درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 13 تیر 1399 - 18:35   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد

  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست
  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟
  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد
  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟
  روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه
  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم
  ارائه خدمت صندوق امانات در بانک آینده
  فیس‌بوک فعال‌سازی «حالت تاریک» را برای کاربران آیفون آزمایش می‌کند
  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد
  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43281صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 خرداد 1399 - 14:35
دیپلماسی عمومی و سرمایه اجتماعی
دیپلماسی عمومی و روابط‌عمومی، نقشی مهم و گاه ضروری در تشکیل سرمایه اجتماعی (Social Capital) و مصرف آن ایفا می‌کند. ‌این مساله که چگونه فعالیت‌های روابط عمومی ‌به تولید سرمایه اجتماعی به طور اعم و سرمایه اجتماعی سازمانی به طور اخص منجر می‌شود موضوع مهمی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرمایه اجتماعی منبع مهمی از قدرت است که در راستای دستیابی به اهداف، در اختیار کشورها، سازمان‌ها و اشخاص قرار دارد.


دیپلماسی عمومی و روابط‌عمومی، نقشی مهم و گاه ضروری در تشکیل سرمایه اجتماعی (Social Capital) و مصرف آن ایفا می‌کند. ‌این مساله که چگونه فعالیت‌های روابط عمومی ‌به تولید سرمایه اجتماعی به طور اعم و سرمایه اجتماعی سازمانی به طور اخص منجر می‌شود موضوع مهمی است.


در عرصه امنیت غذایی، هدف اصلی شناسایی و تبیین نقش روابط عمومی ‌و مؤلفه‌های آن در تولید و باز تولید سرمایه اجتماعی سازمانی در عرصه های تولید و مصرف بخش کشاورزی است. از بین مؤلفه‌های تعریف شده برای روابط عمومی، مؤلفه‌های مدیریت روابط و توسعه مناسبات مؤلفه‌های اقناعی و اطلاعی و آموزش همگانی در تولید و باز تولید سرمایه اجتماعی سازمانی نقش مؤثری دارند.


وزیر جهاد کشاورزی که یکی از مهمترین نقش آفرینان عرصه تامین امنیت غذایی در کشور است، با پیکری مرکب از بخش خصوصی و دولتی و در گستره ای به وسعت مزرعه تا سفره، نقش دارد.


متولی بخش کشاورزی، در هر عرصه تولیدی، نوید تولید بیش از 14میلیون تن گندم تا آستانه تولید و توزیع مرتبط با بازار و تامین کف امنیت غذایی است. موضوع مهم دیگر، تامین سرمایه و اعتبارات مورد نیاز این بخش مهم از اقتصاد کشور توسط بانک کشاورزی است که علاوه بر شاکله اقتصادی و تکنیکال مالی خویش، هدف آن فراهم آوردن امکانات اعتباری برای زندگی بهتر در روستا و ارتقاء سطح درآمد روستائیان از یکسو، افزایش تولیدات کشاورزی، ایجاد و توسعه صنایع کوچک و سنتی واقع در مناطق روستایی و مشارکت در فعالیت‌های مربوط از سوی دیگر می‌باشد. درکنار این دو، سامانه موثر بیمه کشاورزی جبران نظام مند خسارات را بر اساس اصول بیمه و با نگاه حمایتی، بر عهده دارد.


دیپلماسی عمومی در این شرایط کشور می تواند به قول رئیس مجلس شورای اسلامی سرمایه اجتماعی را ترمیم کند.


رامین امینی زارع دانش آموخته دانشگاه تهران

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


  تاکید بر حضور حداکثری مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی در نخستین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ها


  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


  برگزاری جلسه روابط عمومی های تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی


  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری


  شرکتهای کانادایی به کمپین تحریم تبلیغات فیس‌بوک پیوستند!


  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران


  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود


  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا