درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 17 تیر 1399 - 16:57   

با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند

  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور

  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند
  بازدید مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت ورزش از روابط‌ عمومی‌ فدراسیون‌های ورزشی
  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا
  انتقاد بیل گیتس از شبکه های اجتماعی به دلیل دامن زدن به نشر اخبار غلط در مورد کرونا
  سازمان مدیریت صنعتی حامی کسب و کارهای مولد جهش تولید
  برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران
  مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها
  فیس‌بوک و واتس‌اپ تحویل اطلاعات کاربران به هنگ‌‌کنگ را تعلیق کردند
  دکتر عاملی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی: روابط عمومی باید پیشخوان خدمات الکترونیک در فضای دوم باشد
  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43215صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 11:30
موفقیت پتروشیمی شازند در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی
سیدحسین هندی رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شازند نیز با تاکید بر رسالت روابط عمومی‌ها در انتقال و انتشار صحیح اخبار، خواستار هم‌افزایی و تعامل بیشتر روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه گروه توسعه ملی با یکدیگر شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی گفت: پتروشیمی شازند الگوی موفقی برای پیاده‌سازی هدفمند، مناسب و همه‌جانبه اجرای مسئولیت‌های اجتماعی است.

به گزارش شارا، بر اساس اعلام پتروشیمی شازند، سیدعلی میرمحمدی مدیر روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی در نشست مدیران روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و پتروشیمی شازند که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی این پتروشیمی برگزار شد، افزود: نقش روابط عمومی‌ها در مدیریت بحران و انعکاس شفاف و صحیح مسئولیت‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: در بحران‌هایی نظیر شیوع جهانی ویروس کرونا، روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه پررنگ‌تری را ایفا می‌کنند و باید با اتخاذ برنامه‌ها و استراتژی‌های مناسب و به موقع، از اقدامات انفعالی پرهیز کنند. در این مسیر باید از ابزارهای کنترل و تنویر افکار عمومی مانند اعتمادسازی، آگاهی دادن به مردم، پاسخگویی به شایعات، ترسیم یک تصویر امیدبخش و ترویج روحیه ایثارگری اجتماعی که مصداق بارز آن رزمایش همدلی مومنانه که از منویات مقام معظم رهبری است، استفاده کنند.

میرمحمدی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در تصمیم‌گیری و مدیریت بحران، مستندسازی اطلاعات، اقدامات و بازخورد آنهاست، این مستندات را سندی ماندگار برای کشور و راهگشا برای مقابله با بحران‌های آتی توصیف کرد و یادآور شد: این روزها باید علاوه بر قدردانی از سفیران سلامت، از سفیران شفافیت نیز تقدیر کرد.

مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی با ابلاغ پیام تقدیر مدیرعامل گروه توسعه ملی از خدمات شرکت پتروشیمی شازند در زمان شیوع ویروس کرونا، این خدمات را ارزنده و پیشگیرانه دانست و تاکید کرد: پتروشیمی شازند با نگاه صحیح به انعکاس اخبار، رویدادها و کانال‌های توزیع در سطح ملی و استانی، پوشش رسانه‌ای مناسبی از اقدامات و دستاوردهای خود داشته و با توجه به فعالیت‌های مستمر در تمامی حوزه‌های مسئولیت اجتماعی، الگوی موفقی برای پیاده‌سازی هدفمند، مناسب و همه‌جانبه اجرای مسئولیت‌های اجتماعی است.

میرمحمدی نگاه و فرهنگ توسعه‌ای شرکت پتروشیمی شازند را قابل تقدیر عنوان و اظهار کرد: توجه به توسعه و پویایی در این واحد صنعتی به عنوان یک فرهنگ سازمانی بسیار مطلوب در تمامی ارکان این شرکت قابل مشاهده است به طوری که این شرکت در تمامی برهه‌های زمانی، اتفاقات مهمی را رقم زده و می‌توان به دستاوردهایی همچون اورهال تاریخی سال گذشته با تکیه بر توانایی و دانش متخصصان داخلی، تولید برخی گریدهای خاص پلیمری برای سرنگ‌های انسولین، کسب عنوان اولین پتروشیمی هوشمند کشور با تجهیز در برابر حملات سایبری، شکستن رکورد تولید در سال 98 و صادرات 45 درصدی با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه، اشاره کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی، نبود بحران‌های کارگری در شرکت پتروشیمی شازند، نمایانگر مدیریت هوشمند در تکریم منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی یک بنگاه اقتصادی است.

انجام مسئولیت‌های اجتماعی در بحران کرونا

بر اساس این گزارش، محسن پورمحمد معاون تولید و رئیس مجتمع پتروشیمی شازند نیز در این جلسه ضمن ابلاغ پیام تبریک ابراهیم ولدخانی مدیرعامل این مجتمع به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: فعالان حوزه روابط عمومی همواره با بهره‌مندی از علم، هنر و تجربه به دنبال ایجاد تعامل سازنده با مخاطبین درون و برون سازمانی و نیز منعکس‌کننده تلاش‌ها، دستاوردها و موفقیت‌های شرکت پتروشیمی شازند هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و تولیدات مجتمع پتروشیمی شازند، گفت: این شرکت با 23 واحد فرایندی و سرویس‌های جانبی به عنوان یک پارک صنعتی، متنوع‌ترین محصولات پلیمری و شیمیایی را در سطح کشور تولید می‌کند. همچنین این شرکت همواره به حفاظت از محیط زیست توجه ویژه‌ای داشته و به دنبال اجرای پروژه آب و پساب به منظور کاهش مصرف یا مراقبت و حفظ سفره‌های آبی منطقه است.

پورمحمد افزود: پتروشیمی شازند در سال گذشته با وجود برخی مشکلات و محدودیت‌ها نظیر تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی با خودباوری، همت مضاعف و بهره‌مندی از دانش و تخصص بومی، برای اولین بار تعمیرات اساسی(اورهال) مجتمع پتروشیمی شازند را با بهره‌مندی از توان داخلی و بدون حضور شرکت‌های خارجی با موفقیت به پایان رساند.

وی مطرح کرد: با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا و با تاکید ویژه مدیرعامل شرکت به منظور حفظ سلامت و جان کارکنان؛ کمیته بحران، پدافند غیرعامل و کمیته راهبردی سلامت تشکیل شد و با برگزاری جلسات مستمر، مصوبات مختلفی را با اولویت حفظ سلامت کلیه کارکنان به تصویب رساند. همچنین پتروشیمی شازند به عنوان پیشرو در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، با توجه به نیاز کشور موفق به تولید محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح با استانداردهای سازمان بهداشت جهانی شد که این محلول بین کارکنان و خانواده‌هایشان، بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی استان و ساکنین روستاهای منطقه به صورت رایگان توزیع شد.

تولید و توزیع رایگان 14 تن ماده اولیه تولید البسه بیمارستانی توسط پتروشیمی شازند


سیدحسین هندی رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شازند نیز با تاکید بر رسالت روابط عمومی‌ها در انتقال و انتشار صحیح اخبار، خواستار هم‌افزایی و تعامل بیشتر روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه گروه توسعه ملی با یکدیگر شد.

وی به اقدامات شرکت پتروشیمی شازند در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: پتروشیمی شازند با عملکرد شفاف خود به عنوان شرکتی پیشرو در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی، با مجموعه بهداشت و درمان استان مرکزی تعاملات بسیار سازنده‌ای داشته و در این راستا مبلغ پنج میلیارد ریال جهت کمک به مبارزه با بیماری کرونا به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی واریز کرده است.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند افزود: بیش از 14 تن ماده اولیه تولید البسه بیمارستانی در مجتمع پتروشیمی شازند تولید و از طریق انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی به صورت رایگان برای تولید لباس مدافعان سلامت در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور قرار گرفته است، همچنین هزینه تولید محلول ضدعفونی کننده تولیدی پتروشیمی شازند که تمام این محلول به صورت رایگان در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی استان مرکزی، صنایع، کارکنان و بخشی نیز برای نیازمندان ساکن روستاهای همجوار توزیع شده، بالغ بر 10 میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: شرکت پتروشیمی شازند ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در برگزاری رزمایش کمک مومنانه را لبیک گفته و با توزیع سبد ارزاق در بین محرومان و نیازمندان منطقه سهم کوچکی از این همایش ماندگار ملی را بر عهده گرفته است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد


  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا برگزار شد


  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌ های روابط‌عمومی/ جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد


  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی/ جایزه مسئولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت


  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


  مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه موفق به کسب لوح مسئولیت اجتماعی شد


  در چهارمین رخداد جشنواره ملی روابط عمومی: روابط عمومی بانک توسعه تعاون در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد


  روابط عمومی مجتمع مس سونگون کسب کرد: رتبه برتر کشوری در چهارمین رخداد بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی و روابط ‏عمومی برتر استانی در جشنواره امتنان


  مخاطب‌شناسی در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا