درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:42   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43193صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 4 خرداد 1399 - 15:35
4 موردی که روزنامه نگاران می خواهند بدانید
غالباً وقتی افراد به اخبار می اندیشند، به خبرهای بد فکر می کنند. روزنامه نگاران می خواهند این برداشت را تغییر دهند که فقط خبرهای بد را گزارش می دهند. خبرهای خوبی درباره شرکت شما یا شرکتهایی که نماینده آنها هستند به خبرنگاران ارسال کنید.
  

 

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| قبل از اینکه قدم بعدی خود را به عنوان متخصص روابط‌عمومی بردارید، این نکات را در خاطر داشته باشید:

1. اگر چندرسانه ای تهیه کنید، روزنامه نگاران آن را در اولویت خود قرار می دهند


با یک قدم عالی شروع کنید - و اگر می توانید تصاویر و فیلم ها را برای ایده داستان خود تهیه کنید، روزنامه نگاران قدم های شما را در اولویت قرار می دهند.

2. به چرخه خبری رسانه ای که می خواهید توجه کنید


هر رسانه از زمان ارسال، توزیع یا پخش برنامه خود را دارد. برای مثال، همه مجلات ماهانه منتشر نمی شوند یا همه اخبار روزانه، منحصرا در باره آب و هوا نیست. در باره ایجاد یک چرخه خبری تحقیق کنید و برای آن بازه زمانی برنامه ریزی کنید.

3. رسانه های خبری تشنه اخبار خوب هستند


غالباً وقتی افراد به اخبار می اندیشند، به خبرهای بد فکر می کنند. روزنامه نگاران می خواهند این برداشت را تغییر دهند که فقط خبرهای بد را گزارش می دهند. خبرهای خوبی درباره شرکت شما یا شرکتهایی که نماینده آنها هستند به خبرنگاران ارسال کنید.

4- کلماتی مانند "هیجان زده" یا "خوشحال" را کنار بگذارید


مخاطبان را به محتوای داستان خود معطوف کنید. لازم نیست اضافه کنید که از این امر خوشحال هستید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد