درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43238صفحه نخست » خبر یکجمعه، 9 خرداد 1399 - 00:20
گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ظهر پنجشنبه مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، احمدپور فرماندار آبیک، علیرضایی فرماندار آوج، شفیعی فرماندار قزوین، مدیران کل بهزیستی، آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ظهر پنجشنبه مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، احمدپور فرماندار آبیک، علیرضایی فرماندار آوج، شفیعی فرماندار قزوین، مدیران کل بهزیستی، آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

استاندار قزوین: موفقیت دستگاههای اجرایی وابسته به فعالیت روابط عمومی ها است

 استاندار قزوین گفت: روابط عمومی ها در تعریف درست ماموریت ها و اطلاع رسانی از عملکرد دستگاهها و موفقیت مدیران در تصمیم گیری درست، نقش اساسی دارند.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم گفت: در عصر ارتباطات نقش روابط عمومی‌ها بسیار برجسته و تعیین کننده است و باید مدیران به این امر واقف باشند و از این جایگاه حمایت کنند.

وی بیان کرد: روابط عمومی در واقع یک کانال ارتباطی دو جانبه بین دولت و مردم، مردم، مدیران و دستگاه اجرایی است که می‌تواند بستر خدمت رسانی بهتر را مهیا کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: اگر بخواهیم به مأموریت خود به درستی عمل کنیم باید ابتدا اطلاعات درست را جمع آوری کرده و از آن برای تعریف مأموریت‌ها استفاده کنیم.

وی یادآور شد: جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات بالاست اما شاید ساختار آن را بدرستی تعریف نکرده ایم به همین دلیل هنوز از این جایگاه استفاده مناسب نمی‌شود.

جمالی پور افزود: در جهان معاصر روابط عمومی‌ها در واقع هدایتگر اصلی سازمان‌ها محسوب می‌شوند اما در کشور مان هنوز این جایگاه را باور نداریم لذا این رویکرد باید تغییر کند.

وی اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی باید بتوانند از نیازها، ذائقه، مطالبات و انتقاد و پیشنهاد مردم نسبت به دستگاه خود مطلع باشند و اطلاعات به روز و مناسب را در اختیار مدیر دستگاه قرار دهند تا تصمیم گیری و سیاست گذاری داخلی به خوبی صورت گیرد.

استاندار قزوین گفت: هر مدیری که به جایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی توجه جدی داشته به موفقیت‌های بیشتری دست یافته است و به نظر می‌رسد رفتارهای منطقی مسئولان هم با اطلاع رسانی درست و به موقع ممکن می‌شود.

وی افزود: مقایسه درست از عملکرد دستگاه‌ها با اطلاع رسانی درست و ارتباط بیشتر مردم با دستگاه‌ها نیز با کمک روابط عمومی‌ها ممکن می‌شود.

جمالی پور اضافه کرد: روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها نقش برجسته دارند اما ابتدا لازم است خود مسئولان روابط عمومی و سپس مدیران این جایگاه را تقویت کرده و حفظ کنند تا دیگران نیز به آن احترام بگذارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین: جابجایی مدیران نباید به جایگاه روابط عمومی ها آُسیب برساند

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: تثبیت و تقویت جایگاه روابط عمومی دستگاهها ضروری است تا جابجایی مدیران به این جایگاه آسیب نرساند.

 به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ظهر پنجشنبه مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، احمدپور فرماندار آبیک، علیرضایی فرماندار آوج، شفیعی فرماندار قزوین، مدیران کل بهزیستی، آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه علوم
پزشکی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

سید حسین بی نیاز در این مراسم گفت: توجه به عرصه اطلاع رسانی از سوی استاندار در این شرایط بسیار ارزشمند است و انگیزه خدمت در افراد فعال این عرصه را دوچندان می‌کند.

وی بیان کرد: فعالان عرصه روابط عمومی‌ها با تحمل سختی‌ها و مشکلات فراوان همچنان در انجام رسالت حساس خود با انگیزه کار می‌کنند اما انتظار می‌رود مدیران نیز در حمایت از این جایگاه همت بیشتری کنند.

بی نیاز تصریح کرد: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، نیروی انسانی متخصص و ماهر و تقویت جایگاه روابط عمومی از مهمترین چالش‌هایی است که باید برای حل آن تدبیر کرد.

جابجایی مدیران نباید جایگاه روابط عمومی را متزلزل کند

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از چالش‌های اصلی این حوزه این است که با تغییرات مدیریت در هر دستگاهی شاهد جابجایی مدیران روابط عمومی هستیم که این رویکرد باید تغییر کند تا سرمایه‌های انسانی که در طول سال‌ها تجربه و مهارت کسب کرده اند دچار آسیب نشوند.

بی نیاز گفت: امیدواریم با تاکید استاندار محترم هر گونه تغییر در روابط عمومی‌ها با اطلاع و هماهنگی شورای اطلاع رسانی و شورای روابط عمومی‌های استان باشد.

وی با اشاره به مشکلات دیگر روابط عمومی‌های استان اظهار داشت: متأسفانه هنوز نتوانسته ایم پایش درستی از خبرنگاران فعال داشته باشیم و در شرایطی که در عرصه اطلاع رسانی و حضور میدانی شاید حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر در اکثر جلسات و رویدادها و مناسبت‌های خبری حضور دارند اما در مصاحبه‌های مطبوعاتی شاهد حضور ۸۰ تا ۱۰۰ نفر با عنوان خبرنگار یا فعال رسانه هستیم که برخی از آنها حتی رسانه هم ندارند یا مدتهاست تعطیل شده و این چالش باید تدبیر شود.

بی نیاز تصریح کرد: بیشترین فشار و جوسازی و هجمه هم از سوی کسانی است که کمترین حضور در عرصه خبر رسانی را دارند اما در فضای مجازی بیشترین تخریب را علیه موضع گیری منطقی مدیران روابط عمومی نشان می‌دهند که امیدواریم با کمک مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها به این وضعیت پایان دهیم.

خانه روابط عمومی در استان فعال می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین در ادامه گفت: با پایان یافتن مهلت فعالیت شورای روابط عمومی‌ها در تلاش هستیم در ماه‌های آینده «خانه روابط عمومی‌های استان قزوین» را فعال و راه اندازی کنیم که امیدواریم تصمیمات خوبی در این خانه برای تحقق اطلاع رسانی مناسب و عدالت رسانه‌ای صورت گیرد.

وی گفت: در شورای مرکزی روابط عمومی استان تعامل خوبی داریم اما در صددیم با تشکیل کارگاه‌های آموزشی و مهارت آموزی برای تقویت بنیه علمی و تخصصی فعالان این عرصه تلاش بیشتری کنیم.

بی نیاز یادآور شد: حوزه روابط عمومی یک کار تخصصی و فن و هنر است و امروز که فضای مجازی عرصه‌های مختلفی در زمینه اطلاع رسانی ایجاد کرده در جایگاه روابط عمومی هم باید افرادی کاربلد، متخصص و توانمند باشند تا به رسالت خود بخوبی عمل کنند.

رسانه‌ها در اطلاع رسانی و پیشگیری از کرونا نقش آفرین بودند

بی نیاز با اشاره به مشکلات ناشی از انتشار ویروس کرونا هم اظهار داشت: در زمینه اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن و نیز اقدامات پزشکی انجام شده رسانه‌های استان بسیار خوب و مؤثر عمل کردند که جای تقدیر دارد.

وی گفت: در ایام اوج شیوع کرونا شاهد حضور اکثر رسانه‌های فعال در صحنه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بودیم به طوری که مشارکت مردم در طرح غربالگری و فاصله گذاری اجتماعی و پویش ماندن در خانه با موفقیت صورت گرفت.

در ادامه از مدیران روابط عمومی برگزیده استان تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد