درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 13 تیر 1399 - 18:10   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد

  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست
  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟
  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد
  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟
  روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه
  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم
  ارائه خدمت صندوق امانات در بانک آینده
  فیس‌بوک فعال‌سازی «حالت تاریک» را برای کاربران آیفون آزمایش می‌کند
  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد
  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43292صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 12 خرداد 1399 - 00:12
معیار تخصیص اعتبار و ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزان اثرگذاری در حوزه فضای مجازی است
موضوع شبکه‌سازی در فضای مجازی بسیار اهمیت پیدا کرده است، در همین ایام کرونا هنرمندان در بخش‌های مختلف 24 پویش در حوزه‌های مختلف تشکیل دادند که این برای اولین بار رقم خورد و تجربه شیرینی بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اعلام کرد: با دستور سید عباس صالحی برای سال جاری معیار تخصیص اعتبار و ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس برنامه‌های معاونت‌های این وزارتخانه در فضای مجازی خواهد بود.


امیرزاده با اعلام دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد: معیار تخصیص اعتبار و ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزان اثرگذاری در حوزه فضای مجازی است

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده در گفت‌وگوی زنده با رادیو گفت‌گو در خصوص اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سریعا سیاست‌گذاری‌های خود برای این ایام را در قالب راهبری رسانه و فضای مجازی، ترویج و ارتقای سطح مصرف فرهنگی جامعه در ایام فاصله‌گذاری اجتماعی، ترغیب و تشویق مردم به ماندن در خانه از طریق انتشار و دسترسی به محتواهای متنوع فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و آموزشی در فضای مجازی و استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان و اهالی فرهنگ آغاز کرد.

وی ادامه داد: همچنین مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی (اطلاع‌رسانی و مقابله با شایعات)، برگزاری اجراهای فرهنگی هنری (کنسرت، تئاتر و ... به صورت برخط در فضای مجازی)، برگزاری جشنواره‌ها، پویش‌ها و رویدادهای فرهنگی در فضای مجازی و تولید و انتشار آرشیوهای هنری و شبکه‌سازی و راهبری تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی به منظور مدیریت جو روانی در دستور کار وزارتخانه متبوع قرار گرفت.

امیرزاده یادآور شد: در دوران کرونا حمایت از کتاب و کتابخوانی، اتخاذ تصمیمات مراقبتی و پیشگیرانه در حوزه سینما و عرضه محصولات سینمایی در فضای مجازی، مشارکت‌جویی از اهالی فرهنگ و هنر برای تولید محتواهای هنری و آموزشی و حمایت از تولید و عرضه محتواهای دینی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: حمایت از کسب و کارهای فرهنگی، توجه به مسائل معیشتی و حمایتی از اصحاب فرهنگ و هنر، تمهید و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبتی در خانواده بزرگ وزارتخانه و تقویت ارائه خدمات در بستر دولت الکترونیک و تشویق به ایفای مسئولیت اجتماعی اهالی فرهنگ و هنر و مشارکت در امور همیاری و فعالیت خیرخواهانه از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه در ایام کرونا بوده است.

وی در مورد اقدامات این وزارتخانه در دوران پس از کرونا نیز خاطرنشان کرد: براساس یافته‌های پژوهشی و تحقیقاتی به عمل آمده بازگشت به شرایط پیش از کرون امکان‌پذیر نیست، به عبارتی دیگر مناسبات امروز تغییر پیدا کرده و این تنها مختص کشور ما نیست، با این شرایط فضای مجازی یک فضای امن برای تبادل اطلاعات و ارائه مصرف فرهنگی محسوب می‌شود.

امیرزاده ابراز داشت: طبیعتا بخشی از فعالیت‌های ما از این پس باید در فضای مجازی برگزار شود. با شرایط موجود برغم نیاز به تمهیدات ویژه برای حضور جدی‌تر و اثرگذارتر در عرصه فضای مجازی نیاز به یک شبکه‌سازی دولتی نیز احساس می‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: برای مثال در تئاتر برخط یا کنسرت آنلاین اگر شهرداری تهران در کنار ما قرار نمی‌گرفت یا صدا و سیما با شکبه‌های تعاملی خود حضور پیدا نکرده و هنرمندان ما را یاری نمی‌کردند این اتفاقات شکل نمی‌گرفت، از این پس اگر ما انتظار حضور پررنگ‌تر در فضای مجازی را داریم باید دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی تسهیل‌گری داشته باشند، به این معنا که همه باید در کنار هم قرار بگیرند و اگر قرار است برای تولید فرهنگی جامعه یک گروه در فضای مجازی فعالیت کند همه در کنار هم باشند.

وی در پایان گفت: موضوع شبکه‌سازی در فضای مجازی بسیار اهمیت پیدا کرده است، در همین ایام کرونا هنرمندان در بخش‌های مختلف 24 پویش در حوزه‌های مختلف تشکیل دادند که این برای اولین بار رقم خورد و تجربه شیرینی بود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


  تاکید بر حضور حداکثری مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی در نخستین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ها


  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


  برگزاری جلسه روابط عمومی های تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی


  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری


  شرکتهای کانادایی به کمپین تحریم تبلیغات فیس‌بوک پیوستند!


  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران


  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود


  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا