درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 13 تیر 1399 - 19:06   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد

  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست
  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟
  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد
  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟
  روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه
  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم
  ارائه خدمت صندوق امانات در بانک آینده
  فیس‌بوک فعال‌سازی «حالت تاریک» را برای کاربران آیفون آزمایش می‌کند
  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد
  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43285صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 11 خرداد 1399 - 22:45
اوبر قابلیت Hourly را معرفی کرد
قابلیت Hourly اوبر به مسافران امکان می دهد برای مدت طولانی با یک راننده به چندین مقصد سفر کنند و به ازای هر ساعت ۵۰ دلار به او بپردازند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| قابلیت Hourly اوبر به مسافران امکان می دهد برای مدت طولانی با یک راننده به چندین مقصد سفر کنند و به ازای هر ساعت ۵۰ دلار به او بپردازند.
 
 به گزارش زومیت، دنیاگیری ویروس
کرونا بسیاری از کسب و کارها را تحت تأثیر قرار داده است و این موضوع برای اوبر نیز صدق می کند. به دلیل قرنطینه های اخیر، شمار مشتریان اوبر نیز کاهش پیدا کرده که درنتیجه، درآمد کلی این شرکت کاهش یافته است. برای این منظور، اوبر به تازگی سرویسی جدید معرفی کرده است تا توجه کاربران را جلب کند. سرویس جدید اوبر مخصوص کسانی است که می خواهند راننده آنها را به چندین جا ببرد و برای مدت طولانی در اختیار آنها باشد. بدین ترتیب، اپلیکیشن میزبان قابلیتی جدید با نام «ساعتی» (Hourly) شده است. ازطریق این گزینه، مسافر باید مدت سفر را تعیین کند تا در طول آن سفر، راننده او را به مقاصد دلخواه ببرد.
 
 اوبر از سال ۲۰۱۷ تاکنون امکان رفتن به مقصدهای مختلف از طریق خودرو یک راننده را برای مردم فراهم کرده است، اما تاکنون شاهد نرخ ساعتی برای این سفرها نبودیم. اضافه شدن نرخ ساعتی به سفرهای طولانی و چندمقصده رویکردی کاملا جدید اوبر است که درنهایت، درآمد رانندگان را افزایش می دهد. اوبر از طریق سرویس Hourly آن دسته از مسافران را هدف قرار می دهد که پیش تر از طریق سرویس های حمل و نقل عمومی در زمانی مشخص به چندین جا سفر می کردند، اما امروزه به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا امکان استفاده از سرویس های حمل و نقل برای‏شان فراهم نیست. نیراج پاتل، مدیر عملیات مربوط به مسافران در شرکت اوبر، از طریق اطلاعیه ای جدید اعلام کرده است قابلیت Hourly می تواند به عنوان فرصتی اضافی برای افزایش درآمد رانندگان ظاهر شود. پاتل می گوید هرچه پیش می رویم، باید بیشتر خودمان را با شرایط فعلی سازگار کنیم.
 
 ازطریق قابلیت Hourly باید به ازای هر ساعت، ۵۰ دلار به رانندگان پرداخت کرد. به علاوه، مسافران باید پیش از فراخوانی راننده، حتما مدت زمانی را تعیین کنند که سفر طول می کشد. درنهایت، مسافر باید به ازای ساعت هایی که در داخل اپلیکیشن تعیین کرده، به راننده پول پرداخت کند. حتی اگر سفر کمتر از مدت اعلام شده طول بکشد، مسافر باید به ازای ساعت های تعیین شده به راننده پول بدهد. مسافران اجازه دارند حداکثر سه مقصد تعیین کنند و به مدت دلخواه راننده را در مکان های مختلف متوقف کنند و کارشان را انجام دهند. طبق اعلام اوبر، امکان استفاده از سرویس جدید به مدت حداکثر هفت ساعت مداوم وجود دارد. متأسفانه هزینه ساعتی ۵۰ دلاری هنگام استفاده از سرویس به مدت هفت ساعت کاهش پیدا نمی کند.
 
 البته برای استفاده از قابلیت Hourly محدودیت هایی وجود دارد. برای مثال، مشتریان نمی توانند از این قابلیت برای سفرهایی استفاده کنند که از فرودگاه آغاز یا به فرودگاه منتهی می شوند. همچنین، امکان استفاده از قابلیت Hourly برای گردشگری وجود ندارد و براساس شهر مبدأ کاربر، ممکن است محدودیت هایی برای مسافت در نظر گرفته شود که باید پیموده شود. برای مثال، طبق اعلام اوبر در برخی شهرها، حداکثر مسافت باید ۴۰ مایل (حدودا ۶۴ کیلومتر) باشد. برای سفرهایی که مدت‎شان از محدودیت زمانی بگذرد، مسافر باید به صورت دقیقه ای پول پرداخت کند. همچنین در سفرهایی که مسافت طی شده از حداکثر مسافتِ تعیین شده عبور کند، مشتری موظف است به ازای هر مایل، مبلغی مشخص به راننده بدهد و هزینه اضافی برمبنای نرخ پایه ۵۰ دلاری محاسبه می شود.
 
 اوبر پیش تر ایده اصلی قابلیت جالب Hourly را در خارج از مرزهای ایالات متحده و دقیق تر در استرالیا، آفریقا، اروپا و خاورمیانه آزمایش کرده بود. حال پس از مدت ها، این شرکت سرانجام قابلیت Hourly را به ۱۲ شهر در آمریکا اضافه کرده است. شهرهایی که از Hourly پشتیبانی می کنند، عبارتند از: آتلانتا، شیکاگو، واشنگتن دی سی، دالاس، هیوستون، میامی، اورلاندو، تمپا بی، فینیکس، تاکوما و سیاتل. اوبر می گوید در هفته های آینده، این قابلیت را برای شهرهای بیشتر در دسترس قرار می دهد.
 
 اوبر اکنون در سراسر ایالات متحده با اتکا بر قوانین جدید تعیین شده دولت و دستورالعمل های ایمنی فعالیت می کند. طبق قوانین جدید، تمامی رانندگان و مسافران باید در طول مسیر ماسک بزنند. به علاوه محدودیتی جدید برای شمار افرادی تعیین شده است که می توانند در هر خودرو حضور داشته باشند. دنیاگیری کووید- ۱۹ آثاری مخرب بر کسب و کار اوبر گذاشته است و انتظار می رود این آثار منفی همچنان ادامه دار باشند. اوبر در پی مشکلات اخیر مجبور شد ۳،۷۰۰ نفر از کارمندان تمام وقت (حدود ۱۴درصد از کل نیروی کارش) را اخراج کند. آمار نشان می دهند در اتفاقی بی سابقه، اوبر در سه ماهه پیشین ۹/۲میلیارد دلار ضرر کرده است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


  تاکید بر حضور حداکثری مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی در نخستین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ها


  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


  برگزاری جلسه روابط عمومی های تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی


  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری


  شرکتهای کانادایی به کمپین تحریم تبلیغات فیس‌بوک پیوستند!


  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران


  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود


  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا