درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:10   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43302صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 خرداد 1399 - 10:48
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: فرآیند پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی ایلام ارزیابی می شود
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری ایلام از ارائه فرم ارزیابی فرآیند پاسخگویی به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان در راستای استیفای حقوق شهروندان خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی استانداری ایلام از ارائه فرم ارزیابی فرآیند پاسخگویی به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان در راستای استیفای حقوق شهروندان خبر داد.

آیت قیصربیگی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای تاکیدات مکرر استاندار محترم ایلام مبنی بر لزوم پاسخگویی شفاف و به موقع مسئولان استان در برابر خواسته ها و مطالبات مردمی و ارائه گزارش عملکرد به مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی نامه ای خطاب به فرمانداران و دستگاه های اجرایی استان ارسال شده است و در آن فرآیند پاسخگویی آنان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی در ادامه هدف از ارزیابی فرآیند پاسخگویی مدیران را اهتمام جدی در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی در زمان باقی مانده از دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: با حضور استاندار محترم ایلام و شکل گیری فضای وحدت و همدلی در استان اقدامات بسیار خوبی در زمینه های مختلف انجام شده و در حال انجام است که اتمام آنها در شرایط فعلی کشور نیازمند عزم همگانی و جدیت بیشتر مدیران در ادامه کار است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام پاسخگویی استاندار بعنوان نماینده عالی دولت در استان را یک الگوی خوب برای دیگر مدیران استان عنوان کرد و گفت: امروز بخش اعظمی از فرآیند پاسخگویی دستگاه های اجرایی استان توسط استاندار ایلام انجام می شود که این رویه می تواند بازخوردی از انفعال برخی از مدیران استان باشد که اینچنین سنگینی بار پاسخگویی را بر دوش نماینده عالی دولت انداخته است.

وی افزود: در عین حال ارتباط و تعامل ویژه استاندار با مردم و رسانه ها در نوع خود کم نظیر است و اجرای برنامه های زنده در فضای مجازی با کنشگران این عرصه در راستای پاسخگویی به سوالات، خواسته ها و مطالبات مردمی امروز مورد توجه و استقبال اهالی رسانه در استان قرار گرفته است و شایسته است دیگر مدیران نیز این رویه نیکو را دنبال کنند و ضمن دفاع از عملکرد دستگاه متبوع خویش، خود را در معرض پاسخگویی به سئوالات مردمی قرار دهند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نگاه مثبت استاندار ایلام بر مقوله روابط عمومی را فرصتی مغتنم برای ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در استان عنوان کرد و گفت: در هیچ دوره ای به این اندازه روابط عمومی ها بعنوان پل ارتباطی دوسویه میان مردم و مسئولان و مرکز و سیستمی برای پاسخگویی به مردم مورد تاکید و توجه جدی قرار نگرفته است و در این راستا مدیران محترم نیز می بایست با فعال سازی این نهاد مهم و تاثیرگذار ضمن تقویت جایگاه مردم در اداره و سازمان خود آن را به یک اتاق شیشه ای در انظار عمومی مبدل سازند و از بازخوردهای لازم نیز در جهت تقویت و اصلاح رویکردها بهرمند شوند.

وی پاسخگویی را لازمه خدمتگذاری صادقانه مسئولان عنوان کرد و گفت: هر مسئولی که داعیه خدمت به مردم را دارد نبایست ابایی از پاسخگویی در مقابل مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی داشته باشد و در این راستا ارزیابی مدیران بنا به تاکید استاندار ایلام انجام می گیرد و قطعا نحوه برخورد مدیران با این مقوله بسیار مهم در تداوم ادامه مسیر تعیین کننده خواهد بود.

قیصربیگی ضمن اینکه از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی خواست که در زمان تعیین شده مستندات خود را در زمینه فرآیند پاسخگویی صریح، شفاف و به موقع به استانداری ارائه دهند، تاکید کرد: من بعد ارزیابی فرآیند پاسخگویی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان بصورت ماهانه انجام می گیرد و نتیجه آن علاوه بر دخالت در ارزشیابی عملکرد آنان، به سمع و اطلاع مردم و وزارتخانه های مربوطه نیز رسانده خواهد شد.

وی در جهت کامل شدن فرآیند ارزیابی مدیران در امر پاسخگویی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز تقاضا داشت که از نگاه خود میزان تعامل و پاسخگویی مدیران را بصورت مستند به اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام گزارش کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام از تداوم کار نماینده عالی دولت در استان خبر داد و گفت: تداوم کار قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام ابلاغ شده است و با توجه به زمان باقی مانده تا پایان کار دولت دوازدهم این یک فرصت مغتنم برای تداوم خیزش ایجاد شده در امر توسعه استان و به سر انجام رساندن طرح ها و پروژه های نیمه تمام در این منطقه از کشور است.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد