درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 12:02   

مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش

  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
  ششمین کنفرانس بین المللی ارتباطات و مطالعات رسانه ای
  برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
  ستایش حقیقت در زمانه اخبار جعلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43260صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 خرداد 1399 - 18:49
نخستین شورای اطلاع رسانی شهرداری منطقه یک در سال 1399 برگزار شد
شهردار منطقه یک تهران گفت: تبیین پیوست های اجتماعی مهمترین نقش روابط‌عمومی در برنامه ریزی ها، طراحی ها و سیاست گذاری هاست تا مردم بدانند به نظرات آنها توجه می شود.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شهردار منطقه یک تهران گفت: تبیین پیوست های اجتماعی مهمترین نقش روابط‌عمومی در برنامه ریزی ها، طراحی ها و سیاست گذاری هاست تا مردم بدانند به نظرات آنها توجه می شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرداری منطقه یک در سال 1399 که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، گفت: تهران شهری برای همه گروه های اجتماعی، سلایق، سنین و ... است و موقعی یک شهر اصلاح می شود که توقع ما از مدیریت مبتنی بر توقع مشارکتی باشد و مردم در اداره شهر شریک باشند و این بدست نمی آید مگر اینکه روابط عمومی بتواند مشارکت های مردمی را جلب کند.
 
 موسوی اظهار داشت: توسعه پایدار نیازمند توسعه پایدار اجتماعی است و این حاصل نمی شود به جز با تلاش روابط عمومی در تولید و جذب سرمایه های اجتماعی تا بتوانیم شهری توسعه یافته و پایدار با مشارکت حداکثری مردم با کمترین هزینه و بالاترین کارآمدی را بدست آوریم.
 
 رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی نیز در این جلسه جایگاه روابط عمومی را بسیار ارزشمند و قیمتی دانست و گفت: روابط عمومی کاری استرس زاست ولی با علاقه و حس مسئولیت می توان استرس را تبدیل به لذت کرد.
 
 سید غلامرضا کاظمی دینان اظهار داشت: انعکاس اطلاعات درست به شهروندان باعث دانایی افراد و ثمره آن توانمندی جامعه و ارتقاء نشاط اجتماعی می شود و باید در روابط عمومی مانند حایل و پل عمل کرد تا مردم به راحتی با مدیریت مجموعه ارتباط برقرار کنند.
 
 مدرس و فعال حوزه روابط عمومی و ارتباطات افزود: روابط عمومی با عملکرد و رفتار مناسب و توانمندی باید سازمان خود را برند و ارزشمند کند و در یک جمله روابط عمومی یعنی سلام، لبخند، همزبانی و همدلی.
 
 معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز ضمن تشریح مجموعه اقدامات شهرداری تهران در گرامیداشت هفته روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها همواره در هماهنگی و برگزاری مراسم ها حضور گسترده دارند و توجه ویژه و پذیرش نگاه تخصصی به این مجموعه از سوی مدیریت سازمان موجب ارتقاء فعالیت های انجام شده می شود.
 
 سید مجتبی تقوی نژاد دارا بودن داستان و روایت اختصاصی مجموعه روابط عمومی مناطق و همسو شدن با علم ارتباطات و روابط عمومی شهرداری تهران را خواستار شد.
 
 سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز گفت: روابط عمومی پل ارتباطی است که به عنوان واسطه اثرگذار، درون و بیرون یک سازمان را به هم مرتبط می‌سازد و در واقع سعی می‌نماید در قالب یک تلاش برنامه‌ریزی شده و هوشمندانه سازمان و مخاطبان را در یک کنش و واکنش متقابل به یک نقطه تعاملی‌، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد.
 
 محمد رضا پارسیان اظهار داشت: نکته مهم اینکه مسئولین ما باید اهمیت و ضرورت روابط عمومی را بشناسند و این امر زمانی رخ می دهد که سازمان های ما به روابط عمومیشان مقام و منصب بدهند و این خیلی مهم است که از روابط عمومی با توجه به نقش تاثیرگذارش به عنوان مشاور استفاده شود.
 
 گفتنی است؛ این نشست با حضور سید غلامرضا کاظمی دینان مدرس و فعال حوزه روابط عمومی و ارتباطات و رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی، سیدمجتبی تقوی‌نژاد معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، عالمی پسند رئیس اداره هماهنگی امور مناطق مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، کارمندان روابط عمومی منطقه و رابطین فعال نواحی و معاونت های منطقه برگزار و در پایان از کارکنان روابط عمومی و رابطین فعال خبری تجلیل و قدردانی شد.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه


  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست


  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی