درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 13:25   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43230صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 17:04
روایت شفا ( شجاعانه – فداکارانه – آگاهانه ) در مهار بحران کرونا به روایت فتحی دیگر
حکمرانی کارشناسان سلامت در سایه تخصص و تلاش روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در مهار کرونا
سه شنبه 6 خرداد ماه کانون هموفیلی ایران در یک اقدام مشترک با ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در تجلیل از فعالان ارتباطات در حوزه سلامت کشور اقدام به برگزاری مراسمی جهت تقدیر از مدیران روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی و تهران نمود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سه شنبه 6 خرداد ماه کانون هموفیلی ایران در یک اقدام مشترک با ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در تجلیل از فعالان ارتباطات در حوزه سلامت کشور اقدام به برگزاری مراسمی جهت تقدیر از مدیران روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی و تهران نمود.

 

به گزارش شارا به نقل از معصومه صادق زاده بروجنی قائم مقام و مدیر روابط عمومی کانون هموفیلی ایران، این اقدام در راستای ارج نهادن به اهمیت ارتباطات و توجه ویژه به نقش آفرینی واحد روابط عمومی در این مرکز و سهم مهم آن در حفظ سلامت جامعه در دفتر ستاد هفته روابط عمومی برگزار گردید.


سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس ستاد هفته روابط عمومی ضمن خیر مقدم به حاضرین در ابتدا با اشاره به شعار هفته روابط عمومی با عنوان " روابط عمومی هوشمند، انسان سالم، جامعه سالم " تصریح نمود ششمین روز گرامی داشت هفته سلامت روز روابط عمومی و سلامت بوده است که مناسبت بسیار خوبی برای تقدیر از حوزه های روابط عمومی و ارتباطات دانشگاه های علوم پزشکی است . وی در ادامه افزود انتظار شرایطی را می کشیم که امکان مراجعه ما به بیمارستانها برای تقدیر از پزشکان،پرستاران، خدمه و اساسا تلاشگران حوزه بیمارستانها فراهم گردد و این امکان را پیدا کنیم که مستقیما از این همه فداکاری و گذشت و بازگرداندن منزلیت به جامعه پزشکی و پرستاری و... سپاسگزاری نماییم.


در ادامه خسرو رفیعی ریاست انجمن روابط عمومی ضمن ابراز تاسف از شیوع بحران کرونا در جهان تصریح نمود این اتفاق فارغ از مشکلات و آسیب ها پیش آمده فرصتی را بوجود آورد تا جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ها قدرتمندتر از گذشته بروز نماید و مدیران باور نمایند که واحد روابط عمومی به عنوان مشاوران سازمانی در بالاترین رکن سازمان قرار دارد.


احمد قویدل مدیرعامل کانون هموفیلی ایران تصریح نمود آنچه ایرانیان امروز از آن تحت عنوان مدافعان سلامت تقدیر می نمایند گذشته از فداکاری و تلاش ارزشمند کارکنان حوزه سلامت از پزشک و پرستار تا خدمه بیمارستانی حاصل تلاش مدیران روابط عمومی و حوزه ارتباطی دانشگاه های علوم پزشکی است. مدیران روابط عمومی حوزه سلامت در سایه سیاست گذاری صحیح، تصمیم سازی، برنامه ریزی اقدامات ارزنده ای را عرصه اطلاع رسانی به ثمر رساندند. باید باور کنیم ارتباط فصل مشترک و کلید درک این تلاش ارزنده تلاشگران حوزه سلامت در جامعه بوده است. وی تصریح کرد برای اولین بار در ایران کارشناسان سلامت در حکمرانی نه تنها مشارکت کردند بلکه کلیه ارکان حاکمیت، یکصدا رهبری و هدایت جامعه توسط کارشناسان بهداشتی را به رسمیت شناختند که این پذیرش در سایه فداکاری بخش سلامت میسر گردیده است.
امیر عباس تقی پور عضو ستاد برگزاری هفته روابط عمومی ضمن تقدیر از اقدامات روابط عمومی ها دانشگاه های علوم پزشکی تاکید نمود مستند سازی و جمع آوری اطلاعات بسیار حائز اهمیت می باشد و توجه حاضرین را به گردآوری اتفاقات اخیر جلب نموده و اظهار امیدواری نمود این مستند سازی بستر خوبی برای آمادگی بیشتر حوزه سلامت در مواجهه با بحران های دیگر در کشور باشد.


در ادامه مژگان کریمی مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو ستاد مقابله با کرونا ضمن مرور اجمالی بر سیر اتفاقات اخیر افزود در ابتدا این بحران با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و رعب بیماری مانع از حضور خبرنگار ها در مراکز درمان بود. روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی اخبار مربوط به بیمارستان ها در اختیار واحد خبرگزاری قرار می دادند تا امکان انعکاس اخبار به سطح جامعه میسر گردد. توجه به آگاهی بخشی و انتقال اطلاعات از طریق کانال های رسمی نیز از جمله اقداماتی بود که در این دوران مورد توجه واحد های روابط عمومی دانشگاه ها قرار گرفت. تلاش برای ارائه فیلم، کلیپ و موشن گرافی جهت اطلاع رسانی از جمله فعالیت هایی بود که ضرورت داشت به طوری جدی در برنامه های این واحد قرار گیرد. ایشان همچنین تصریح نمودند افکار سنجی که شاید تا قبل از این اتفاق به عنوان یک اقدام تشریفاتی محسوب می گردید امروز بسیار موثر برای معیار ارزیابی دریافت اطلاعات جامعه قرار گرفت. وی تاکید نمود در ابتدا دریافت اطلاعات در شبکه های مجازی پیشی داشت از دریافت اطلاعات از شبکه های رسمی، که خوشبختانه در سایه اعتماد سازی کانال های رسمی پس از مدتی شاهد سبقت گرفتن اطلاعات از شبکه های رسمی نسبت به شبکه های اجتماعی بودیم.


زهره سعادتی رئیس امور عمومی روابط عمومی دانشگاه تهران ضمن تاکید به توصیه های کارشناسان مبنی بر ضرورت مستند سازی اعلام نمود روابط عمومی دانشگاه تهران در صدد تهیه و تنظیم مستند تصویری تحت عنوان روایت شفا (شجاعانه، فداکارنه، آگاهانه) می باشد که انعکاس رشادت های قهرمانان حوزه سلامت در بحران کرونا است.


مدیر روابط عمومی کانون هموفیلی ایران نیز ضمن اشاره به همدلی مردم ایران که بار دیگر باورهای قدرتمند دوستی، ملی گرایی و مهر را به عرصه نمایش گذاشتند تاکید نمود این حال خوب تسری در جامعه انعکاسی از ایفای وظایف روابط عمومی ها در انتشار اقدامات موثر داوطلبانه و نیکوکارانه مردمی بود.وی تصریح کرد به موازات مخاطرات بهداشتی بیماری کرونا جامعه ما و جامعه جهانی مواجه با مخاطرات اقتصادی گردیده که کوچکترین عارضه آن فقر است.


سید احمد احمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد از آنجائیکه پیشگیری یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها می باشد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران تلاش نمود پرچم دار این اطلاع رسانی از ابتدای این بحران در کشور باشد. ایجاد سایت در خصوص موضوع کرونا با هدف آگاهی بخشی به جامعه از جمله اقداماتی بود که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران در دستور کار خود قرار داد. نکته مهم در این امر آمار بالای بازدید کنندگان می باشد که بزرگترین دستاورد در حوزه روابط عمومی و جلب اعتماد مردم به اخبار از منابع رسمی بوده است. احمدی بر یان اعتقاد است که اطلاع رسانی درست و به موقع می تواند مردم را ترغیب نماید از منابع رسمی اطلاعات خود را دریافت نمایند. در آغاز بحران مراجع رسمی کمتر از منابع غیر رسمی و شبکه های اجتماعی منبع خبر بودند اما این فرآیند در سایه تلاش روابط عمومی ها دانشگاه اساسا تغییر یافت.


شاکری معاون روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی نیز ضمن تقدیر از اقدامات روابط عمومی ها خاطر نشان نمود ضرورت دارد تا با نگاهی منطقی تر مسیر مورد ارزیابی قرار گیرد. و آسیب های ناشی از ان مورد بررسی واقع گردد.. ایشان همچنین تاکید نمودند توجه به آسیب ها و مستند سازی و ریشه یابی مشکلات این امکان را میسر می نماید تا در بحران های آتی موارد اشتباه تکرار نگردد وی تصریح نمود خیلی ارزشمند است اساتید روابط عمومی این تجارب حوزه بحران را در موارد تدریس در دانشگاه ها در رشته روابط عمومی نیز قرار گیرد، شاکری خبر داد در حوزه مقابله با کرونا فیلم مستندی حدود 55 دقیقه و کتابی نیز با هدف مستند سازی تلاشهای حوزه سلامت دردست تهیه داریم.


در پایان تقدیر نامه ها و هدیه ستاد برگزاری هفته روابط عمومی توسط رئیس انجمن روابط عمومی و رئیس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی تقدیم مدیران روابط عمومی دانشگاه ها گردید. کانون هموفیلی ایران نیز با تقدیم مدال سپاس و تقدیر نامه از تلاشگران حوزه ارتباطات سلامت در دانشگاه ها و همچنین به برگزار کنندگان این برنامه از تلاش های آن در حوزه اطلاع رسانی تقدیر نمود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  حمله و دفاع ظالمانه


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد