درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 12:21   

مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش

  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
  ششمین کنفرانس بین المللی ارتباطات و مطالعات رسانه ای
  برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
  ستایش حقیقت در زمانه اخبار جعلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43250صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 10 خرداد 1399 - 09:25
نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان
در شرکت فولاد هرمزگان ارتقای تصویر بیرونی و ارتباط تعامل گرا با جامعه همواره جزو اهداف استراتژیک بوده و هست و نظام مسوولیت های اجتماعی شرکت که تدوین شده و به زودی اجرایی خواهد شد بر تحقق این اصول استوار است.
  

 رضا صفریان/ شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد هرمزگان اصلی ترین و بزر گترین ذ ینفع هر سازمان یا شرکتی، جامعه است. در این باره، تعامل مستقیم و بی واسطه سازمان با جامعه و ارزیابی ریسکها و مسائلی که ممکن است برای جامعه یا بخشی از آن در اثر فعالیت های سازمان به وجود آید، ضروری است.
 
 مسئولیت اجتماعی شرکتی یعنی مسئولیت شرکت در پاسخ گویی به پیامدهای فعالیت هایی که جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد . منظور در جامعه این جا کلی است و در برگیرنده همه ذینفعان شرکت است . شرکت باید در اتخاذ تصمیمات و انجام فعالیت ها و اجرای عملیات خود ، منافع همه ذینفعان را در نظر بگیرد .ذینفعان شرکت کسانی هستند که نتایج و پیامدهای تصمیمات و اعمال شرکت ها بر آن ها تاثیر می گذارد. این ذینفعان در وفقیت یک شرکت به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش دارند .مهمترین ذینفعان شرکت مصرف کنندگان ، کارکنان مالکان یا سهامداران و جامعه هستند
 
 مفهوم مسوولیت اجتماعی شرکت شامل موضوعات مختلفی مرتبط با رفتار شرکت در محیط اجتماعی خود فراتر از مفاهیم اقتصادی است که شرکت ‌ها به طور سنتی با آنها مرتبط هستند
 
 بنیاد مدیریت کیفیت اروپا یا EFQM که بنیادی وابسته به اتحادیه اروپاست، در مدل الگوی تعالی خود برای سازمان‌ها، مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها را به عنوان یکی از ارزش‌های هشت‌گانه خود معرفی کرده است. همچنین، یکی از معیارهای نه‌گانه خود را برای ارزیابی شرکت‌ها، به این امر اختصاص داده و هشت درصد از امتیاز کل ارزیابی یک سازمان را برای این معیار قائل است. توجه مدلEFQM به مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها و عدم توجه مدل مالکوم بالدریج اروپا و مدل دمینگ ژاپن به این امر، حاکی از حساسیت‌های جامعه اروپایی نسبت به مسوولیت اجتماعی شرکت‌هاست. مفهوم « مسوولیت اجتماعی شرکت ها» در زمره مفاهیم اخلاق کسب و کار مطرح است و به نقشی که شرکت ها درحوزه اجتماعی برعهده دارند مربوط می شود.
 
 در شرکت فولاد هرمزگان ارتقای تصویر بیرونی و ارتباط تعامل گرا با جامعه همواره جزو اهداف استراتژیک بوده و هست و نظام مسوولیت های اجتماعی شرکت که تدوین شده و به زودی اجرایی خواهد شد بر تحقق این اصول استوار است.
 
 در همین راستا در سال 98 میزان سرمایه گذاری شرکت در حوزه مسوولیت های اجتماعی افزایش محسوسی را تجربه کرد و بر همین اساس ارتباط با جامعه از طریق رسانه ها و شرکت در نمایشگاه ها و همایش ها رشد چشمگیری داشته است.
 
 در این شرکت مشارکت ها و مساعدت های فراوانی در حوزه های گوناگون عمرانی، فرهنگی، ورزشی و سلامت استان در سال 98 صورت پذیرفته است. ما بر این عقیده استواریم که مردم در لحظات سخت فولاد هرمزگان را در کنار خود احساس کنند لذا کمک رسانی به سیل زدگان شمال کشور به ارزش 10 میلیارد ریال مشارکت و تامین کانکس برای مدارس سیل زدگان شرق استان هرمزگان، مشارکت داشته ایم . همچنین در در این راستا درجهت کنترل بهتر شیوع ویروس کرونا و بهبودی بیماران مبتلا به این بیماری مبلغ ۵۰ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز بیماران کروناویروس به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اختصاص داده شد .
 
 علاوه بر این موارد مشارکت در مراسم ازدواج علوی1500 زوج، حمایت از تیم ها و فدراسیون های ورزشی استان و حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی، حمایت از برگزاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات، ، حمایت از نویسندگان و هنرمندان بومی استان با خرید کتب و بلیط کنسرت، کمک های مستمر مالی و کالایی به کمیته امداد امام خمینی استان ، هلال احمر، بسیج و بنیادهای خیریه و بسیاری دیگر نیز از این دست می باشند
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه


  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست


  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی