درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 13 تیر 1399 - 17:50   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد

  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست
  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟
  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد
  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟
  روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه
  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم
  ارائه خدمت صندوق امانات در بانک آینده
  فیس‌بوک فعال‌سازی «حالت تاریک» را برای کاربران آیفون آزمایش می‌کند
  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد
  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43237صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 9 خرداد 1399 - 00:19
مدرس علوم ارتباطات: مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی در یزد پیگیر مطالبات مردم باشند
مدرس علوم ارتباطات و یکی از فعالان رسانه در یزد گفت: رسالت اصلی مدیران روابط عمومی ها در اداره ها و سازمان‌های دولتی استان علاوه بر گسترش ارتباط با رسانه‌های گروهی، پیگیری رفع مشکلات و مطالبات مردم است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدرس علوم ارتباطات و یکی از فعالان رسانه در یزد گفت: رسالت اصلی مدیران روابط عمومی ها در اداره ها و سازمان‌های دولتی استان علاوه بر گسترش ارتباط با رسانه‌های گروهی، پیگیری رفع مشکلات و مطالبات مردم است.
 
 عبدالمجید معنوی روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی مسوولان روابط‌عمومی اداره های شهرستان مهریز به اهمیت و نقش این مسوولیت در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: باید با ارتباط قوی نسبت به بررسی و انعکاس نظر مردم به مسوولان در مجموعه اداری تلاش کرد.
 
 وی ادامه داد: مدیران روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند و باید با جدیت ، علاقه‌مندی و احساس تکلیف در قبال رسالت خطیری که بر عهده دارند آیینه تمام نمای معضلات ،بیان کننده مسائل و مشکلات مردم و در ارتقای خدمات به ارباب‌ رجوع تلاش کنند.
 
 عضو خانه مطبوعات یزد اظهار کرد: چند پیشگی، نداشتن آموزش های لازم و پست سازمانی مستقل در دستگاه‌های اجرایی اهم مشکلات مدیران روابط عمومی‌های استان یزد در ۱۰ شهرستان است که در این خصوص باید با برنامه‌ریزی مناسب تلاش کرد.
 
 معنوی به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور مدرسان مجرب ، ارزیابی فعالیت‌ها و انتخاب افراد دلسوز در صدر روابط عمومی اداره ها به عنوان یکی از راهکارهای ضروری برای ارتقای نقش این جایگاه در جامعه تاکید کرد.
 
 در این دوره آموزشی، مسوولان روابط عمومی اداره های مهریز به طرح دیدگاه و مسائل و مشکلات کاری خود پرداختند و برگزاری دوره‌های آموزشی را به عنوان یک ضرورت طرح کردند.
 
 همچنین در خصوص اهمیت و نقش روابط عمومی و نحوه تهیه خبر و گزارش آموزش های لازم در این کارگاه ارائه شد.
 
 مهریز ۶۰ مسوول روابط عمومی و ۱۰ خبرنگار دارد، مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


  تاکید بر حضور حداکثری مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی در نخستین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ها


  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


  برگزاری جلسه روابط عمومی های تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی


  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری


  شرکتهای کانادایی به کمپین تحریم تبلیغات فیس‌بوک پیوستند!


  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود


  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران


  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا