درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 13 تیر 1399 - 17:22   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد

  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست
  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟
  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد
  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟
  روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه
  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم
  ارائه خدمت صندوق امانات در بانک آینده
  فیس‌بوک فعال‌سازی «حالت تاریک» را برای کاربران آیفون آزمایش می‌کند
  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد
  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43242صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 9 خرداد 1399 - 01:20
4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار
مدیران برند باید در فعالیتهای بازاریابی خود، دقیقاً بدانند که به چه هدف یا اهدافی می خواهند دست یابند. زیرا این اهداف است که باید استراتژی را هدایت کند، نه چیز دیگر.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چندین گام برای تدوین استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. در این مطلب به این موارد خواهیم پرداخت:


1. نوع کمپین بازاریابی تأثیرگذار را تعریف کنید

اولین کاری که باید انجام شود تعیین نوع کمپین بازاریابی تأثیرگذار است که به بهترین وجه متناسب با برند مورد نظر باشد. در حالی که ممکن است دو کمپین مرتبط با کالاهای مصرفی مشابه به نظر برسد، تفاوتهای اساسی در بازار، جمعیت، مخاطبان و روش وجود دارد. ممکن است یک برند دریابد که یک سری داستان های ویدیویی به بهترین وجه کار می کنند و دیگری با ارسال تصویری جذاب یا جلب توجه، پیگیر ماجرا باشد. هر یک از این کمپین ها می توانند مخاطبان و مصرف کنندگان را درگیر کرده اما همه آنها برنامه های بهینه دارند.


2. اهداف مشخصی را برای فعالیت بازاریابی تأثیرگذار مشخص کنید

مدیران برند باید در فعالیتهای بازاریابی خود، دقیقاً بدانند که به چه هدف یا اهدافی می خواهند دست یابند. زیرا این اهداف است که باید استراتژی را هدایت کند، نه چیز دیگر.

3. مخاطب را برای فعالیت بازاریابی تأثیرگذار تعریف کنید

قبل از تعیین بهترین نوع تأثیرگذار، برند باید در بازار هدف ایده آل، مخاطب، اهداف و بازارهای مرتبط برای فروش بالقوه را در نظر بگیرد.


4- بهترین تأثیرگذار را استخدام کنید

پس از تصمیم گیری در مورد نوع کمپین، اهداف و معیارها مشخص می شوند و مخاطب تعریف می شود، مرحله بعدی استخدام تأثیرگذار مناسب با آن کمپین است. بهترین تأثیرگذار برای هدفگذاری شامل افرادی است که مخاطبان برند را به اشتراک می گذارند، افرادی که در حال حاضر فعال و دارای بسترهای مناسب هستند و کسانی که به عنوان ایجاد تعامل پایدار دارای مهارت می باشند، بویژه افرادی که توانایی ایجاد تعامل را دارند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


  تاکید بر حضور حداکثری مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی در نخستین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ها


  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


  برگزاری جلسه روابط عمومی های تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی


  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری


  شرکتهای کانادایی به کمپین تحریم تبلیغات فیس‌بوک پیوستند!


  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود


  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران


  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا