‌گیرند.


مهارت‌های چهارگانه ارتباطی یعنی نوشتن، خواندن، گفتن و شنیدن آموختنی است و آدمیان باید برای ارتباط کامل‌تر، آنها را بیاموزند و در زندگی اجتماعی به کار ببرند.


یکی از بحث‌های اساسی، تقسیم‌بندی ارتباطات به کلامی و غیرکلامی است و اینکه بخش اعظمی از ارتباطات ما را ارتباطات غیر کلامی تشکیل می‌دهند. امکان کنترل و هدایت پیام‌های غیرکلامی وجود دارد اگرچه به سختی امکان‌پذیر است. در این راستا پیام‌های غیرکلامی به طور کلی چهار وظیفه به عهده دارند:


الف: تکمیل پیام های کلامی
ب: تایید پیام های کلامی
ج: رد پیام های کلامی
د: جایگزینی پیام های کلامی


پیام‌های غیرکلامی به آداب و تشریفات برمی‌گردد که بحث اصلی کتاب «اصول و آداب تشریفات» است زیرا تشریفات فرآیند ارتباطات غیرکلامی است و حرکات، اشارات و احساسات ماست که به عنوان پیام‌های غیرکلامی به تکمیل، تایید، ‌رد یا جایگزینی پیام‌های کلامی می‌انجامد...

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه


  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست


  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی