درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43242صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 9 خرداد 1399 - 01:20
4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار
مدیران برند باید در فعالیتهای بازاریابی خود، دقیقاً بدانند که به چه هدف یا اهدافی می خواهند دست یابند. زیرا این اهداف است که باید استراتژی را هدایت کند، نه چیز دیگر.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چندین گام برای تدوین استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. در این مطلب به این موارد خواهیم پرداخت:


1. نوع کمپین بازاریابی تأثیرگذار را تعریف کنید

اولین کاری که باید انجام شود تعیین نوع کمپین بازاریابی تأثیرگذار است که به بهترین وجه متناسب با برند مورد نظر باشد. در حالی که ممکن است دو کمپین مرتبط با کالاهای مصرفی مشابه به نظر برسد، تفاوتهای اساسی در بازار، جمعیت، مخاطبان و روش وجود دارد. ممکن است یک برند دریابد که یک سری داستان های ویدیویی به بهترین وجه کار می کنند و دیگری با ارسال تصویری جذاب یا جلب توجه، پیگیر ماجرا باشد. هر یک از این کمپین ها می توانند مخاطبان و مصرف کنندگان را درگیر کرده اما همه آنها برنامه های بهینه دارند.


2. اهداف مشخصی را برای فعالیت بازاریابی تأثیرگذار مشخص کنید

مدیران برند باید در فعالیتهای بازاریابی خود، دقیقاً بدانند که به چه هدف یا اهدافی می خواهند دست یابند. زیرا این اهداف است که باید استراتژی را هدایت کند، نه چیز دیگر.

3. مخاطب را برای فعالیت بازاریابی تأثیرگذار تعریف کنید

قبل از تعیین بهترین نوع تأثیرگذار، برند باید در بازار هدف ایده آل، مخاطب، اهداف و بازارهای مرتبط برای فروش بالقوه را در نظر بگیرد.


4- بهترین تأثیرگذار را استخدام کنید

پس از تصمیم گیری در مورد نوع کمپین، اهداف و معیارها مشخص می شوند و مخاطب تعریف می شود، مرحله بعدی استخدام تأثیرگذار مناسب با آن کمپین است. بهترین تأثیرگذار برای هدفگذاری شامل افرادی است که مخاطبان برند را به اشتراک می گذارند، افرادی که در حال حاضر فعال و دارای بسترهای مناسب هستند و کسانی که به عنوان ایجاد تعامل پایدار دارای مهارت می باشند، بویژه افرادی که توانایی ایجاد تعامل را دارند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد