درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 13:08   

قانون تشدید کنترل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه اجرایی شد

  قانون تشدید کنترل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه اجرایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

شکایت از گوگل به علت نقض حقوق مالکیت معنوی

  شکایت از گوگل به علت نقض حقوق مالکیت معنوی


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شکایت از گوگل به علت نقض حقوق مالکیت معنوی
  قانون تشدید کنترل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه اجرایی شد
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
  ششمین کنفرانس بین المللی ارتباطات و مطالعات رسانه ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43266صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 11 خرداد 1399 - 08:08
چهار هدف مدیریت نمونه کارها
شرکت ها اگر می خواهند در حوزه های خود مرتبط و رقابتی باقی بمانند باید نوآوری کنند. بنابراین، برای موفقیت، شرکت ها باید ترکیب مناسب پروژهها را مشخص کنند. مدیریت پروژه نمونه کارها به شرکتها کمک می کند تا کلیه خدمات و محصولات را برای دستیابی به چشم انداز نوآوری خود مدیریت کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هنگامی که صحبت از مدیریت نمونه کارها می شود، چهار هدف توسط "کوپر" تعیین شده است که می تواند به شرکتها در دستیابی به نوآوری موفق کمک کند.

 

این چهار هدف کلان عبارتند از:

به حداکثر رساندن ارزش: این هدف در مورد تخصیص منابع به منظور به حداکثر رساندن ارزش نمونه کارهاست.

تعادل: این هدف یک هدف مهم است. برای موفقیت، ایجاد یک سبد متعادل بسیار مهم است؛ شامل توازن مناسب پروژه ها از نظر پروژه های بلند مدت در مقابل پروژه های کوتاه مدت است. یا پروژه های با ریسک بالا در مقابل پروژه های کم خطر ...

جهت استراتژیک: هدف این است که اطمینان حاصل شود که سبد نهایی پروژه ها واقعاً استراتژی تجارت را منعکس می کند. در اصل، مهم است که خرج هزینه ها در پروژه ها، مناطق، بازارها و غیره به طور مستقیم با استراتژی تجارت مرتبط باشد.

انتخاب صحیح تعداد پروژه ها: این برای یافتن شرکت هایی که پروژه های خیلی زیادی برای منابع محدود در دسترس دارند، معمول است. نکته منفی این است که پروژه ها در یک صف پایان می یابند و برای دستیابی به بازار بیشتر و بیشتر طول می کشد. علاوه بر این، فعالیت های اصلی در پروژه ها به دلیل کمبود وقت مورد غفلت واقع می شوند. بنابراین، اطمینان از ایجاد تعادل بین منابع مورد نیاز برای پروژه های مصوب و منابع موجود به طور مؤثر، مهم است.

بعضی اوقات ممکن است بین این چهار هدف سطح بالا اختلاف نظر وجود داشته باشد. به عنوان مثال، نمونه کارهایی که بیشترین NPV یا IRR را به دست می آورند ممکن است خیلی متعادل نباشد. ممکن است حاوی پروژه های کوتاه مدت و کم خطر باشد. یا بسیار متمرکز بر یک بازار باشد. به همین دلیل مهم است که مدیران رویکرد نمونه کارها را متناسب با هدفی که تعیین کرده اند انتخاب کنند.

یادت باشه


شرکت ها اگر می خواهند در حوزه های خود مرتبط و رقابتی باقی بمانند باید نوآوری کنند. بنابراین، برای موفقیت، شرکت ها باید ترکیب مناسب پروژهها را مشخص کنند. مدیریت پروژه نمونه کارها به شرکتها کمک می کند تا کلیه خدمات و محصولات را برای دستیابی به چشم انداز نوآوری خود مدیریت کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


  فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: در برخی دستگاه های اجرایی نگاه تخصصی به روابط عمومی وجود ندارد


  کتاب روابط عمومی تشکیلاتی منتشر خواهد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی