درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 10:06   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان یادداشت و جستار برای شماره دوم (پاییز و زمستان ۹۹) نشریه مطالعات نوین ارتباطی
  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
  انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد برگزار شد
  رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام
  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز
  روابط عمومی برای دوران پساکرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43240صفحه نخست » فناوری نوجمعه، 9 خرداد 1399 - 00:41
انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ
انتقادات زاکربرگ، موسس فیسبوک، پس از آن مطرح می‌شود که نشریه وال استریت جورنال در مقاله‌ای اظهار کرده که فیسبوک پژوهش‌ها در خصوص نحوه کاهش تفرقه‌افکنی‌ها در این شبکه اجتماعی را به بعد موکول کرده است چرا که تغییرات پیشنهادی بیش از هر چیز بر محتوای کاربران و ناشران محافظه‌کار تاثیر خواهد گذاشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل فیس بوک از توئیتر بخاطر راستی‌آزمایی صحت توییت های نادرست دونالد ترامپ انتقاد کرد.

ترامپ می‌گوید رای پستی اقدامی «شیادانه» است و پیش بینی کرده است که آرای پستی «دزدیده» خواهند شد. توییتر زیر توییت‌های دونالد ترامپ راجع به رای دادن از طریق پست یک لینک تحت عنوان «حقایق رای دادن از طریق پست را چک کنید» قرار داده است. این لینک توییتر، مقالاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در آن‌ها روزنامه‌نگاران و اتاق‌های خبر این ادعاهای ترامپ را راستی آزمایی کرده و آن‌ها را از اعتبار می‌اندازند.

هرچند تقلب در آرای پستی تا حدی معمول‌تر از آرائی است که در حوزه های رای گیری اخذ می‌شود، به طور کلی تقلب انتخاباتی در آمریکا اندک بوده و بعید به نظر می‌رسد تاثیر چندانی در نتیجه انتخابات از جمله انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر داشته باشد.

زاکربرگ در برنامه‌ای که قرار است روز۲۸ مه پخش شود به دانا پرینو، مجری برنامه «دیلی بریفینگ» شبکه فاکس نیوز گفت: «ما سیاست متفاوتی از توییتر داریم.»

زاکربرگ افزود: «قویا معتقدم فیسبوک نباید داور صحت گفتار کاربران باشد. در کل، احتمالا موسسات خصوصی به ویژه این سکوهای اینترنتی نباید خود را در جایگاه قضاوت قرار دهند.»

پیام های آقای ترامپ در توییتر همچنین در صفحه فیسبوکش نیز انعکاس یافته است. هرچند سیاست فیسبوک حذف متونی نادرست در مورد طرق رای گیری یا ثبت نام رای دهنده است، اما فیسبوک علیه رئیس جمهور آمریکا وارد عمل نمی شود.

فیسبوک در یک بیانیه در این مورد گفت: «ما معتقدیم مردم باید بتوانند در مورد روند رای گیری با یکدیگر تعامل و بحث کنند. به همین دلیل است که سیاست هایمان را به گونه ای تنظیم کرده‌ایم که روی ارائه اطلاعات نادرست که در روند رای گیری دخالت می‌کند، متمرکز باشد.»

جک دورسی، مدیرعامل توییتر، در واکنش به انتقادات زاکربرگ گفته: « راستی‌آزمایی: شخصی نهایتا مسئول پاسخگویی به اقدامات شرکت ماست، و آن شخص من هستم. لطفا کارمندان ما را از این بحث مستثنی کنید. ما همچنان در مورد صحت اطلاعات مشکوک یا نادرست در مورد انتخابات در سراسر جهان هشدار می‌دهیم. ما مسئولیت اشتباهاتمان را برعهده خواهیم گرفت و به آن‌ها اذعان خواهیم کرد.»

او در توییتر نوشت: «این بدان معنا نیست که ما خود را در جایگاه «داوری واقعیت ها» قرار می‌دهیم. قصد ما دادن تصویری روشن در مورد نظرات متضاد و اطلاعات مورد اختلاف بوده تا به مردم امکان قضاوت بدهد. شفافیت بیشتر از جانب ما حیاتی است تا مردم به وضوح ببینند چه در پس اقدامات ماست.»

از هنگام بروز این مجادله، آقای ترامپ گفته فرمانی در مورد شرکت های شبکه های اجتماعی صادر خواهد کرد. او پیشتر تهدید کرده بود که شرکت هایی را که از تصمیم توییتر درمورد آزمایش صحت اطلاعات پیروی می‌کنند، مورد «انضباط شدید» قرار داده یا تعطیل خواهد کرد. جزئیات فرمان آقای ترامپ منتشر نشده اما قرار است متن آن در روز ۲۸ ام ماه مه منتشر شود.

متحدان دونالد ترامپ در کنگره می‌گویند رئیس جمهور می‌تواند مصونیت توییتر را در ارتباط با مسئولیت‌پذیری اظهاراتش لغو کند.

در حال حاضر توییتر تحت مصوبه شماره ۲۳۰ قوانین ایالات متحده دارای مصونیت است. این مصوبه می‌گوید شرکت‌هایی مانند توییتر، توزیع‌کننده محتوای کاربران هستند و نه ناشر و لذا مسئولیتی در قبال محتوایی که منتشر می‌شود ندارند.

مصوبه ۲۳۰ بارها مورد سوءتفاهم نمایندگان کنگره قرار گرفته که به غلط تصور می‌کنند هدف آن حفظ اینترنت از «سانسورهای سیاسی» است. این مصوبه عامل اختلاف نظر میان دموکرات‌ها و جمهوریخواهان شده است. دموکرات‌ها می‌گویند موسسات شبکه های اجتماعی به اندازه کافی با تبلیغات منابع خارجی مقابله نمی کنند. از سوی دیگر جمهوریخواهان معتقدند این موسسات به گونه ای غیرمنصفانه بیش از حد در اینگونه موارد که عمدتا جمهوریخواهان را هدف قرار می‌دهد، دخالت می‌کنند.

انتقادات زاکربرگ، موسس فیسبوک، پس از آن مطرح می‌شود که نشریه وال استریت جورنال در مقاله‌ای اظهار کرده که فیسبوک پژوهش‌ها در خصوص نحوه کاهش تفرقه‌افکنی‌ها در این شبکه اجتماعی را به بعد موکول کرده است چرا که تغییرات پیشنهادی بیش از هر چیز بر محتوای کاربران و ناشران محافظه‌کار تاثیر خواهد گذاشت.

لینک مطلب در ایندیپندنت

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  عناصر یک بیانیه مطبوعاتی


  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی


  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد