درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43236صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 9 خرداد 1399 - 00:18
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شناخت سیاست ها و برنامه های سند تحول و همچنین تبیین، تحلیل و اشاعه سیاست های بالا دستی، از وظایف مهم روابط‌عمومیهای آموزش و پرورش است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شناخت سیاست ها و برنامه های سند تحول و همچنین تبیین، تحلیل و اشاعه سیاست های بالا دستی، از وظایف مهم روابط‌عمومیهای آموزش و پرورش است.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در جلسه ویدئو کنفرانس با مسئولین روابط عمومی مناطق 22 گانه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: روابط عمومی ها باید مسائل بوجود آمده در سیستم را تا حصول نتیجه دنبال کنند و قدرت تحلیل نتایج حاصله را داشته باشند.
 
 وی افزود: یک روابط عمومی موفق آگاهی کاملی از اهداف، برنامه ها و سیاست های دستگاه را دارد و همسویی برنامه های جاری دستگاه را با طرح ها و سیاست های بالا دستی مورد سنجش قرار می دهد.
 
 دادی زاده خاطر نشان کرد : شناخت سیاست ها و برنامه های سند تحول و همچنین تبیین، تحلیل و اشاعه سیاست های بالا دستی، از وظایف خطیر روابط عمومی های آموزش و پرورش است.
 
 مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: هر روابط عمومی باید شناخت کامل از برنامه درس ملی که پایه فعالیت آموزش و پرورش است را داشته و احاطه کاملی بر سیاست ها و برنامه های نظام تعلیم و تربیت و شورای عالی آموزش و پرورش داشته باشد تا بتواند با تشریح آنها، افکار عمومی، خانواده ها، فرهنگیان و دانش آموزان را همسو با اهداف دستگاه نماید و از تنش زائی جلوگیری شود.
 
 دادی زاده با بیان اینکه روابط عمومی ها باید جریان ساز باشند،گفت: با توجه به حضور روابط عمومی ها در تمامی جلسات، روابط عمومی ها باید بروز ترین واحد در هر دستگاهی باشد تا ضمن آگاهی بخشی، در آرامش دادن به افکار عمومی عملکرد مطلوبی داشته باشد.
 
 این مسئول بر دقت روابط عمومی ها در درج خبر، استفاده هوشمندانه از کلمات در درج خبر، به روز بودن و دوری از ورود به سیاست های حزبی مخرب تأکید کرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد